ارسال به دیگران پرینت

محدودیت‌های ستادملی کرونا تاثیری در کاهش تردد نداشت

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که محدودیت های ستادملی کرونا، عملا تاثیر جدی در کاهش تردد و رفتار مردم ایجاد نکرده است.

محدودیت‌های ستادملی کرونا تاثیری در کاهش تردد نداشت

ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که محدودیت های ستادملی کرونا، عملا تاثیر جدی در کاهش تردد و رفتار مردم ایجاد نکرده است.

محسن هاشمی امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر  تهران با بیان اینکه  در مورد انعکاس اخبار مربوط به تخلفات در قراردادهای مشارکتی منطقه ۵ شهرداری باید تشکر و تذکری داشته باشم. گفت: تشکر از دستگاه های نظارتی که پس از حدود دو دهه، به قراردادهای مدیریت شهری ورود کردند و در جهت احقاق حق شهروندان مسایل را پیگیری می کنند که  این نتیجه شفاف سازی، رویکرد نظارت موثر و تعامل مدیریت شهری در این دوره با دستگاههای نظارتی است که قراردادها و اقداماتی که در طول دهه گذشته اتفاق افتاده، بدقت مورد بررسی قرار گیرد و شورای پنجم از هرگونه برخورد غیرسلیقه ای، بدون تبعیض و مبتنی بر بررسی های کارشناسی حمایت می کند.
وی افزود: اما در این باره تذکری نیز به رسانه ملی دارم که در انعکاس این موضوع به گونه ای عمل کرده که مخاطب تصور می کند، تخلفات مربوط به این دوره مدیریت شهری است، در حالیکه بازرسی ها مربوط به این دوره است و تخلفات عمدتا مربوط به قراردادهایی است که در دوره دهه گذشته منعقد شده است و اگر در این دوره نیز قصور یا تقصیری صورت گرفته باشد تداوم روند گذشته است وبایست کلیه مقصران براساس نقش وتاثیرخود در تخلفات مورد پیگیرد ومجازات قرار گیرند.


هاشمی با بیان نکته دیگر در مورد روند افزایشی پاندمی کرونا در تهران و کشور است که در گفته های مسئولین وزارت بهداشت، خطر رسیدن به آمار هزار کشته در روز در کشور وجود دارد. گفت:  محدودیت های که در هفته گذشته توسط ستاد ملی کرونا، ایجاد شد عملا تاثیر جدی در کاهش تردد و رفتار مردم ایجاد نکرده است بلکه با کاهش ساعات فعالیت اصناف و سیستم حمل ونقل عمومی، فقط موجب افزایش ازدحام که عامل تشدید شیوع کروناست فراهم شده است.


وی افزود: پیشنهاد شورای شهر تهران، تعطیلی دو هفته ای کلیه فعالیتهای غیرضروری بشکل کامل است که تردد شهروندان را کاهش دهد و ریاست جمهور اطمینان داشته باشند که این پیشنهاد توسط کمیسیون تخصصی سلامت شورای شهر تهران مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و پس از تایید در ستاد مقابله با کرونای تهران به تایید استانداری تهران نیز رسیده است و کاملا پخته است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه