ارسال به دیگران پرینت

اف۱۶ آمریکایی‌ها در میشیگان سقوط کرد

یک فروند جنگنده «اف-۱۶ » در ایالت «میشیگان» در آمریکا سقوط کرد، ولی تاکنون گزارشی از سرنوشت خلبان این جنگنده منتشر نشده است.

اف۱۶ آمریکایی‌ها در میشیگان سقوط کرد

ه گزارش شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» با انتشار این خبر افزود: این سانحه هوایی در جریان یک تمرین رخ داد. این جنگنده تک سرنشین بوده، ولی هنوز از سرنوشت وی اطلاعی بدست نیامده است.

بنابراین گزارش، جنگند اف-۱۶ آمریکایی که متعلق به یک پایگاه هوایی در ایالت «ویسکانسین» بوده، در این حادثه در ایالت میشیگان، ایالت مجاور، سقوط کرده است.

ای‌بی‌سی نیوز گزارش داد: در بیانیه‌ای که از سوی واحد نظامی ارتش آمریکا صادر شد، آماده است که این جنگنده متعلق به یگان یکصد و پانزدهم  از یگان هوایی گارد ملی در   پایگاه هوایی «ترائکس فلیلد» (Truax Field) در شهر «مدیسون» مرکز ایالت ویسکانسین بود.

در این بیانیه آمده است که جنگنده اف-۱۶ که از نوع «فالکون» بوده، در سانحه هوایی که هنوز علت آن تا دیشب نامشخص مانده، در فاصله ۴۵۰ کیلومتری  شمال شرقی از پایگاه خود در منطقه حفاظ شده «هائواثا»(Hiawatha) در ایالت میشیگان سقوط کرد.

سقوط جنگنده‌های آمریکایی از این پایگاه در ایالت ویسکانسین سابقه قبلی نیز داشته است. در سال ۲۰۱۱ میلادی یک فروند دیگر از این نوع جنگنده هنگام برخاستن از پایگاه هوایی «ترائکس فلیلد» دچار سانحه شده و در منطقه مسکونی «آدامز» (Adams County) سقوط کرد، این سانحه منجر به آتش سوزی مهیبی شد که مقامات محلی ناگزیر به تخلیه ۵۰ نفر از ساکنان این منطقه شدند، خلبان این جنگنده اما نجات یافت.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه