ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد امروز 14 آبان ماه + تفسیر دقیق

فال ابجد فردا شنبه 14 آبان 1401 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید.

فال ابجد | فال ابجد امروز 14 آبان ماه + تفسیر دقیق

فال ابجد  14 آبان متولدین فروردین

فروردین

فروردین

فال ابجد شما: ب ب ج

تعبیر ابجد: کارهای بسیار زیادی که امروز در پیش رو دارید انتخاب این که کدام یک را باید ابتدا انجام دهید برای شما سخت کرده‌اند. امروز به رویا پردازی در مورد چیزهایی می پردازید که در حالت عادی حتی به خودتان اجازه نمی‌دهید به آنها فکر کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. به جای کنترل این هیجانات درونی راهی سالم مانند فعالیت بدنی و ورزش برای آزاد سازی آنها پیدا کنید و نهایت استفاده را از این همه انرژی ببرید. اگر به تنهایی احتیاج دارید بعد از کار به خانه بروید و کمی با خودتان خلوت کنید. سعی کنید کتاب بخوانید و زودتر از شب های دیگر بخوابید.

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

اردیبهشت

فال ابجد شما: ج ب ب

تعبیر ابجد: شما به طور معمول بیش از احساس تان به منطق تان اعتماد می کنید ولی احساسات فعلی تان ممکن است افکار منطقی تان را به حاشیه بکشانند. امروز همچون فنری که فشرده شده سرشار از انرژی هستید و اگر سعی در کنترل این انرژی و حفظ سکون همیشگی‌تان را داشته باشید شاید با یک لحظه غفلت شما این فنر به تندی و سرعتی بیش از همیشه از جا بپرد. اگر فکر می کنید این روزها بین شما و عشق تان رابطه سرد و خشکی وجود دارد، انتظار نداشته باشید اتفاقی غیر منتظره بیفتد و رابطه عاطفی‌تان را متحول کند. خودتان از منطقه امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید و با داشتن انعطاف پذیری خودتان و طرف مقابلتان را از این وضعیت رها کنید.

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین خرداد

خرداد

خرداد

فال ابجد شما: آ آ ج

تعبیر ابجد: امروز شما به دنبال هیجان می گردید و دوست دارید با آزادی به سراغ ماجراجویی هایتان بروید. احساس می کنید برای انجام هر کاری حاضر هستید، ولی این شور و هیجان شما بدین معنی نیست که هر کاری که دلتان خواست را می توانید انجام دهید. رفتارهای غیر عادی امروزتان ممکن است کسی را به سوی شما جذب کند که در حالت عادی برای شما اصلا فرد جالبی به نظر نخواهد رسید. مواظب باشید که با سرعت و بدون آگاهی کافی خودتان را زیاد درگیر برقراری رابطه با این شخص نکنید. اگر کمی منطق تان را به کار بیندازید و خطرات و امتیازات این وضعیت را با هم مقایسه کنید مطمئن باشید جلوی خودتان را خواهید گرفت و در روزهای آینده به خودتان افتخار خواهید کرد.

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین تیر

تیر

تیر

فال ابجد شما: آ آ آ

تعبیر ابجد: امروز تمرکز کردن بر روی وظایف و کارهایی که باید انجام دهید کار سختی به نظر می رسد و تمام کردن هیچ یک از کارهایی که شروع می کنید امکانپذیر به نظر نمی‌رسد. با این حال با گذشتن ساعات اولیه روز این حالت کمرنگ تر شده و می توانید برخی از کارهای که نیمه کاره رها کرده‌اید و به نظرتان بسیار مشکل می آمدند را به انجام برسانید. اگر دیدی که ذهنتان دارد از موضوع اصلی و کاری که دارید منحرف می شود بلافاصله هدف اصلی‌تان را به خودتان یادآوری کنید. داشتن پشتکار و اراده در حال حاضر کلید شما برای رسیدن به موفقیت است. با اراده تمام کارتان را ادامه دهید تا به نتیجه رسیده و بتوانید از ساعات پایانی روز همانطور که دوست دارید بهره ببرید.

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین مرداد

مرداد

مرداد

فال ابجد شما: ب آ ب

تعبیر ابجد: امروز می توانید با وجود رفتارهای عجیب و غریب تان بدون ایجاد هیچ مشکل خاصی قصر در بروید. انگار انرژی کیهان به شما این اجازه ویژه را داده است که امروز با خیال راحت عجیب و غیر قابل پیش بینی باشید. با این حال اگر احساس کنید که از رفتارتان برداشت های اشتباهی صورت گرفته است ممکن است در نشان دادن عکس‌العمل زیاده روی کنید و به جای توضیح دادن در مورد رفتار و کارهای تان رفتاری غیر منطقی در اعتراض به وضعیت موجود از خود نشان دهید. خوشبختانه اگر کمی به نتایج رفتارهای تان فکر کنید هیچ مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. امروز برای حرف زدن در هر زمینه ای آماده‌اید و کافی است موضوعی مطرح شود تا ساعت ها راجع به آن حرف بزنید.

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین شهریور

شهریور

شهریور

فال ابجد شما: آ د ب

تعبیر ابجد: امروز هجوم افکار بی پایان آشفته و غیر منطقی شما را کلافه کرده است، به ویژه اگر فرد مورد اطمینانی در اطرافتان نباشد که در مورد این افکار با او صحبت کرده و به آرامش برسید. معمولا وقتی پای مسائل احساسی در میان است منطق تان کنترل شما را در دست دارد، ولی امروز اوضاع کمی با همیشه فرق دارد. شاید نادیده گرفتن احساستان ایده خوبی به نظر برسد، ولی امروز تا زمانی که احساسات خود را تایید نکنید نخواهید توانست آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. پس بهتر است راهی متعادل برای بیان کردن احساس خود بیابید. تمرکز کردن روی کارهایتان چندان راحت نخواهد بود، پس سعی کنید کارهایی که به دقت زیاد نیاز دارند را برای روز بگذارید

فال ابجد فردا 14 آبان متولدین مهر

مهر

مهر

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر ابجد: امروز بیان کردن افکار و احساستان به صورتی کاملا متفاوت از همیشه می تواند تبدیل به اولویت اصلیتان شود. با وجود این که ممکن است در حالت عادی آدم محافظه کاری باشید، ولی امروز احساس می کنید که باید با شجاعت تمام دیگران را سر جایشان بنشانید و به آنها نشان دهید که نمی توانند برای شما تعیین تکلیف کنند و یا شما را در درجه دوم اهمیت قرار دهند. این کارهایتان افرادی که فکر می کنند شما را خوب می شناسند تعجب زده خواهند کرد، با این حال نباید اجازه دهید که عکس العمل های دیگران شما را تحت تأثیر قرار دهد. درست است که همیشه دیگران و قضاوت هایشان را الگوی کارتان قرار می دهید، ولی شاید دیگر وقتش رسیده است که دست از این ار بردارید

فال ابجد روزانه 14 آبان متولدین آبان

آبان

آبان

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر ابجد: امروز به محض این که توفان شروع شود خیلی زود ابرها کنار خواهند رفت و آسمان آفتابی خواهد شد و شما را از نگرانی هایی که دارید رها خواهد کرد. پس اگر اول صبح آن طوری که انتظار داشتید شروع نشد خودتان را نگران نکنید و به جای انتشار انرژی منفی منتظر ساعاتی خوب باشید. خواسته ها و انتظارات نابجا نداشته باشید و مواجه شدن با مشکلات کوچک سریع از میدان خارج نشوید. رابطه ای که به شما احساس آزادی در بیان احساس تان را بدهد یک رابطه ایده آل است. ولی اگر هر فکری که به سرتان خطور می کند را بلافاصله به زبان بیاورید نتایج چندان جالبی به دست نخواهید آورد؛ هر فکری ارزش به زبان آورده شدن را ندارد.

فال ابجد روزانه 14 آبان متولدین آذر

آذر

آذر

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر ابجد: فرو رفتن در عمق احساس تان و پرداختن به آن برای تخلیه بار منفی سنگین افکاری که برای سلامت روحی و روانی شما خوب نیستند، امروز از کارهایی است که باید حتما انجام دهید. شاید فکر کنید که به سادگی می توانید خودتان را از یک وابستگی احساسی که شما را محدود می کند برای همیشه رها کنید. این استراتژی غیر منطقی به شما کمک چندانی نمی‌کند و به سادگی نمی‌توانید از این وضعیت فرار کنید. باید با مشکلی که در مقابل تان است روبرو شوید و آن را حل کنید. بیان کردن این مشکلات اولین قدم برای حل کردن آنها است. امروز ذهن تان برای بحث در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بسیار آماده است و چیزهای زیادی از این بحث ها خواهید آموخت.

فال روزانه ابجد 14 آبان متولدین دی

دی

دی

ابجد فال شما: د د د

تعبیر ابجد: شما در حالت عادی همچون یک بز کوهی وقتی در لبه پرتگاه قرار می گیرید با احتیاط و شک و تردید سعی می کنید خودتان را عقب بکشید و از حادثه های احتمالی اجتناب کنید، ولی امروز یک انرژی درونی شما را تشویق می کند که با خیال راحت احتیاط را کنار گذاشته و از روی ترسناک‌ترین صخره ها هم بپرید. باور کنید یا نکنید این کار امروز برای شما اصلا خطرناک نخواهد بود. به خودتان ایمان داشته باشید و بی آن که به عقب نگاه کنید با تمام توان تان به سوی جلو بجهید. تصمیم گیری در زمینه مسائل عاطفی در حال حاضر برایتان بسیار مشکل شده است، خودتان را محدود نکنید و به حس درونی تان اعتماد کنید، وقتش که برسد با اطمینان خاطر تصمیم تان را خواهید گرفت.

فال روزانه ابجد 14 آبان متولدین بهمن

بهمن

بهمن

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر ابجد: امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطق تان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. قبل از این که به هر نوع اقدام ریسک آمیزی مبادرت کنید آنچه به دست آورده و آنچه از دست می دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کند. امروز حرف زدن در مورد مد و لباس، فیلم و موسیقی و خواندن مجلات مرتبط با آنها برایتان بسیار خوشایند خواهد بود. شاید با این حرف ها بتوانید توجه کسی که شما را به خود جذب کرده است جلب کنید.

فال روزانه ابجد 14 آبان متولدین اسفند

اسفند

اسفند

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: شاید وقتی به امروز نگاه می کنید به نظرتان یک روز عجیب و غریب باشد. وقتی به اطراف تان نگاه می کنید تنها انسان های افسرده ای را می بینید که سعی دارند ظاهرشان را حفظ کنند و دلسردی و نا امیدی خود را نشان ندهند. انگار همه از جمله خود شما دارند از دست رفتن رویاهای شان را تماشا می کنند اما قادر نیستند برای تغییر این اوضاع کاری انجام دهند. چنین شرایطی اصلا خوشایند نیست اما نمی‌توانید ادعا کنید هیچ راهی برای رهایی از آن وجود ندارد. اگر احساس می کنید در خونتان به آدرنالین نیاز دارید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید به دنبال ماجراجویی و هیجان طلبی بروید ولی نباید بگذارید این کار به وظایف و اولویت های اصلی‌تان آسیبی وارد کند.

 

 

منبع : تکراتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه