ارسال به دیگران پرینت

گلایه داریوش مهرجویی

کارگردان معروف شمشیر از رو بست! | حمله مجدد به تلویزیون | مهرجویی : رفتار تلویزیون شرم آور است!

داریوش مهرجویی در گفتگوی جدید خود گفت : رفتار تلویزیون شرم‌آور است.

کارگردان معروف شمشیر از رو بست! | حمله مجدد به تلویزیون | مهرجویی : رفتار تلویزیون شرم آور است!

داریوش مهرجویی از عدم پخش تیزرهای فیلم «لامینور» از تلویزیون گله کرد و گفت:

رفتار تلویزیون با سینما بسیار شرم‌آور است. آن‌ها مجوزهای صادر شده از ارشاد را قبول ندارند و شورای بازبینی‌شان می‌نشینند دوباره فیلم‌ها را می‌بیند و براساس سلیقه، شعور و درک خودشان تصمیم می‌گیرند تیزر پخش شود یا نشود، یا چه تعداد پخش شود. مگر در این مملکت برای یک فیلم باید از چند جا مجوز گرفت؟ این خیلی دردناک است که چند نفر برای یک ملت تعیین تکلیف می‌کنند که معلوم نیست با چه میزان تحصیلات و شناختی شده‌اند مسئول فرهنگی مملکت!

آقایان تلویزیون فیلم «لامینور» را بازبینی کرده‌اند و بعد از کلی بالا پایین گفته‌اند تنها ۵ نوبت ۲۵ ثانیه‌ای می‌توانید پخش کنید! من هم به تهیه‌کننده لامینور، آقای درمیشیان اعلام کرده‌ام به جای این مرحمت ملوکانه، آقایان صداوسیما بهتر است تصویر خودشان را پخشش کنند و ما را بیش از این تحقیر نکنند.

بیشتر بخوانید:

 

فیلم‌های قدیمی‌ام را هم به استناد یک قرارداد ترکمنچای قدیمی صد سال پیش هر دفعه براساس شعور خودشان با سانسور جدید پخش می‌کنند. فیلم‌های جدیدم را هم که‌ نمی‌خرند و حتی جواب نامه‌هایمان را هم نمی‌دهند! نگاتیو فیلم «الموت» هم در همین لابراتوار تلویزیون گم شده! تنها نسخه موجود فیلم! این‌ها را برای این گفتم تا تاریخ بداند آقایان با ما چه کردند و من بعد از این همه سال جایی در تلویزیون مملکتم ندارم! دلم برای نسل جدید می‌سوزد. وقتی آقایان صداوسیما با ما اینگونه برخورد می‌کنند با جوانان چه خواهند کرد

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه