ارسال به دیگران پرینت

معترضان یارانه جدید بخوانند | زمان برداشت یارانه جدید معترضان اعلام شد

​قرار بود وضعیت جاماندگان یارانه تا پایان خرداد ماه مشخص شود و یارانه واریزی این گروه تا پایان این ماه قابل برداشت شود. اما حالا به نظر می‌رسد تعیین تکلیف یارانه این گروه با مشکل جدیدی مواجه شده و آن مشکل استعفای وزیر کار است که کار بررسی یارانه‌ها را با وقفه مواجه کرده است.

معترضان یارانه جدید بخوانند | زمان برداشت یارانه جدید معترضان اعلام شد

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت  یارانه جدید آغاز شد.به هر نفر از مشمولان یارانه جدید 400 هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارت پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

قرار بود برای این هفته اخبار مهمی در خصوص یارانه معترضان و جاماندگان منتشر شود. به نظر می‌رسد به دنبال استعفای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتشار این اخبار مهم فعلا به تعویق افتاده باشد.

خروج حجت الله عبدالملکی از کابینه سیزدهم هرچند دور انتظار نبود اما به نظر می‌رسد انتشار ناگهانی خبر آن، تاثیرش را بر اطلاع رسانی در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان و معترضان یارانه جدید گذاشته باشد و باعث ایجاد وقفه شده باشد.

هفته گذشته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان و معترضان یارانه جدید گفت: در هفته پیش رو اخبار جدیدی در این باره منتشر می‌شود.

با وجود سپری شدن نزدیک به یک هفته از این صحبت‌ها هنوز هیچ خبر جدیدی در رابطه با این موضوع از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا سازمان هدفمندی یارنه‌ها منتشر نشده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجید حسن زاده ارسالی در

      بخدا همین یارانه تنها درامد من است عاجزانه تقاضای مساعدت میکنم اگر ما مستحق حقوق یک ایرانی هستیم , پس دریغ نکنید.سهام عدالت هم ندارم. ثبت نام کرده ام اما خبری در لیست سهام عدالت هم نیست.

    • ناشناس ارسالی در

      خداوکیلی یارانه به همه بدهید گرانی مردم نابودکرده آقای ریسی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه