ارسال به دیگران پرینت

رونمایی از ابرموشک هایپر سونیک فتاح

اخبار سیاسی امروز 16 خرداد | رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» | رئیسی: پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد‌ شد  

برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.

اخبار سیاسی امروز 16 خرداد | رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» |  رئیسی: پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد‌ شد  

رونمایی از ابرموشک هایپر سونیک فتاح

رئیس جمهوری گفت: صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است و وارداتی نیست.

 سید ابراهیم رئیسی در مراسم رونمایی از موشک ابرفراصوت (هایپرسونیک) فتاح گفت: صنایع موشکی و نظامی در کشور کاملا بومی شده‌ است. این دانش و صنعت پیشرفته را دشمنان کشور نمی‌توانند به حاشیه ببرند.

وی ادامه داد: امروز قدرت بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه نقطه امنیت و صلح پایدار است .

رئیس جمهور تصریح کرد: جنگ تحمیلی ما را به سمت مستقل شدن و خودکفایی در صنایع نظامی سوق‌ داد.

رئیسی ادامه داد: پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد.

ادامه دارد...

 
برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.

در فضای مجازی توئیتی منتسب به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست به دست می‌شود که در آن نوشته شده طلوع سه شنبه طلوع خورشید در یک روز عادی نیست خورشید امروز با فتاح طلوع می‌کند. کلمه فتاح هشتگ شده که به نظر می‌رسد این نیرو در حال آزمایش موشکی با این نام است.

1601815_229

برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد، از آن‌ها عبور کرده و همان سامانه‌های سپر موشکی که می‌تواند جزو مهم‌ترین ارکان دفاعی دشمن باشد را هدف قرار بدهد.

ابر موشک هایپر سونیک فتاح جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.

14020316000139_Test_PhotoN

ابر موشک هایپر سونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور رونمایی شد.

 موشک فتاح با بهره‌مندی از قابلیت‌های تاکتیکی و برخورداری از پیشران سوخت جامد نازل متحرک مرحله دوم، توان دستیابی به سرعت‌های بسیار بالا و انجام مانورهای گوناگون در داخل و خارج از جو زمین با هدف غلبه بر انواع سامانه‌های دفاع هوایی دشمن را دارد.

- برد این موشک ۱۴۰۰ کیلومتر و سرعت آن پیش از اصابت به هدف ۱۳ تا ۱۵ ماخ است.

 

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه