ارسال به دیگران پرینت

کوهن: ترامپ در صورت باخت در انتخابات ریاست‌جمهوری از سمتش استعفا خواهد کرد.

«مایکل کوهن»، وکیل سابق «دونالد ترامپ»، پیش‌بینی کرده او در صورت شکست در انتخابات از سمتش استعفا خواهد کرد. او گفت: «نظر من این است که اگر او بازنده شود بین هنگام انتخابات و زمان قبول سمت توسط رئیس‌جمهور بعدی یک فاصله زمانی وجود دارد.» وی اضافه کرد: «نظر من این است که ترامپ در این فاصله زمانی از سمتش به عنوان رئیس‌جمهور کناره‌گیری کرده و به مایک پنس اجازه خواهد داد اداره امور را در دست بگیرد.»

کوهن: ترامپ  در صورت باخت در انتخابات ریاست‌جمهوری از سمتش استعفا خواهد کرد.

وکیل و کارچاق‌کن سابق رئیس‌‌جمهور آمریکا پیش‌بینی کرده او در صورت باخت در انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه نوامبر از سمتش استعفا خواهد کرد.

«مایکل کوهن»، وکیل و کار چاق‌کن سابق «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا پیش‌بینی کرده او در صورت شکست در انتخابات از سمتش استعفا خواهد کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پیش‌بینی این وکیل که سابقاً روابط نزدیکی با ترامپ داشته حاکی است، چنانچه او در انتخابات شکست بخورد، در فاصله ۱۱ هفته باقی‌مانده تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور بعدی از سمتش کناره‌گیری کرده و اداره امور را به «مایک پنس» محول خواهد کرد.

کوهن که در حال گذراندن باقی‌مانده دوران حبس ۳ ساله‌اش است در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «نظر من این است که اگر او بازنده شود بین هنگام انتخابات و زمان قبول سمت توسط رئیس‌جمهور بعدی یک فاصله زمانی وجود دارد.»

او اضافه کرد: «نظر من این است که ترامپ در این فاصله زمانی از سمتش به عنوان رئیس‌جمهور کناره‌گیری کرده و به مایک پنس اجازه خواهد داد اداره امور را در دست بگیرد.»

نتایج اکثر نظرسنجی‌هایی که این روزها منتشر می‌شوند از پیشتاز بودن «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در برابر دونالد ترامپ خبر می‌دهند.

به عنوان مثال، مرکز ایپسوس و خبر‌گزاری رویترز روز گذشته نظرسنجی‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد محبوبیت دونالد ترامپ در میان سفید‌پوستانِ دانشگاه نرفته، به عنوان یکی از اصلی‌ترین گروه‌های حامی ترامپ ۹ درصد کاهش یافته است.

این گروه از افراد، ۴۴ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی را در انتخابات ۴ سال قبل تشکیل می‌دادند و به شدت جمهوری‌خواهان را به دموکرات‌ها ترجیح می‌دادند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است روز ۳ نوامبر برگزار شود. در کمتر از دو ماه باقی‌مانده تا این انتخابات شرکت‌های نظرسنجی فعالانه نظر رای‌دهندگان را برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات ثبت می‌کنند.

گرچه نظرسنجی‌های ملی در آمریکا راهنمای خوبی برای نشان دادن میزان محبوبیت یک نامزد انتخاباتی در سراسر این کشور هستند، اما لزوماً روش خوبی برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات محسوب نمی‌شوند.

نتیجه انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا موید این مطلب است و با وجود این که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در نظرسنجی‌ها در مقابل ترامپ جلو بود، نتیجه را به او واگذار کرد و از ورود دوباره به کاخ سفید اینبار به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا بازبماند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه