ارسال به دیگران پرینت

شوهر | تماس‌های آخر شب

این علایم به شما میگوید زنی به دنبال شوهر شماست!

زن‌ها با دوستان صمیمی خود معاشرت می‌کنند، آن‌ها را به خانه دعوت می‌کنند و به شوهر خود معرفی می‌کنند.

این علایم به شما میگوید زنی به دنبال شوهر شماست!

گاهی ممکن است بدون این که متوجه شوند دوست صمیمی او نسبت به همسرش علاقه پیدا کند. او با ترفندهای مختلف تلاش می‌کند تا توجه شوهر شما را به خود جلب کند و در نهایت او را تصاحب کند.

به علاوه گاهی امکان دارد که دوست خانوادگی شما یا همکار و آشنای شوهر شما تلاش کند تا توجه همسر شما را به خود جلب کند.

به هر روی، اگر زنی چنین قصدی داشته باشد نشانه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با دنبال کردن این نشانه‌ها قبل از این که دیر شود، اقدامات لازم را انجام دهید. در بخش خانواده و زناشویی ۸ نشانه که زن دیگر به دنبال شوهر شما است بررسی شده است.

۱. پیامک‌ها و تماس‌های آخر شب

علاقه به مرد متاهل، مگر این که شریک زندگی شما در حرفه‌ای باشد که او را ملزم می‌کند برای مواقع اضطراری مختلف آماده خدمت باشد. در غیر این صورت ارسال پیامک و تماس در اواخر شب می‌تواند کمی مشکوک باشد.

زیرا هیچ دختری به عنوان همکار، آشنا و دوست معمولی نباید پس از ساعات کاری برای همسر شما پیام ارسال کند و همسر شما نباید جواب بدهد.

 

۲. شریک زندگی شما نسبت به دوستی خود بی‌تفاوت عمل می‌کند

علاقه به مرد متاهل، گیر افتادن در علف‌های هرز اغلب می‌تواند فرد را نسبت به تصویر بزرگ کور کند. همین امر می‌تواند در مورد شریک زندگی شما نیز صادق باشد که ممکن است نتواند معاشقه آشکار را تشخیص دهد.

اغلب برای تشخیص آنچه واقعاً در حال وقوع است، یک چشم عینی لازم است.

زنی دیگر به دنبال شوهر شما است.

با این حال، اگر شریک زندگی شما واقعاً گوشه گیر نیست، اما به جای آن تصمیم می‌گیرد که این پیام‌ها و مکالمات را برای حفظ آرامش کم اهمیت جلوه دهد، ممکن است نیاز به بحث داشته باشید. ممکن است نقشی که آن‌ها بازی می‌کنند بیشتر از آنچه به نظر می‌رسد وجود داشته باشد.

مکار، آشنا و دوست معمولی نباید پس از ساعات کاری برای همسر شما پیام ارسال کند و همسر شما نباید جواب بدهد.

۳. پوشیدن لباس‌های خاص

علاقه به مرد متاهل، سبک لباس یکی از اشکال مورد علاقه ما برای ابراز وجود است و هر کسی رویکرد خاص خود را دارد.

با این حال، اگر یک فرد با لباس‌های بدن نما و خاص جلوی چشم همسرتان ظاهر می‌شود، یعنی او می‌خواهد همسرتان را بدزد. او تمام تلاش خود را می‌کند تا با این سبک لباس‌ها عشوه‌گری کند و توجه همسر شما را به خود جلب کند.

۴. او سعی می‌کند، حسادت شریک زندگی شما را برانگیزد

علاقه به مرد متاهل، اسلحه‌سازی حسادت یکی از قدیمی‌ترین تاکتیک‌های زنانه برای جلب توجه مردان است. این نوعی تلاش زنانه است که فرد را مجبور به انجام کاری می‌کند.

در این مورد، تحریک شریک زندگی‌تان برای احساس حسادت می‌تواند ترفندی باشد تا او را به خود تسلیم کند.

ممکن است این فرد با مردهای دیگر بگو بخند کند یا پیش آن‌ها جلوه‌گری کند و به همسرتان چشمکی بزند، این حرکت‌ها به صورت واضح تلاش برای برانگیختن حس حسادت همسرتان است، تا او را به سوی خود حذب کند.

۵. حساس بودن با شریک زندگی شما

علاقه به مرد متاهل، برخی از افراد طبیعی لمس می‌کنند، در آغوش می‌گیرند و زانو می‌زنند. همه ما آن‌ها را به خاطر آن می‌شناسیم و دوست داریم.

با این حال، اگر شخصی فقط با شریک زندگی شما حساس است و مدام تلاش می‌کند به بهانه‌های مختلف او را لمس کند یا در آغوش بگیرد می‌تواند باعث نگرانی شود. زیرا او با این حرکات خود تلاش می‌کند شریک زندگی شما را تحریک کند و او را به سوی خود بکشاند.

۶. او همه چیز را برای شریک زندگی شما رها می‌کند

علاقه به مرد متاهل، خیلی به ندرت پیش می‌آید که برای انجام کاری برای کسی که دوستش نداریم دست به کار شویم.

بنابراین اگر کسی به طور مداوم همه چیز را رها می‌کند و برای شریک زندگی شما هر کاری انجام می‌دهد این نشانه کاملا واضحی است که او می‌خواهد همسر شما را بدزد.

زنی دیگر به دنبال شوهر شما است.

در واقع او به ظاهر تلاش می‌کند مفید باشد اما خطرناک است. در واقع تلاش می‌کند، به نوعی جای شما را نزد همسرتان بگیرد. اگر همسرتان طعمه را بپذیرد و متوجه شود که به جای شما به سراغ این شخص می‌رود، این می‌تواند نوعی خیانت عاطفی باشد.

 

۷. او نسبت به شما منفی عمل می‌کند

علاقه به مرد متاهل، احساس می‌کنید که این شخص واقعا از شما متنفر است. خواه احساسات منفی آن‌ها نسبت به شما آشکار باشد یا ظریف تر، وضعیت کمی ناراحت کننده است.

در حالی که هرگز نباید به دلایل دیگری برای دوست نداشتن خود فکر کنید زیرا ما قبلاً پذیرفته‌ایم که نمی‌توانیم همه را راضی کنیم. اگر دلیل دیگری برای تنش بین شما وجود نداشته باشد، ممکن است او شما را به عنوان یک مانع می‌بیند یا به موقعیت شما حسادت می‌کند.

۸. شما احساس می‌کنید او قصد بدی دارد

علاقه به مرد متاهل، اگر شهود شما به شما می‌گوید که چیزی اشتباه است، به آن تکیه کنید و به جایی که شما را راهنمایی می‌کند، دنبال کنید.

این باعث می‌شود که منیت شما قضاوت بهتر شما را مختل کند، اما هیچ راهی برای اطمینان از این موضوع وجود ندارد مگر این که عمیق‌تر کاوش کنید.

در یک رابطه سالم، می‌خواهید با برداشتن گام بعدی و انجام یک گفتگوی باز با شریک زندگی‌تان درباره إحساستان و میزان ناراحتی‌تان، احساسات درونی خود را بیشتر بررسی کنید.

علاقه به مرد متاهل، به علاوه اگر به این نتیجه رسیدید که دوست شما یا زنی که با همسر شما آشنایی دارد، می‌خواهد همسر شما را بدزد، واکنش قاطع نشان دهید و رابطه خود را با او قطع کنید و از همسرتان هم بخواهید با او رابطه‌اش را قطع کند. البته باید از نیت منفی او مطمئن شوید و واکنش نشان دهید.


 

 
 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه