ارسال به دیگران پرینت

سامسونگ | سامسوننگ گلکسی s۲۳

آبروی سامسونگ دوباره رفت!

گرم شدن بیش از حد و کند شدن شارژ از جمله ایراداتی هستند که کاربران پس از نصب به‌روزرسانی One UI 6.1 در گلکسی S23 گزارش داده‌اند.

آبروی سامسونگ دوباره رفت!

به‌روزرسانی One UI 6.1 سامسونگ برای گلکسی S23 مشکلاتی به همراه دارد!

گرم شدن بیش از حد و کند شدن شارژ از جمله ایراداتی هستند که کاربران پس از نصب به‌روزرسانی One UI 6.1 در گلکسی S23 گزارش داده‌اند.

انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی که هفته گذشته برای مدل‌های پرچم‌دار سامسونگ منتشر شد، رابط کاربری را با هوش مصنوعی Galaxy AI ارتقا دهد، اما به نظر می‌رسد دردسرهای جدیدی نیز به همراه داشته است.

برخی از کاربران گلکسی S23 در انجمن‌های آنلاین، از محدود شدن سرعت شارژ باتری به 15 وات پس از نصب به‌روزرسانی خبر داده‌اند. این مشکل ظاهراً در رابط کاربری One UI 6 نیز وجود داشته و سرعت شارژ را از 25 وات پیش‌فرض به 20 وات کاهش می‌داده است.

در واپسین روزهای سال قیمت گوشی های جدید چقدر است؟

مشکل دیگری که کاربران گزارش کرده‌اند، گرم شدن بیش از حد گوشی است. یکی از کاربران ردیت مدعی است که گلکسی S23 او حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌شود و موقعیت مکانی و Wi-Fi خاموش است، داغ می‌شود. کاربر دیگری نیز این مشکل را تأیید کرده است.

با توجه به اینکه این گرم شدن در دمای اتاق و بدون اجرای برنامه یا بازی سنگین اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد مشکل قابل توجهی در One UI 6.1 وجود دارد.

هنوز سامسونگ به طور رسمی این مشکلات را تأیید نکرده و راه حلی برای آنها ارائه نداده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات، به‌روزرسانی‌ها را بررسی و در صورت موجود بودن، One UI 6.1 را نصب کنند. 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه