ارسال به دیگران پرینت

علاقه گربه ها | ابراز علاقه گربه ها

اگه گربت اینکارو کرد یعنی خیلی دوست داره! | دوست دارم به سبک گربه ای

ابراز علاقه گربه ها چگونه است؟ ابراز علاقه گربه ها بسیار خاص و جذاب است که در ادامه می‌خواهیم به همه آن ها بپردازیم که اگر این نشانه ها را دیدید مطمعن شوید که گربه شما را دوست دارد.

اگه گربت اینکارو کرد یعنی خیلی دوست داره! | دوست دارم به سبک گربه ای

ابراز علاقه گربه ها

ابراز علاقه گربه ها چگونه است؟ ابراز علاقه گربه ها بسیار خاص و جذاب است که در ادامه می‌خواهیم به همه آن ها بپردازیم که اگر این نشانه ها را دیدید مطمعن شوید که گربه شما را دوست دارد.

بوسه چشمی

قطعا براتون پیش اومده که وقتی گربتون داره نگاهتون میکنه، خیلی نرم دو تا پلکاش رو می‌بنده، خب تبریک این یعنی ، من آخره اعتماد و اطمینان رو بهت دارم. اگه گربتون این کارو کرد بدونید خیلی دوستون داره و اعتماد داره بهتون.

دم عصایی یا علامت سوالی

خیلی ها فکر می‌کنند دم فقط برای حفظ تعادل است. ولی دم میتواند کلی از رفتار های گربه رو نشون بده. مثلا زمانی که مضطرب هستند، دمشون رو شلاقی آروم تکون میدن، یا موقع عصبانیت و ترس، موهای دم پوش میکنه. وقتایی هم که از شرایط لذت می‌برند و خوشحال هستند، دم مثل علامت سوال می‌شود. در این لحظه شما می‌تونید بفهمید که گربتون خوشحال است و از حضور شما لذت می‌برد.

مالش گونه

خب گربه ها از اونجایی که خیلی قلمرو طلب هستند، همه‌ی قلمرو خودشون رو هم از سر علاقه نشونه گذاری می‌کنند. گونه‌ها، پد دست‌ها و قسمت ابتدایی دم و اطراف، بیشترین میران فرومون را دارد. پس زمانی که ما این قسمت ها را ناز می‌کنیم یا خودشون میان این قسمت هارو به ما میزنند یعنی خیلی با ما حال می‌کنند.

فشردن سر

پیشونی و سر گربه‌ها هم ازون جاهایی است که فرومون تولید می‌کند، پس فشار دادن سر و مالیدن پیشونی به ما هم نشون دهنده علاقه و اعتماد گربه به ما است.

آواها و صداها

میو(mewo)، قور قور(trill)، خر خر(purr)، و chrips( همون صدای موقع دیدن پرنده، جلب توجه کردن و ...) از جمله صداهایی هستند که گربه ها وقتی خوشحالند و دوست دارن محبت و علاقه خودشون رو ابراز کنند، از خودشون تولید می‌کنند و این صداها مخصوص آدمایی هست که باهاشون خیلی حال می‌کنند. البته همه به یک حالت ابراز نمی‌کنند اما خب اینا هم شاملش می‌شود.

لیس زدن و نظافت شما

گربه ها بسیار رو نظافت خودشون حساس اند. گربه ها به کسایی که خیلی بهشون اهمیت میدن این مدلی ابراز علاقه می‌کنند و اونارو groom( نظافت ، آراسته ) می‌کنند. درست مثل خودشون!

ماساژ دادن و دنبالتون اومدن

تو کل خونه، گربه ها یک نفر رو خیلی قبول دارن و بهش ابراز علاقه های مختلف می‌کنند. اینکه هر جا می‌روید گربتون دنبالتون میاد به این معنی هست که اون در کنار شما احساس امنیت می‌کند. از دستش شاکی نشید، اتفاقا خوشحال باشید! یکی دیگه از کارایی که گربه ها می‌کنند اینه که میان روتون و ماساژتون میدن و این یعنی دلشون تنگ شده.

اگر ابراز علاقه گربه شما متفاوت است و سبک خودش را دارد حتما با ما به اشتراک بگذارید.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه