ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت کبیر | فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر

فال تاروت کبیر | سرنوشت امروزت رو پیش‌بینی کن!

فال تاروت کبیر | سرنوشت امروزت رو پیش‌بینی کن!

فال تاروت کبیر | سرنوشت امروزت رو پیش‌بینی کن!

فال تاروت کبیر | سرنوشت امروزت رو پیش‌بینی کن!

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

امروز

کارت خورشید با پرتوهای نور و گرمای خود باعث درخشش شما نیز خواهد شد. این روزها باید زندگی تان پر از شادی باشد. خورشید ممکن است شما را از لاک تان بیرون بیاورد و به سمت موقعیت‌های کاملا جدید و تازه سوق دهد. دیگران نیز می توانند تحت تاثیر نور خورشید قرار بگیرند. در هر حالت، کارت خوشید نماد درخشندگی است.

فردا

به نظر می رسد که در آینده، به یک دو راهی در زندگی تان برسید. این اتفاق به این معنی است که شما هنوز در یک مسیر قدیمی هستید که شما را به جایی که می خواهید، نمی رساند. تنها چیزی که در انتخاب مسیر درست به شما کمک خواهد کرد، یک قضاوت صحیح خواهد بود.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

امروز

کارت برج می‌تواند شما را از احساسات سرکوب‌شده‌ تان آگاه کرده و افکار درونی تان در زمینه عاطفی، جنسی و اقتصادی را آشکار کند. ممکن است اتفاقی رخ دهد که باعث واکنش شدید شما شود. بعد از این که این احساسات سرکوب شده را رها کنید، احتمالا احساس بهتری خواهید داشت.

فردا

کارت مرد به دار آویخته، به معنای بازگشت به شرایط گذشته است، اما لزوما نشان دهنده عذاب مداوم نیست. این کارت می تواند نماد ترک مبارزه و پذیرفتن شرایط موجود نیز باشد. در چنین مواردی، رنج و مشکلات شما به پایان رسیده و می توانید ترس هایتان را کنار بگذارید و سرنوشت آینده خود را بپذیرید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

امروز

همه چیز زیر نور خورشید آشکار می شود، بنابراین کارت خورشید می تواند نشان دهنده از بین رفتن توهمات و روشن شدن حقیقت باشد. اگر مخفی ماندن یک موضوع به شما آسیب رسانده باشد، این احتمال وجود دارد که همه چیز به زودی آشکار شود. از سوی دیگر، اگر مخفیانه به شخصی علاقه داشته اید، این کارت نشان دهنده این است که او نیز به شما علاقه دارد. کارت خورشید در زمان حال می تواند از طریق روشنایی و آگاهی، باعث رشد شما شود.

فردا

ممکن است وضعیت آینده در حال حاضر برایتان نامعلوم به نظر برسد، اما کارت جادوگر نشان می دهد که می توانید بدون دست کاری حقیقت، با استفاده از منطق و تفکر، پاسخ ها را پیدا کنید. با وجود اینکه افکار ما روی هر موضوعی تاثیر می گذارد، اما شعبده باز همیشه در جستجوی حقیقت است و برای به دست آوردن آن، هر کاری می کند. شاید چنین چیزی در ابتدا برایتان غیر قابل باور باشد، اما جادوگر برای هر موضوعی، راه حلی دارد.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

امروز

این کارت به سلامت، ظاهر و محیط پیرامون شما احترام می گذارد. ملکه کارت نگهبان( مراقب) بوده و به شما می گوید که باید برای حفاظت از خود یا محیط زندگی تان وقت بگذارید. او از اسراف یا بی احترامی به هر شکلی متنفر است. این کارت به شما نشان می دهد که از دیگران جدا نیستید و بنابراین، برای حفظ سلامتی خود، باید به محیط اطراف خود نیز رسیدگی کنید.

فردا

هنگامی که کارت شیطان بیرون کشیده می شود، نشانه تلاطم در زندگی و بروز مشکلات خواهد بود. این کارت به شما هشدار می دهد که مراقب باشید، زیرا ممکن است شخصی به صورت غیرمستقیم به شما آسیب برساند. از سوی دیگر، شیطان می‌تواند ترس‌هایی را که برای عبور از همین موانع با آن روبرو هستید، نشان دهد. در هر صورت، کارت شیطان به معنای توجه به موانع و آمادگی برای مواجه شدن با آن ها، در طول مسیر زندگی تان می باشد.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امروز

امپراطور نشان دهنده نیروی اعتقادات و باورهاست. این مسئله می تواند مربوط به خود شما یا شخص دیگری باشد که تلاش می کند اعتقاداتش را به شما تحمیل کند، اما شنا در برابر او مقاومت می کنید. در نیروی اعتقاد، نیت شما نقش مهمی در نتیجه نهایی خواهد داشت. سوالی که باید از خود بپرسید این است که “چرا دوست دارید به این هدف برسید؟” آیا خود هدف برایتان مهم است یا نحوه رسیدن به آن، برای شما اهمیت دارد؟ این کار به شما کمک می کند دلایل انجام کارهایتان را درک کنید.

فردا

کارت جهان می توانید نشان دهنده آینده تمام دنیا باشد. این کارت این سوال را مطرح می کند که چه کاری می توانید برای کمک به اصلاح سیستم زیست محیطی انجام دهید تا بتوانیم از یک فاجعه جهانی در آینده جلوگیری کنیم. کارت جهان نشان دهنده مسئولیت بزرگی است. زیرا، دنیا چیزی است که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

امروز

کارت شیطان صرفا به معنی اتفاقات بد و ضرر نیست، بلکه می تواند نشان دهنده رابطه ای در زندگی شما باشد که نه خوب است و نه بد، اما ممکن است به شما آسیب بزند. این کارت به شما کمک می کند تا با فرد قدرت مند تری آشنا شده و کارهایی را که به تنهایی قادر به انجام آن نیستید، با کمک او انجام دهید. ممکن است در ابتدا، از شروع رابطه با این شخصی متعجب شوید، اما مطمئن باشید که او زندگی شما را بهتر خواهد کرد.

فردا

امپراطور می خواهد از مهارت های خود برای ساختن فردایی بهتر استفاده کند. این کارت به شما نشان می دهد که از الهامات و ایده های دیروز، برای ساختن رویاهای فردا استفاده می کنید. این کارت می تواند به شما بینشی بدهد تا بفهمید چیزهایی که می خواهید در اختیار شماست، اما برای به دست آوردن آن ها به احتمال زیاد باید تسلیم فرمانروایی امپراطور باشید. این کارت نشان می‌دهد که اگر به یادگیری توجه کنید، همیشه می‌توانید روش انجام هر کاری را بفهمید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

امروز

مرد به دار آویخته می تواند نمایانگر فداکاری بیش از حد یا احیا و شکوفایی مجدد ارزش های درونی تان باشد. این اتفاق هنگام عدم دستیابی به نتیجه مطلوب رخ داده و معمولا مربوط به موضوعات مالی نیست، بلکه بیشتر به دیدگاه کسانی که شما را دوست دارند، اشاره دارد. این افراد دوست دارند ببینند که شما نیز به آرمان های مورد نظر آن ها، معتقد و متعهد هستید.

فردا

کارت قدرت نشان دهنده نیروی اراده است. اگر از قدرت اراده خود استفاده کنید، در آینده می توانید به خواسته های خود برسید. این کارت می تواند بیانگر آشفتگی درونی نیز باشد. بنابراین صلح با خود، کلید استفاده از قدرت درونی تان خواهد بود. این کارت به شما می گوید که وقتی به خود شناسی برسید، قدرت نیز به دست آورده و می توانید در آینده پیشرفت کنید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

امروز

کارت قضاوت مربوط به موقعیتی است که می تواند مهارت های تصمیم گیری درست را به شما بیاموزد. ممکن است در جایگاهی قرار بگیرید که بتوانید با یادگیری آموزه های اخلاقی و قدرت تفکر، دیگر صرفا یک مصرف کننده نباشید. اگر بخواهید، این اتفاق مثبت می تواند زندگی شما را تغییر دهد؛ به همین دلیل است که کارت قضاوت به یک دوراهی اشاره دارد. شما می توانید تمام چیزهای لازم را یاد بگیرید، اما تا زمانی که نتوانید آن ها را به صورت عملی عملی استفاده کنید، برایتان مفید نخواهند بود.

فردا

زمانی که کارت ستاره بیرون آورده شود، به نظر می رسد که شما مانند یک ستاره واقعی، دور از دیگران به نظر می رسید و نمی توان مستقیما با شما ارتباط گرفت. این کارت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که آن قدر موفق شده اید، یا آنقدر آرامش دارید که وقتی فردا فرا برسد، نیازی به حمایت عاطفی کسی نخواهید داشت. تبدیل شدن به یک ستاره در آینده احتمالا رویای بزرگی برای شما خواهد بود، اما مراقب باشید، زیرا ستاره ها موجوداتی تنها هستند که ارتباط مستقیمی با دیگران ندارند.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

امروز

کارت راهبه می تواند هنر و علم را در کنار هم نشان دهد. قدرت او این است که دو جهان کاملا متضاد را در نظر بگیرد و آن ها را با هم ترکیب کند تا اتفاق بزرگ تری را رقم بزند. این کارت به شما می گوید که فرصت های خوب، همیشه کاملا واضح دیده نمی شوند و باید برای فهمیدن آن ها، کمی زیرکانه و هوشمندانه تر عمل کرد. گاهی اوقات بزرگ ترین شانس ها، کاملا پنهان هستند.

فردا

این که مردم شما را به خاطر دستاوردهایتان بشناسند، اتفاق خوبی است، به شرطی که این شناخت، با دید مثبت باشد. کارت شعبده باز به دنبال احترام است، زیرا توانایی هایی را نشان می دهد که دیگران آن را ندارند. شما می توانید با تقویت ویژگی ها و مهارت های خود، از قدرت این کارت استفاده کنید. دیگران ممکن است شما را سرکوب کنند، اما در نهایت به دستاوردهایتان احترام خواهند گذاشت. فقط کمی صبور باشید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

امروز

کارت مرگ ممکن است نشان دهنده درگذشت یکی از نزدیکان شما باشد. اما می‌تواند معنی مثبت تری نیز داشته و بیانگر رفتن فردی باشد که برایتان دردسرساز بوده است. به این ترتیب، کارت مرگ به منشا مشکلات شما اشاره دارد. با وجود، این مسائل از سر راه تان برداشته شده و در آینده، شروعی جدید را برایتان به ارمغان بیاورد.

فردا

کارت جهان می توانید نشان دهنده آینده تمام دنیا باشد. این کارت این سوال را مطرح می کند که چه کاری می توانید برای کمک به اصلاح سیستم زیست محیطی انجام دهید تا بتوانیم از یک فاجعه جهانی در آینده جلوگیری کنیم. کارت جهان نشان دهنده مسئولیت بزرگی است. زیرا، دنیا چیزی است که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

امروز

کارت اعتدال این روزها ممکن است به معنای یک بهبودی همه جانبه یا توانایی شما برای کمک به دیگران باشد. این کارت نشان دهنده صبر، میانه رویی، و روشی درمانی فارغ از دارو یا جراحی است. این روند بهبودی صرفا مربوط به اختلالات فیزیکی نیست. بلکه می تواند مربوط به سلامت روان باشد که منجر به سلامت جسمی و یا حتی بهبود حال روحی تان نیز خواهد شد. اعتدال و میانه روی می تواند همه چیز را بهبود ببخشد.

فردا

از آنجا که این کارت نشان دهنده عدم آگاهی از هر گونه خطری است، احتمال دارد بتوانید با زندگی در زمان حال و عدم نگرانی در مورد اتفاقات آینده، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. اهداف شما به راحتی محقق خواهند شد و مهم نیست که چه کسی بخواهد از موفقیت تان جلوگیری کند. این کارت نشان دهنده هنر انجام ندادن هر کاری است. با درگیر نشدن بیش از حد در مشکلات دیگران، از هر گونه گرفتاری جلوگیری کرده و اجازه می دهید همه چیز، آن طور که باید، اتفاق بیفتد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

امروز

بیرون کشیدن کارت امپراطور در این موقعیت نشان می دهد که شما اکنون در حال انجام کارهایی هستید که در زندگی، شما را رشد داده و به موفقیت می رساند. امپراطور نشان دهنده حاکمی است که با خرد و اقتدار، به قلمرو خود حکمرانی می کند. این نکته می تواند به این معنی باشد که اکنون، زمان آن فرا رسیده است که کنترل امور را به دست بگیرید و به جای اینکه فقط منتظر دیدن نتیجه باشید، برای هر کاری اقدام کنید. پس باید هر چیزی را که برای رسیدن به خواسته هایتان به آن نیاز دارید، خوب بشناسید و از آن بهره مند شوید.

فردا

ممکن است وضعیت آینده در حال حاضر برایتان نامعلوم به نظر برسد، اما کارت جادوگر نشان می دهد که می توانید بدون دست کاری حقیقت، با استفاده از منطق و تفکر، پاسخ ها را پیدا کنید. با وجود اینکه افکار ما روی هر موضوعی تاثیر می گذارد، اما شعبده باز همیشه در جستجوی حقیقت است و برای به دست آوردن آن، هر کاری می کند. شاید چنین چیزی در ابتدا برایتان غیر قابل باور باشد، اما جادوگر برای هر موضوعی، راه حلی دارد.

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه