ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد امروز 15 آبان ماه + تفسیر دقیق

فال ابجد یکشنبه 15 آبان 1401 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید.

فال ابجد | فال ابجد امروز 15 آبان ماه + تفسیر دقیق

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین فروردین

فروردین

فروردین

فال ابجد شما: ج آ د

تعبیر ابجد: برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

اردیبهشت

فال ابجد شما: ب د ج

تعبیر ابجد: به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین خرداد

خرداد

خرداد

فال ابجد شما: آ ب ب

تعبیر ابجد: فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد میشود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین تیر

تیر

تیر

فال ابجد شما: آ آ د

تعبیر ابجد: روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین مرداد

مرداد

مرداد

فال ابجد شما: د ج ب

تعبیر ابجد: در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت میشود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. میتوانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین شهریور

شهریور

شهریور

فال ابجد شما: ب آ آ

 

تعبیر ابجد: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فال ابجد فردا 15 آبان متولدین مهر

مهر

مهر

ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر ابجد: از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار می گیری.

فال ابجد روزانه 15 آبان متولدین آبان

آبان

آبان

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر ابجد: نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد روزانه 15 آبان متولدین آذر

آذر

آذر

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر ابجد: طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می شود و به مرادت می رسی

فال روزانه ابجد 15 آبان متولدین دی

دی

دی

ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر ابجد: این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال روزانه ابجد 15 آبان متولدین بهمن

بهمن

بهمن

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر ابجد: به نظر می رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می رسد و در پیش بعضی عزیز می شوی.

فال روزانه ابجد 15 آبان متولدین اسفند

اسفند

اسفند

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر ابجد: با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

 

منبع : تکراتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه