ارسال به دیگران پرینت

گوشی‌های ضد آب

بهترین گوشی‌های ضد آب ۲۰۲۲ موجود در بازار

در این مطلب به تعدادی از بهترین گوشی‌های ضد آب ۲۰۲۲ موجود در بازار اشاره خواهد شد.

بهترین گوشی‌های ضد آب ۲۰۲۲ موجود در بازار

در این مطلب به تعدادی از بهترین گوشی‌های ضد آب ۲۰۲۲ موجود در بازار اشاره خواهد شد.

طی سال ها، مقاومت در برابر آب از یک ویژگی لوکس محفوظ برای گوشی‌های رده بالا به یک ویژگی استاندارد تبدیل شد که از تمام گجت‌های گرانقیمت انتظار می‌رود. ما در اینجا بهترین گوشی‌های ضد آب سال ۲۰۲۲ را گردآوری کرده ایم که سرآمد آن‌ها گوشی گلکسی اس ۲۲ است. هر کاربری متناسب با بودجه و نیاز سبک زندگی خود می‌تواند یکی از این گوشی‌ها را تهیه کند.

گوشی گلکسی اس ۲۲

گوشی گلکسی اس ۲۲ در اوائل سال جاری وارد بازار شد و با جلب نظر مشتریان به یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی تبدیل شد که یک کاربر می‌توانست آن را خریداری کند. این بدان معنی نیست که این گوشی بهترین مشخصات یا بهترین قیمت را دارا است. نه، ما گوشی گلکسی اس ۲۲ را دوست داریم، چون از قیمت، مشخصات و کیفیت ساخت متعادل برخوردار است و دارای رتبه IP۶۸ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

بر خلاف قیمت گوشی‌های دیگر سری اس ۲۲، این گوشی دارای عمر باتری است که می‌تواند کاربر را در طول روز با مشکل مواجه کند. در هنگام بازی کمی گرم می‌شود. اما جدای از آن ویژگی ضد آب بودن دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و دوربین‌های آن از بسیاری از پرچمداران با قیمت بالاتر بهتر عمل می‌کند.

گوشی‌های ضدآب

گوشی OnePlus ۹ Pro

گوشی وان پلاس ۹ پرو به اندازه هر گوشی هوشمندی، چشمگیر و عالی طراحی شده است. از نظر سخت افزاری این گوشی با هر گوشی دیگری قابل رقابت بوده و از بهترین صفحه نمایش برخوردار است. ۹ پرو یکی از بهترین دوربین‌های گوشی وان پلاس را دارد و تمام تجربه دوربین یک گام کوچکتر از وان پلاس ۱۰ پرو جدید است و همین ویژگی آن را به گوشی پرچمدار تبدیل کرده است. این گوشی دارای رتبه IP۶۸ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

گوشی اندرویدی

گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس

گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس یک پله بالتر از گوشی گلکسی اس ۲۲ محبوب‌تر قرار دارد. ویژگی‌ها و ومشخصات یکسانی دارد از جمله رتبه مقاومت در برابر آب، اما با صفحه نمایش بزرگتر تا ۶۰۶ اینچ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی. حتی زمانی که از صفحه نمایش فوق العاده +Quad HD با فرکانس ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنید عمر باتری فوق العاده‌ای دارد؛ بنابراین هرگز نگران طول عمر باتری این گوشی نخواهید بود.

گوشی سامسونگ

گوشی Google Pixel ۶

گوشی پیکسل ۶ گوگل، بهترین نرم افزار گوگل در قالب اندروید تم پویا را به کاربر ارائه می‌دهد. سخت افزار آن نیز ویژگی‌های بارزی دارد. دارای رتبه IP۶۸ ضد آب و مقاومت در برابر گرد و غبار است که از هر پرچمدار دیگری از تلفن شما محافظت می‌کند. دارای بلندگو‌های استریو و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است. ویژگی دید در شب گوشی پیکسل ۶ گوگل به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خیره کننده‌ای را حتی در شرایط تقریبا تاریک ثبت کنید. تقریبا تنها نقطه ضعف این شاهکار سطح متوسط، صفحه نمایش کمی کم نور و طراحی جسورانه آن است که برای همه مناسب نیست. با این حال به لطف قاب‌های پیکسل ۶ گوگل حتی اگر آن را دوست نداشته باشید ظاهر گوشی شما را آزار نخواهد داد.

گوشی اپل

گوشی بلک ویو ۴۹۰۰

گوشی بلک ویو ۴۹۰۰ مانند یک وسیله نقلیه آبی خاکی ساخته شده است. اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی سخت و مستحکم هستید که بتوانید آن را هر جایی با خود به همراه داشته باشید آن گوشی گوشی بلک ویو ۴۹۰۰ است. این گوشی مانند یک تانک ساخته شده و دارای گواهی MIL-STD-۸۱۰G و رتبه IP۶۸ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. دارای باتری فوق اعلاده ۵۵۸۰ میلی آمپر ساعتی است. با وجود آنکه دارای حسگر اثر انگشت نیست، اما این گوشی مقرون به صرفه‌ترین گوشی این لیست به شمار می‌رود.

گوشی گوگل

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

سامسونگ چندین سال است که فناوری نمایش تاشو خود را توسعه داده، اما به نظر می‌رسد این نسلی است که از لولا‌ها و شیشه‌های مقاوم تری نسبت به مدل‌های قدیمی بهره می‌برد. گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ زیبا، با دوام، دارای مشخصات پیشرفته و رتبه ip ضد آب است. این ویژگی از گوشی شما در برابر بارش ناگهانی یا باران خفیف محافظت می‌کند، اما فکر نکنید که می‌توانید آن را با خود هنگام شنا به همراه داشته باشید.

گوشی تاشو

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه