ارسال به دیگران پرینت

قتل خونین

قتل خونین مرد رمال در کرج| زن جوان قمه را از زیر مانتویش بیرون کشید!!

مرد افغان که پس از قتل یک رمال در مشکین‌دشت استان البرز به افغانستان فرار کرده بود، بعد از ۱۹ماه در تهران شناسایی و دستگیر شد.

قتل خونین مرد رمال در کرج| زن جوان قمه را از زیر مانتویش بیرون کشید!!

ظهر 10 فروردین سال ۱۴۰۰ زنی هراسان با پلیس ۱۱۰ البرز تماس گرفت و از ورود زن و مردی به خانه‌شان و  حمله مرگبار  آنها به همسرش خبر داد. پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل  قتل  حاضر شدند. در جریان بررسی‌های اولیه مشخص شد  مقتول  مردی  افغان  و رمال بوده که به دلیل اصابت ضربه  قمه  به سینه‌اش، به قتل رسیده بود. همسر مقتول که شاهد این جنایت بود، گفت: «شوهرم در یک کارواش کار می‌کرد و امروز به دلیل این‌که مهمان داشتیم، زودتر به خانه آمده بود. حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه صدای زنگ در بلند شد. همسرم در را که باز کرد، زن و مردی از هموطنان ‌ما، وارد خانه شدند. زن جوان به شوهرم اشاره کرد و گفت که همین مرد زندگی‌ام را نابود کرد. بعد هم قمه‌ای را که زیر مانتویش بود، بیرون آورد و به شوهرش داد. شوهر خشمگین او هم با قمه ضربه‌ای به همسرم زد و بعد فرار کردند.»

پس از این شکایت، تیمی از ماموران پلیس آگاهی فردیس با دستور دادستان این شهر، تحقیق برای رازگشایی این جنایت را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد، مقتول در یک کارواش در  مشکین‌دشت  کار می‌کرد و علاوه بر آن در خانه‌اش رمالی هم می‌کرد.

تیم جنایی خیلی زود هویت زوج متهم را شناسایی کرد و برای دستگیری آنها وارد عمل شد اما ردی از آنها به دست نیامد. تحقیقات بیشتر نشان داد، مرد افغان با نقشه‌ای حساب شده قبل از قتل، مقدمات فرارش از کشور را فراهم کرده و با کشتن مرد  رمال  از ایران گریخته است. بررسی‌ها برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا این‌که چند روز قبل کارآگاهان دریافتند قاتل بعد از این جنایت از همسرش جدا شده و با زن دیگری ازدواج کرده است. او به خیال این‌که ماجرا فراموش شده، به ایران برگشته و با همسر جدیدش در تهران زندگی می‌کرد.  با شناسایی مخفیگاه متهم به قتل، ماموران پلیس آگاهی فردیس راهی آنجا شده و با دستور قضایی مرد افغان را دستگیر کردند.

او پس از انتقال به پلیس آگاهی به  قتل  اعتراف کرد و گفت: « مرد رمال زندگی‌ام را به هم ریخته بود و از او کینه داشتم‌. به همین دلیل سراغش رفتم و او را کشتم. بعد هم به افغانستان گریختم.» سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد:« شهروندان در صورت بروز مشکل در زندگی به جای اقدامات خودسرانه از طریق مراجع انتظامی و قضایی طرح شکایت کرده و از اقدامات خودسرانه خودداری کنند. »

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه