ارسال به دیگران پرینت

کمپین انتخاباتی ترامپ | تضمینی برای برگزاری مناظره دوم با بایدن وجود ندارد

استیو کورتیس یکی از مشاوران ارشد کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که مناظره بعدی با جو بایدن برگزار شود. وی اضافه کرده ترامپ برای شرکت در مناظره به تاییدیه پزشکی نیاز دارد. کورتیس اضافه کرد: ترامپ وقت زیادی دارد تا تمام پروتکل‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (CDC) را رعایت کند تا مطمئن شویم می‌تواند با خیال راحت در مناظره با بایدن در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) شرکت کند.


کمپین انتخاباتی ترامپ  |   تضمینی برای برگزاری مناظره دوم با بایدن وجود ندارد

یکی از مقامات کمپین انتخاباتی ترامپ می‌گوید تضمینی وجود ندارد که ترامپ بتواند در مناظره بعدی با ترامپ شرکت کند.

استیو کورتیس یکی از مشاوران ارشد کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه گفت هیچ تضمینی وجود ندارد که مناظره بعدی با جو بایدن برگزار شود. وی اضافه کرده ترامپ برای شرکت در مناظره به تاییدیه پزشکی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور به تاییدیه پزشکی نیاز دارد. ما خیلی مطمئن هستیم که او این تاییدیه را دریافت می کند.

کورتیس اضافه کرد: ترامپ وقت زیادی دارد تا تمام پروتکل های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا (CDC) را رعایت کند تا مطمئن شویم می تواند با خیال راحت در مناظره با بایدن در 15 اکتبر (24 مهر) شرکت کند.

اظهارات کورتیس در حالی مطرح می شود که ستاد انتخاباتی ترامپ امروز از تصمیم وی برای شرکت در مناظره هفته آینده با توجه به عدم بهبودی کامل وی از کرونا خبر داده بود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه