ارسال به دیگران پرینت

معشوقه | مردان متاهل | چرا مردان متاهل عاشق یک زن دیگر می شود؟

چرا بعضی مردان متاهل به دنبال معشوقه هستند؟ | چرا مردان متاهل عاشق یک زن دیگر می شود؟

چرا مردان متاهل عاشق یک زن دیگر می شود؟ در ادامه به نشانه هایی اشاره می کنیم که با مشاهده آن ها در همسر خود می توانید متوجه شوید که عاشق زن دیگری شده است.

چرا بعضی مردان متاهل به دنبال معشوقه هستند؟ | چرا  مردان متاهل  عاشق یک زن دیگر می شود؟

بیشتر مردها قبل از ازدواج، در هنگام ازدواج، پس از ازدواج و حتی موقعی که با یک فرد دیگر رابطه ای پایدار دارند نیز با معشوقه خود رابطه برقرار می کنند. در این مطلب به بیان دلایل معشوقه داشتن مردان متاهل می‌پردازیم.

چرا  مردان متاهل  عاشق یک زن دیگر می شود؟ در ادامه به نشانه هایی اشاره می کنیم که با مشاهده آن ها در همسر خود می توانید متوجه شوید که عاشق زن دیگری شده است.

به طور طبیعی تمام این احتمالات وجود دارد و ممکن است یک مرد متاهل عاشق یک زن دیگر شود. طبق مطالعه‌ای که در این زمینه انجام شد، تحقیق کنندگان به این نتیجه رسیدند که احتمال خیانت در میان آقایان بیشتر از خانم‌ها است. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب مهم‌ترین انتظارات زنان در زندگی زناشویی چیست؟ سر بزنید.

چرا مردان متاهل معشوقه دارند؟

دلایل زیادی در این بین نقش دارند. علاوه بر این که ناراضی بودن از رابطه فعلی می تواند  مردان متاهل  را به سمت برقراری رابطه با زن دیگری بکشاند، جذابیت جسمانی هم یکی دیگر از دلایل موجود است. عشوه گری زنان دیگر هم یکی دیگر از عوامل بسیار مهم است.

 

 

منبع : عرشه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه