ارسال به دیگران پرینت

دخترکشی | اتهام دخترکشی

پدر حناز اتهام دخترکشی خود را رد کرد | با رضایت اولیای دم پدر قاتل حناز بخشیده شد!

پدر حناز اتهام دخترکشی را رد کرد و گفت فقط میخواستم دخترانم را تنبیه کنم اما به قتل غیرعمد ختم شد در ادامه برای اطلاع از جزئیات دخترکشی پدر حناز با ما همراه باشید.

پدر حناز اتهام دخترکشی خود را رد کرد | با رضایت اولیای دم پدر قاتل حناز بخشیده شد!

پدر حناز اتهام دخترکشی خود را رد کرد

پدر حناز اتهام دخترکشی را رد کرد و گفت فقط میخواستم دخترانم را تنبیه کنم اما به قتل غیرعمد ختم شد در ادامه برای اطلاع از جزئیات دخترکشی پدر حناز با ما همراه باشید.

پس از گذشت سه ماه از وقوع قتل واقعاً تراژیک دختر جوان به دست پدرش، مادر خانواده به دادسرای جنایی تهران آمد و تصمیم به بخشیدن به شوهرش گرفت.این ماجرا در تاریخ 18 تیر ماه امسال آغاز شد، زمانی که یک مرد افغانستانی به نام 55 ساله‌ای به اسم پدر، به ایستگاه پلیس در شهرک ولیعصر (عج) آمد و خبر داد که دخترش به نام مریم به خودکشی رسیده است. با حضور مأموران پلیس و بازپرسان ویژه قتل در خانه این مرد، آنها با جسد دختر 19 ساله به نام حناز روبه‌رو شدند. این مرد ادعا کرد که مریم خودکشی کرده و خود را حلق آویز کرده است.

قتل عمد دختر ۱۹ ساله توسط پدرش | مجرم: فقط می‌خواستم دخترانم را فلج کنم!

اما خبری از خواب‌های زنده‌ای نیز بود که زمینه‌ی تحقیقات پلیس را فراهم کرد و در نتیجه این تحقیقات، اسرار تراژیک این قتل برملا شد.یکی از خواهران مرحوم حناز از توصیف وقایع این شب خونین بازگویی کرد: "شب حادثه، من از سرکار به خانه برگشتم و مادرم را با چشمان گریان دیدم. از داخل اتاق، صدای فریادهای پدرم می‌آمد. مادرم خواست تا خواهرانم را از دست پدرم نجات دهم. به نظر می‌رسید پدرم با دو خواهرم درگیر شده و آنها را می‌کتک زده بود. من مینا را نجات دادم اما نتوانستم مریم را از زیر دست پدرم نجات دهم و او به تلخی‌ترین شکل جان خود را از دست داد."

قتل حناز

با افشای اسرار تراژیک این وقایع، بی‌گمان شد که داستانی که پدر تعریف می‌کرد تخیلی و غیر واقعی بود. پدر اعتراف کرد که هدف اصلی‌اش تنبیه دخترانش بوده است، اما این تنبیه به یک قتل منجر شده بود.
وی ادامه داد: "وقتی شنیدم که دخترانم با دو پسر غریبه آشنا شده‌اند، بسیار عصبانی شدم. می‌ترسیدم که آبروی خانواده‌ام در میان همشهریانم و همسایه‌ها خدشه ببیند و همگان مرا بی‌غیرت صدا کنند. شب حادثه، وقتی شنیدم که دخترانم با همان افراد غریبه به پارک رفته‌اند، بسیار عصبانی شدم. من می‌خواستم آنها را تنبیه کنم، اما نمی‌دانستم چه چیزی انجام می‌دهم و این باعث شد که یکی از آن پسران را با دستانم خفه کنم."
این جرم واقعیتی وحشتناک بود که پس از قتل، پدر خشمگین در کنار جسد دختر خود نشست و گریه کرد. سپس او خانواده‌اش را تهدید کرد که درباره این واقعه هیچ چیز نگویند. همچنین مادر خانواده نیز تصمیم به بخشیدن به شوهرش (قاتل دخترش) گرفت. به این ترتیب، پدر قاتل، پیش از برگزاری محاکمه، بخشیده شد تا در زندان سال‌های کمتری بماند.

 
منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه