ارسال به دیگران پرینت

توفان | توفان در تهران

هشدار برای تهرانی‌ها | وزش شدید توفان و بارش باران در راه است!

برای اطلاع از زمان بارش شدید باران و توفان در تهران با ما در ادامه همراه باشید.

هشدار برای تهرانی‌ها | وزش شدید توفان و بارش باران در راه است!

 توفان در تهران

برای اطلاع از زمان بارش شدید باران و توفان در تهران با ما در ادامه همراه باشید.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد وضعیت جوی این استان ابری همراه با بارش‌های پراکنده، در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بزرگ ترین شهر نیوزلند غرق شد! + ویدئو

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان کمی ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود.

امروز(۱۳ اسفند) با فعالیت سامانه بارشی زود گذر و نسبتا ضعیف در سطح استان به‌ویژه ارتفاعات، افزایش ابر و بارش‌های پراکنده مورد انتظار است. در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ اسفند) در بعضی ساعات در سطح استان گاهی وزش  باد شدید  و در نیمه‌ جنوبی و غربی استان با احتمال خیزش  گردوخاک  و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

از اوایل روز سه‌شنبه ( ۱۶ اسفند) با نفوذ سامانه بارشی روی استان، افزایش ابرناکی، بارش  باران  گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و باران و در نقاط مستعد بارش تگرگ انتظار می‌رود.

روند تدریجی افزایش دما تا روز دوشنبه ادامه دارد و از روز سه‌شنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۴ اسفند) کمی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌روز دوشنبه (۱۵ اسفند) قسمتی ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی بود. 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه