ارسال به دیگران پرینت

مسعود کیمیایی | داریوش مهرجویی

اولین واکنش ‎مسعود کیمیایی به گفتگوی خبرساز ‎گوگوش | من قیصرم، اون گاو!+ویدئو

مسعود کیمیایی در حاشیه اکران لامینور به ادعا‌های اخیر گوگوش پاسخ داد.

اولین واکنش ‎مسعود کیمیایی به گفتگوی خبرساز ‎گوگوش | من قیصرم، اون گاو!+ویدئو

فائقه آتشین ملقب به گوگوش در گفتگوی مفصل با یک شبکه فارسی زبان، ناگفته‌هایی از زندگی‌اش گفته است. این گفتگوی جنجالی با واکنش تند خانواده کیمیایی روبرو شده است.

گوگوش در این گفتگو ادعا کرده است که مسعود کیمیایی باعث اعتیاد او شده است.

پیشتر پولاد کیمیایی در اینستاگرام به ادعا‌های گوگوش پاسخ داد. این بازیگر سینما از شبکه فارسی زبان من و تو خواسته است تا فرصتی برای پاسخ به ادعا‌های گوگوش داده شود.

البته پولاد کیمیایی گفته که اگر این شبکه در یک ماه آینده فرصتی در اختیار او قرار ندهد، با تلویزیون دیگری گفتگو می‌کند.

حالا در جدیدترین واکنش از سوی خانواده کیمیایی؛ مسعود کیمیایی نیز در حاشیه اکران لامینور به ادعا‌های همسر سابقش پاسخ داده است که در ادامه می‌بینید.

حجم ویدیو: 10.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29
منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ولا ادم نمیدونه چکار کنه از دست این خبرنگار ها یا گزارشگرا هی توی زندگی خصوصی سرک میکشید گوگوش هم گفت بزار تا اونا ورود نکروند خودم بگم خودش هم گفت مصیبت شد بگید با کدوماش بیشتر لذت میبرید دلتون خنک میشه خورشون تعریف کنند یا رسانه ها بگن ولا تکلیف افراد معروف وسرشناس حالا به هر دلیلی معروف اخه معروف شدن هم از باب خوبی هست هم بدی تا دنیا دنیاست این قصه ها ادامه داره چون انسان کلا کرم داره اصلا فضولی توی خونشونه بخصوص توی ایران اگر اینجوری بدبختی های اصلی زندگیتون رو فراموش میکنید بعد از فیلم های کمدی زندگی خصوصی مردم دومین تفریح لذت بخش همه قشر مردمی کشور های دیگه دارند به سرعت نور اختراعات جدید میسازند وبه دنیا نشون میدن ما هم تازه رسیدیم به ملا نصردین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه