ارسال به دیگران پرینت

حمید محرابی:

محرابی: آلومینیوم به نتیجه تلاش خود رسید

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش با تلاش و کوشش خود موفق شد به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

محرابی: آلومینیوم به نتیجه تلاش خود رسید

 حمید محرابی، مدیرعامل آلومینیوم اراک پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: تلاش کادر فنی  بازیکنان‌مان باعث این پیروزی شد. ۷ اتوبوس از هواداران تیم به استادیوم آمدند تا تیم را حمایت کنند. از نماینده محترم اراک تشکر می‌کنم که تشریف آوردند. لطف و محبت سهام‌داران شرکت ایرالکو باعث این موفقیت نیز شد. خدا را شکر می‌کنیم و در تاریخ استان مرکزی این افتخار رقم خورد و ما این مساله را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بازهم این اتفاقات رقم بخورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ برگزاری مجمع برای مشخص شدن وضعیت ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شده است؟ گفت: من در جریان این مساله نیستم.

محرابی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع نامه‌ای جهت برکناری اعضای هیات رئیسه امضا کرده‌اند؟ گفت: اجازه بدهید ما درباره باشگاه آلومینیوم صحبت کنیم. من خودم در این فضاها قرار نمی‌گیرم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره حضور نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگواری کردند و از حضور گرم ایشان تشکر می‌کنم. از همه عوامل باشگاه و کادر فنی تشکر می‌کنم. بازیکنان باغیرت ما واقعا تلاش کردند تا ما موفق شدیم به دور بعدی جام حذفی صعود کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه