ارسال به دیگران پرینت

ترامپ مدعی تقلب در انتخابات سنا هم شد

رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری را نپذیرفته است، این بار مدعی تقلب دموکرات‌ها در دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا شد.

ترامپ مدعی تقلب در انتخابات سنا هم شد

رئیس جمهور آمریکا که هنوز پروژه تقلب انتخاباتی سوم نوامبر را به نتیجه نرسانده، این بار مدعی تقلب گسترده در دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا شد.

رئیس جمهور آمریکا همزمان با آغاز شمارش آرا دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا از تریبون توئیترش مدعی تقلب در این انتخابات نیز شد و نوشت: همین حالا چهار هزار برگه رأی در فولتون کانتی پیدا شد. تحویل بگیرید!

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه اعلام کرد رافائل وارناک دموکرات با اختلاف ۳۵ هزار رای نسبت به رقیب جمهوری خواه خود پیروز شده است و یکی از کرسی‌های ایالت جورجیا در سنا را از آن خود کرده است.

دور دوم انتخابات سنای آمریکا در ایالت جورجیا به پایان رسیده است تا تکلیف سنای این کشور به زودی مشخص شود. مقامات جورجیا سه شنبه شب بلافاصله پس از پایان رای گیری، شمارش آرا نهایی انتخابات ۲۰۲۰ سنا را آغاز کردند.

دو کرسی ایالت جورجیا مشخص خواهند کرد کلید سنا همچنان در دست جمهوری خواهان باقی می‌ماند یا باید آن را تحویل دموکرات‌ها دهند.

چشم امید ترامپ برای ماندن در کاخ سفید به آخرین حربه‌ای شبه قانونی دوخته شده که امشب در جلسه سنا در دست معاونش مایک پنس قرار دارد. ترامپ صراحتا در توئیترش اعلام کرد: اگر پنس مطابق میل ما اقدام کند، ما پیروز خواهیم شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه