ارسال به دیگران پرینت

قتل ناموسی | قتل ناموسی خواهرزاده

قتل ناموسی خواهرزاده به‌خاطر طلاق! | با اسلحه شکاری دختر جوان را به رگبار بست +تصویر

یک مرد دست به قتل ناموسی زد و خواهرزاده‌اش را کشت.در ادامه برای اطلاع از جزئیات این قتل ناموسی با ما همراه باشید.

قتل ناموسی خواهرزاده به‌خاطر طلاق! | با اسلحه شکاری دختر جوان را به رگبار بست +تصویر

قتل ناموسی خواهرزاده به‌خاطر طلاق!

یک مرد دست به قتل ناموسی زد و خواهرزاده‌اش را کشت.در ادامه برای اطلاع از جزئیات این قتل ناموسی با ما همراه باشید.

یگانه رستمی، دختر 25 ساله اهل روستای باقرآباد استان مرکزی، پس از جدایی از همسر دوم خود، در روز 11 مهر ماه به دست دایی خود به قتل رسید.

پدر و مادر یگانه در سن 12 سالگی او از یکدیگر جدا شدند. در سن 14 سالگی، یگانه برخلاف میل باطنی خود، به اجبار پدر و مادرش با فردی از اقوام مادری خود نامزد شد. اما این ازدواج نیز به جدایی انجامید و یگانه به خانه مادربزرگ خود رفت.

شوخی‌ای که به قتل ختم شد! | قاتل: قتل متجاوز کار درستی بود سزای تجاوز به ناموس مرگ است!

یگانه پس از مدتی با فردی با اختلاف سنی زیاد ازدواج کرد، اما این ازدواج نیز به طلاق انجامید. پس از جدایی از همسر دوم خود، یگانه به پیشنهاد دایی خود، برای رفتن به بهزیستی، وسایل خود را جمع کرد و با او به سمت بهزیستی حرکت کرد.

دایی یگانه در راه، او را از اتوبوس پیاده کرد و در یک بیابان در روستای باقرآباد، او را با شلیک گلوله به قتل رساند. سپس جسد او را در آن بیابان رها کرد.

دایی یگانه پس از قتل، خود را به کلانتری معرفی کرد و به قتل خواهرزاده خود اعتراف کرد. ماموران آگاهی با اعتراف او، به محل قتل رفتند و جسد یگانه را پیدا کردند. جسد یگانه دارای 6 گلوله در بدن و صورت بود.

یگانه در سن 12 سالگی به اجبار مادر ناتنی خود با فردی از آشنایان خانواده ازدواج کرد. اما پس از 4 سال از این ازدواج به دلیل ارتباط نامزدش با مادر ناتنی‌اش جدا شد. پس از آن، یگانه با مردی دیگر ازدواج کرد، اما این ازدواج نیز به دلیل مشکلاتی که بین آنها وجود داشت به جدایی انجامید.

پس از جدایی از همسر دوم خود، یگانه تصمیم گرفت به تنهایی زندگی کند. اما این موضوع باعث شد دایی او که از نظر اخلاقی فردی متعصب و مردسالار بود، او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. دایی یگانه او را به خانه مادرش برد و به اجبار به او قرص‌های مختلف خوراند تا بتواند بعدا مدعی شود یگانه خودکشی کرده است.

در نهایت، دایی یگانه او را به بیابان‌های اطراف باقرآباد برد و با شلیک گلوله به سر او را به قتل رساند.

این قتل، دومین قتل ناموسی در شهرستان محلات در یک سال اخیر است. این قتل‌ها نشان می‌دهد که هنوز هم در جامعه ایران، زنان و دختران به دلیل مسائلی مانند ازدواج اجباری، اختلافات خانوادگی و تعصبات مردسالارانه، در معرض خطر قرار دارند.

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه