ارسال به دیگران پرینت

علی بابا | خرید کالا از علی بابا

خرید کالا از علی بابا و انتقال به صورت کارتنی به ایران

در عصر تجارت الکترونیک، صاحبان کسب و کارهای مختلف همواره به دنبال راهی برای افزایش سود خود از فروش محصولات هستند. واردات مستقیم کالا از کشورهای خارجی و خرید به صورت عمده، یکی از بهترین رویکردها برای رسیدن به همین سود بالاست.

خرید کالا از علی بابا و انتقال به صورت کارتنی به ایران

خرید کالا از علی بابا و انتقال به صورت کارتنی به ایران

در عصر تجارت الکترونیک، صاحبان کسب و کارهای مختلف همواره به دنبال راهی برای افزایش سود خود از فروش محصولات هستند. واردات مستقیم کالا از کشورهای خارجی و خرید به صورت عمده، یکی از بهترین رویکردها برای رسیدن به همین سود بالاست. در حال حاضر، فروشگاه اینترنتی علی بابا در چین، یکی از بهترین منابع برای خرید عمده انواع محصولات با کمترین قیمت موجود در حوزه‌های مختلف به حساب می‌آید. اما چگونه می‌توان کالاهای مختلف را از این فروشگاه اینترنتی خریداری و در ایران دریافت کرد؟ برای پاسخ به این سوال، همراه ما باشید.

چرا فروشگاه علی بابا گزینه مناسبی برای واردات عمده است؟

علی بابا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین فعال در زمینه انواع کالاها به صورت عمده شناخته می‌شود و خرید از آن مزایای زیادی دارد که در ادامه، برخی از آنها را بیان می‌کنیم.

امکان خرید محصول با کمترین قیمت

از آنجایی که امروزه بستر مربوط به تجارت الکترونیک، شرایطی بسیار عالی را برای خرید و فروش محصولات مختلف فراهم کرده است، بسیاری از شرکت‌ها و تولیدکننده‌های چینی را می‌توان در فروشگاه علی بابا پیدا کرد؛ این یعنی شما امکان گفتگوی مستقیم با کمپانی‌های سازنده بر سر قیمت را خواهید داشت.

متنوع برای پرداخت هزینه کالاها

گروه علی بابا و فروشگاه اینترنتی آن که با نام همین شرکت یعنی علی بابا شناخته می‌شود، راه‌های مختلفی را برای پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید کالا در نظر گرفته‌اند تا تمام کاربران از سراسر دنیا امکان خرید آسان را داشته باشند. پرداخت هزینه از طریق حساب‌های پی پال، درگاه علی پی، استفاده از وسترن یونیون، حواله بانکی و ... برخی از این موارد به حساب می‌آیند.

خرید به صورت عمده و کارتونی

با کمی جستجو در فضای مجازی می‌توانید فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند آمازون را پیدا کنید که تنوعی عالی از محصولات رنگارنگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این فروشگا‌ها البته از نوع B2C هستند و برای مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند، در حالی که علی بابا، یک پلتفرم B2B بوده و برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده‌ها و تجار طراحی شده است تا کاربران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت کارتنی و در تعداد دلخواه تهیه کرده و با فروش آنها به سودی بسیار بالا دست پیدا کنند. این مسئله برای تجار ایرانی نیز جذاب است چرا که تمامی علاقمندان می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی واردات کالا از چین، محصولات مختلف را در تعداد دلخواه تهیه کرده و آنها را وارد بازار کنند.

چگونه از علی بابا خرید کنیم؟

خرید از علی بابا کار سختی نیست چرا که این فروشگاه اینترنتی، شرایط خوبی را برای ارتباط با تولیدکنندگان در نظر گرفته است. اگرچه خرید از علی بابا می‌تواند فرصت بسیار خوبی را برای سودآوری فراهم کند، اما وجود چالش‌های مختلف مانند تحریم‌های اقتصادی و همچنین عدم آشنایی کاربران با سیستم‌های حمل و نقل و مسائل مربوط به گمرک باعث می‌شود تا بسیاری از افراد، از خرید منصرف شوند. به این مورد همچنین باید فقدان کارت بازرگانی را نیز اضافه کنیم چرا که برای وارد کردن محصولات به صورت قانونی باید هزینه‌های مربوط به گمرک را به صورت کامل پرداخت کرد.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و قصد واردات کالا از کشور چین را دارید، وانیکس می‌تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد. این شرکت بازرگانی سال‌هاست که در زمینه واردات کالا و خرید عمده از چین فعالیت دارد و با ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌تواند بهترین تجربه از خرید را برای شما رقم بزند.

وانیکس چه کمکی به شما می‌کند؟

وانیکس به واسطه سال‌ها تجربه در زمینه واردات کالا می‌تواند تمام چالش‌های پیش روی شما را برطرف کند. یکی از اصلی‌ترین خدمات این شرکت بازرگانی، انجام پرداخت‌های کاربران با دریافت کمترین کارمزد در بین سایر شرکت‌ها است. وانیکس همچنین یک چک ضمانتی به مبلغ کل خرید شما صادر می‌کند تا مطمئن باشید که کالا به درستی به دست شما می‌رسد. این چک همچنین در شرایطی که سفارش و کالای شما آسیب دیده باشد، دریافت خسارت را برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد.

وانیکس علاوه بر تهران، دفاتر متعددی در کشورهای خارجی از جمله چین نیز دارد تا عملیات حمل و نقل کالا و دریافت آن در ایران زیر نظر کارشناسان این شرکت انجام شده و مشکلات احتمالی آن به حداقل برسد. خدمات وانیکس به همین جا ختم نمی‌شود چرا که اگر قصد خرید کالا از فروشگاه علی بابا را داشته باشید اما ندانید که کدام فروشنده معتبرتر بوده و محصولات را با شرایط بهتری ارائه می‌کند، کارشناسان وانیکس می‌توانند تولیدکننده معتبر و تایید شده را پیدا کرده و فرآیند خرید را برای شما بسیار ساده‌تر کنند.

به موارد بالا باید ارسال Door to Door کالاها، واردات ته لنجی، انجام کارهای خرید و ارسال از چین و همچنین انجام تمام کارها بدون نیاز به داشتن کارت بازرگانی را هم اضافه کرد.

سخن پایانی

در گذشته شاید واردات کالا از چین و خرید محصولات به صورت کارتنی، یک رویای دست نیافتنی برای بسیاری از تجار ایرانی بود چرا که این افراد مجبور بودند برای خرید کالا مستقیماً به کشور چین سفر کرده و محصولات را تهیه کنند. اما علی بابا و خرید آنلاین محصولات، بسیاری از کارها را ساده کرده است. هرچند انجام این کار زمانی واقعاً ساده می‌شود که بتوانید با خیالی آسوده، صفر تا صد تمامی کارها را به شرکتی معتبر مانند وانیکس بسپارید. این شرکت در کنار قبول انجام کار واردات به صورت عمده و کارتنی، دوره‌های آموزشی مختلفی را هم برگزار می‌کند تا تمام علاقه‌مندان، شانس آشنایی با پیچ و خم مربوط به واردات را داشته باشند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه