ارسال به دیگران پرینت

یارانه معیشتی | واریز یارانه معیشتی

واریز یارانه معیشتی فوق العاده برای عید | یارانه معیشتی این گروه سه برابر شد

واریز یارانه نقدی 2 میلیونی از این تاریخ آغاز می شود. برای مطالعه‌ی جزئیات این یارانه ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

واریز یارانه معیشتی فوق العاده برای عید | یارانه معیشتی این گروه سه برابر شد

واریز یارانه نقدی 2 میلیونی از این تاریخ آغاز می شود. برای مطالعه‌ی جزئیات این یارانه ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ارقام یارانه‌های نقدی، نان و دارو در بودجه ۱۴۰۲ را قابل توجه دانست و گفت: علاوه بر ۱۰۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان، ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در این لایحه در نظر گرفته شده است.

یارانه معیشتی همان طرح حمایتی از  یارانه بنزین است که از  آبان ۹۸ با افزایش قیمت بنزین به حساب برخی از سرپرست خانوار واریز می شود. یارانه معیشتی را حدود شصت میلیون نفر دریافت می کنند. یارانه معیشتی دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .میزان یارانه معیشتی به ازای هر نفر 55 هزار تومان است البته قرار بود از سال جدید مبلغ یارانه افزایش پیدا کند اما این امر اتفاق نیفتاده است. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت یارانه معیشتی می پردازیم.

خبر جدید درباره یارانه ها | این افراد یارانه اضافه میگیرند

سیدمسعود میرکاظمی  درباره سازوکار و اعتباراتی که دولت در بودجه سال آینده برای تامین یارانه اقلام اساسی بخصوص نان و دارو در نظر گرفته است، اظهار داشت: در لایحه ارسالی به مجلس ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان یارانه دارو در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: در قانون بودجه امسال یارانه نان ۷۰ هزار میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه سال آینده به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است ضمن آنکه همچون سال های گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان به صورت تسهیلات برای سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در یارانه دارو، نظام ارجاع خانوار به پزشک یا پزشک خانواده و همچنین بحث بخشودگی در طرح درمان دیده شده است؛ در این زمینه رقم خوبی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده و امیدواریم که با اجرای نظام ارجاع بتوانیم مصرف دارویی و مراجعه به بستری شدن را کاهش دهیم.

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هفته گذشته در کمسیون تلفیق بودجه مجلس به تصویب رسید و فردا در جلسه علنی مجلس به رای نمایندگان گذاشته می شود؛ قرار است آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای دفاع از کلیات این لایحه در صحن مجلس حضور یابد.

منبع : فردا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همه اینها وعده،هست باورنکنید که همه دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      یارانه نقدی از همه طرح بهتر بود کالا برگ بسیار برای مردم روستا سخت شد وکالا برگمان هم ول می‌شود هیچ جای نزدیکی به محل زندگی برای کالا برگ گرفتن نداریم وپولمان ول می‌شود وهیچی به دستمان نمی‌رسد بدشانسی از این بیشتر نمیشه یارانه مان از دست‌مان رفت آخه چرا این کار با ما کردین

    • ناشناس ارسالی در

      همش دروغه دورغ خسته شدیم پول گاز ۸صدهزار تومن اومده با کدوم یارانه میشه داد

    • ناشناس ارسالی در

      کالا برگ اگر دارید میدین به ورزشگاه بزرگ انتخاب کنید که مردم بتوانند همه چی خرید کنن نه فقط ۱۰ قلم مردم چیزهای دیگر هم نیاز دارند

    • ناشناس ارسالی در

      همه شما ها دولتمردان به فکر خودتونید اصلا فکر دیگه ندارید شب یه چیز می گویید صبح فردا یه چیز دیگه خسته شدیم ازوعده هاتون به چه زبانی بگوییم مایارانه نقدی می خواهیم والله

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه