ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

ساکنان این چند استان مراقب باران شدید و وزش باد باشند

کارشناس سازمان هواشناسی: امشب اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال غرب اصفهان، سمنان، نیمه شمالی خراسان شمالی، زنجان، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان، کردستان، شمال استان مرکزی، نیمه شمالی همدان و نیمه غربی قم رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

امشب و فردا در استان‌های شمال‌غرب، غرب، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در جنوب البرز، سواحل دریای خزر در بعضی از ساعات رگبار باران، رعد و برق، تگرگ همراه با وزش باد شدید و در برخی از مناطق که بارندگی ندارند مستعد گرد و خاک خواهند بود.

شدت بارش‌های در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، ارتفاعات و دامنه استان‌های قزوین، البرز و تهران و در مناطق شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعت عصر احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آغاز تبلیغات غیرمستقیم زاکانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری 

شهردار تهران با حضور مکرر در رسانه‌ها می‌خواهد با سواری گرفتن از موج احساسات مردم پس از درگذشت رییس‌جمهور، خود را به عنوان گزینه جدی جناح حاکم برای انتخابات مطرح کند.

آیا کارت های بانکی حذف خواهند شد؟

سال‌جاری بود که بانک مرکزی اعلام کرد مشتریان شش بانک می‌توانند تا خدمات مبتنی بر NFC را فعال کرده و از این به بعد پرداخت‌های خود را به جای کارت‌های بانکی، از طریق تلفن همراه خود انجام دهند.از یک ماه از اجرایی شدن این طرح، این روزنامه، به‌صورت میدانی به بررسی میزان عملی شدن این موضوع در سطح شهر پرداخته است.بررسی‌ها نشان می‌دهد که کماکان این مساله هنوز حداقل در شهر تهران به‌صورت کامل قابلیت کاربرد ندارد چرا که هنوز بخش بزرگی از ناوگان کارت‌خوان‌ها در کشور از فناوری لازم برای اجرای این طرح برخوردار نبوده و نیاز به به‌روزرسانی این ناوگان برای استفاده از این خدمات به شدت احساس می‌شود.

پیکر امیر عبداللهیان در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده می شود

مراسم بدرقه و وداع با وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۳ خرداد ماه جاری در میدان مشقِ وزارت امور خارجه (ورودی خیابان فردوسی) برگزار خواهد شد. 

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید والامقام دکتر امیرعبداللهیان ساعت ۱۱ صبح همان روز (پنج شنبه ۳ خرداد) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) برگزار می شود.

اعلام برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم

امتحان هماهنگ ریاضی پایه ششم روز یکشنبه ۶ خرداد برگزار می‌شود.

امتحانات هماهنگ پایه نهم از ۶ خرداد آغاز و تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

آغاز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ با پیروزی فرانسه

تیم‌های ملی والیبال فرانسه و بلغارستان در نخستین دیدار از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، عصر امروز (سه‌شنبه) در ترکیه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی فرانسه به پایان رسید.

فرانسه در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را شکست داد. ژان پاتری با کسب ۱۲ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود.

مهلت دوباره برای ثبت‌نام کنکور

سازمان سنجش: با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و ۷ خرداد فراهم خواهد شد.

ایلان ماسک: چهارمین پرتاب آزمایشی استارشیپ حدود دو هفته دیگر انجام می‌شود

اسپیس‌ایکس به‌تازگی در یک آزمایش کلیدی پیش از پرتاب، هر دو مرحله استارشیپ را با اکسیژن مایع فوق سرد و متان مایع پر کرد. این دو ماده درواقع سوخت رانش و پرتاب این فضاپیمای غول‌پیکر را تأمین می‌کنند. 

«ایلان ماسک» مدیرعامل اسپیس ایکس نیز زمان تقریبی این پرتاب را دو هفته دیگر اعلام کرده است.

واکنش کریستیانو رونالدو به خداحافظی تونی کروس

بابت همه چیز از تو ممنونم تونی. به کنار تو بازی کردن افتخار می‌کنم. آرزو می‌کنم در آینده موفق باشی.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه