ارسال به دیگران پرینت

وزیر اطلاعات اسرائیل:

غنی سازی اورانیوم | بایدن باید تحریم‌ها علیه تهران را حفظ کند

«الی کوهن» وزیر اطلاعات اسرائیل در واکنش به قصد ایران برای از سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم گفت این اقدام ایران «نقض آشکار» توافق هسته ای است. وی در ادامه از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواست تحریم‌ها علیه ایران را حفظ کند. او گفت فقط سیاست‌های قاطع از سوی «جو بایدن» و ادامه تحریم‌ها، ثبات را حفظ می‌کند.


 غنی سازی اورانیوم |  بایدن باید تحریم‌ها علیه تهران را حفظ کند

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با ادعای نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران، خواستار اتخاذ سیاست قاطع و حفظ تحریم‌ها از سوی رئیس جمهور منتخب آمریکا شد.

 یک وزیر صهیونیست عصر دوشنبه به وقت تهران در گزافه گویی تازه مدعی نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران شد و از رئیس جمهور منتخب آمریکا خواست تا فشارها بر ایران تداوم یابد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به قصد ایران برای از سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم گفت این اقدام ایران «نقض آشکار» توافق هسته ای است.

وی در ادامه از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواست تحریم‌ها علیه ایران را حفظ کند. او گفت فقط سیاست‌های قاطع از سوی «جو بایدن» و ادامه تحریم‌ها، ثبات را حفظ می‌کند.

در حالی که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است کوهن گفت: «اسرائیل هرگز اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دوشنبه بعد از ظهر در ادامه گزافه گویی‌های همیشگی درباره ایران، اینبار مدعی شد که هدف تهران از سرگیری غنی سازی 20 درصدی اورانیوم ساخت سلاح‌ هسته‌ای است. (جزئیات بیشتر)

روزنامه «وال استریت ژورنال» در همین رابطه در روزهای گذشته نوشت که ایران در نامه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قصد خود برای آغاز غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم را خبر داده است.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه