ارسال به دیگران پرینت

سید حسن نصرالله | شایعات مریض بودن سید حسن نصرالله

شایعات ناخوش احوالی سید حسن نصرالله به گفته خودش تکذیب شد!

سید حسن نصرالله افزود: حاج قاسم فردی بااخلاص بود و یکی از نامزدهای طبیعی برای ریاست جمهوری ایران بود اما وی ترجیح داد در جبهه باقی بماند، او عاشق شهادت بود و چیزی برای خود نخواست.

شایعات ناخوش احوالی سید حسن نصرالله به گفته خودش تکذیب شد!

شایعات مریض بودن سید حسن نصرالله

پس از ادعاهایی که در برخی از رسانه‌ها درمورد وضعیت جسمانی دبیرکل حزب الله لبنان مطرح شده بود، وی امروز در سخنرانی خود اعلام کرد که جای نگرانی درمورد وضعیت سلامتی او وجود ندارد.

به نقل از النشره، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را در سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس آغاز کرد.

سید حسن نصرالله: غوغای کشور های غربی به دلیل مرگ مبهم خانم مهسا امینی

سید حسن نصرالله افزود: حاج قاسم فردی بااخلاص بود و یکی از نامزدهای طبیعی برای ریاست جمهوری ایران بود اما وی ترجیح داد در جبهه باقی بماند، او عاشق شهادت بود و چیزی برای خود نخواست.

وی افزود: شهید سلیمانی دارای توانمندی‌های‌ شخصی، ذکاوت و قدرت تحمل بالا بود و فرماندهی وی متکی به رهبری حکیم، شجاع و مدیر و آگاه از همه عرصه‌های جهانی یعنی امام خامنه‌ای بود، حاج قاسم بر اساس رهنمودهای امام خامنه‌ای حرکت می‌کرد، وی سرباز و نه ژنرال ولایت بود و بر مزار خود وصیت کرد که بنویسند، وی سرباز ولایت است.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: بعد از آنچه که در رسانه‌های اسرائیلی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درمورد وضعیت سلامتی من گفته شد، من به شما اطمینان داده و می‌گویم که جای نگرانی وجود ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: من از شما بابت محبت و لطفتان و دعایتان قدردانی می‌کنم و به شما درمورد سلامتی‌ام اطمینان می‌دهم.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: متاسفانه برخی این گونه ترسیم می‌کنند که گروه‌های ملی و جنبش‌های مقاومت، وابسته به ایران هستند، اما حقیقت عکس این امر است.

وی اظهار کرد: طرح آمریکا در منطقه، سلطه و تسلط بر منابع گاز و نفت و ... در منطقه است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ۱۱ سپتامبر قدرت پیشبرد طرح آمریکا برای ورود به افغانستان و عراق و نزدیک شدن به ایران و سوریه را داد.

دبیرکل حزب الله افزود: اگر جنگ اسرائیل علیه لبنان به موفقیت می‌رسید، علیه سوریه تکمیل می‌شد، اما این امر رخ نداد.

وی گفت: سوریه و ایران در مقابل فشارهای آمریکا پایداری کردند و مقاومت عراق عملیات ویژه‌ای را علیه نیروهای آمریکایی انجام دادند.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: مقاومت عراق، آمریکایی‌ها را شکست داد و بر آنها عقب نشینی از عراق و تغییر وجهه منطقه را تحمیل کرد.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      انشاالله زودتر بره جهنم

    • ناصر ارسالی در

      سلام مگر آقا سید حسن انسان نیست همه مریض میشن پیری و مرگ مگر برا فرد خاصی هست پیامبران هم مریض شدن و به رحمت خدا رفتن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه