ارسال به دیگران پرینت

پیتزا با نون باگت | طرز تهیه پیتزا با نون باگت

اگر دلت یه پیتزای سه سوته میخواد که با نون باگت درست کنی، بیا اینجا | مخصوص وقت‌هایی که میخوای کم هزینه یه پیتزا خوشمزه درست کنی! | طرز تهیه پیتزا با نون باگت + ویدئو

برای اطلاع از طرز تهیه پیتزا با نون باگت با ما در ادامه همراه باشید.

اگر دلت یه پیتزای سه سوته میخواد که با نون باگت درست کنی، بیا اینجا | مخصوص وقت‌هایی که میخوای کم هزینه یه پیتزا خوشمزه درست کنی! | طرز تهیه پیتزا با نون باگت + ویدئو

طرز تهیه پیتزا با نون باگت

برای اطلاع از طرز تهیه پیتزا با نون باگت با ما در ادامه همراه باشید.

حتما قبول دارید که یکی از قسمت‌های مهم پیتزا، خمیر آن است. گاهی این خمیر، به شکل خانگی تهیه می‌شود و گاهی آن را به صورت آماده از طریق سفارش آنلاین یا حضوری خریداری می‌کنند. اما اگر می‌خواهید پیتزای شما زودتر آماده شود، احتمالا طرز تهیه پیتزا با نان باگت، برایتان رضایت‌بخش باشد.

در این روش، تنوع مواد اولیه به جای خود باقیست، اما استفاده از نان‌های باگت، زحمت کار شما را خیلی کمتر می‌کند.

اگر در طرز تهیه پیتزا با نان باگت کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید آن را به شکل‌های مختلفی برش بزنید. مثلا اگر تعداد مهمان‌های شما زیاد است، از برش‌های مربعی کوچک برای سرو تک نفره استفاده کنید. همچنین، اگر می‌خواهید کار متفاوتی انجام دهید، نان‌های تست را به صورت طولی و درسته برش بزنید و روی آن‌ها را با مواد دلخواه پر کنید. به هر حال، دست شما باز است و می‌توانید هنر آشپزی خود را به شکل‌های مختلفی نشان دهید. در ادامه، مواد لازم و مراحل درست کردن پیتزا با نان باگت آمده است:

اگر دلت میخواد توی 5 دقیقه یه پیتزای خوشگل و خوشمزه درست کنی، بیا اینجا | مخصوص زمانی که عجله داری و گشنته! | طرز تهیه پیتزا مینی فینگر فود + ویدئو

برای سس پایه

- گوجه ۱/۲

- رب گوجه ۱ ق غ

- نمک ۱/۲ ق چ

- فلفل قرمز ۱ ق چ

- آویشن (اوراگانو) ۱ ق چ

- پودر پیاز ۱ ق چ

- پودر سیر ۱ ق چ

- روغن ۱ ق ع

- آب سرد ۱/۴ پ

برای تاپینگ

- پنیر پیتزا ۱ پ

- نان باگت ۱ عدد

- سس پایه ۱-۲ ق غ

- قارچ

- فلفل دلمه

- زیتون

- به سلیقه خودتون ژامبون (یا هرچیزی دیگه) زمان پخت بسته ب نوع دستگاه گریل یا فر متفاوت می باشد با دمای ۱۸۰ درجه حدود ۱۲ دقیقه (اگه فر از قبل گرم شده باشه)

برای طرز تهیه پیتزا با نان باگت، این مواد را آماده کنید. در نظر داشته باشید که می‌توانید در صورت تمایل، به جای گوشت چرخ کرده از سینه مرغ، سوسیس یا کالباس هم استفاده کرده و اگر وگان هستید، انواع سبزیجات را جایگزین گوشت کنید.

طرز تهیه پیتزا با نون باگت در تابه

اگر به فر دسترسی ندارید، هیچ مشکلی نیست. کافی است داخل یک تابه نچسب مناسب را کمی چرب کرده و پیتزا را در آن بگذارید. حالا، یک حرارت بسیار ملایم و یک زمان 20 تا 25 دقیقه‌ای کافیست تا پیتزای خوشمزه شما آماده سرو شود. البته فراموش نکنید که در 2 دقیقه پایانی، درب تابه را بگذارید تا پنیر پیتزا کاملا آب شود.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه