ارسال به دیگران پرینت

دعا | دعا برای رزق و روزی | دعا افزایش برکت

این دعا رزق و روزی شما را بیشتر می‌کند | این دعا را هر روز بخوانید

در اسلام، دعا و تضرّع به پروردگار جزء عبادات محسوب می‌شود و همواره مؤمنان در همه امور زندگی خود از دعا بهره می‌برند. برای افزایش رزق و روزی نیز می‌توانید از دعاهای مخصوصی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. در ادامه یکی از دعاهای معروف برای افزایش رزق و روزی را برای شما آورده‌ام

این دعا رزق و روزی شما را بیشتر می‌کند | این دعا را هر روز بخوانید

در اسلام، دعا و تضرّع به پروردگار جزء عبادات محسوب می‌شود و همواره مؤمنان در همه امور زندگی خود از دعا بهره می‌برند. برای افزایش رزق و روزی نیز می‌توانید از دعاهای مخصوصی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. در ادامه یکی از دعاهای معروف برای افزایش رزق و روزی را برای شما آورده‌ام:

«اللهمَّ اِنِّیْ أَسْأَلُکَ الرِّزْقَ الْحَلالَ، وَتَوْفِیقَ التِّجارَةِ، وَبَرَکَةَ المَالِ، وَأَنْ تُغْنِینِیْ بِحَلالِکَ عَنْ حَرَامِکَ، وَبِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ».

این دعا به زبان عربی است و معنی آن به این شکل است:

"پروردگارا! من از تو روزی حلال، توفیق در کار و برکت در مال خواستارم و از روزی حرام خود را دور نگهدار. به فضل خودم، مرا از محتاجان به کسی جز تو، غنی ساز."

در ضمن، تلاش برای کسب دانش و مهارت‌های لازم برای انجام کارهای بهتر و کسب درآمد بیشتر نیز همواره مورد تأکید قرار گرفته است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه