ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت | فروش سهام عدالت

سهام عدالت چند میلیونی شد | اگر خواهان فروش سهام عدالت خود هستید به این سایت مراجعه کنید

واریز چند میلیونی به حساب صاحبان سهام عدالت | اگر خواهان فروش سهام عدالت خود هستید به این سایت مراجعه کنید

سهام عدالت چند میلیونی شد | اگر خواهان فروش سهام عدالت خود هستید به این سایت مراجعه کنید

سین قربان‌زاده در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با ابلاغ آیین‌نامه مربوط به واگذاری  سهام عدالت  به جاماندگان، بلافاصله کار واگذاری  سهام عدالت  این اقشار آغاز خواهد شد. جاماندگان  سهام عدالت  به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده  سهام عدالت  نیستند. اخبار  سهام عدالت  را اینجا بخوانید.

رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌ زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با ابلاغ آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، بلافاصله کار واگذاری سهام عدالت این اقشار آغاز خواهد شد.

به گفته وی، جاماندگان سهام عدالت به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده سهام عدالت نیستند. تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

اساس برآوردهای وزارت اقتصاد، با انتقال سهام تعدادی از شرکت‌های دولتی، به این ۳.۵ میلیون نفر سهام عدالت با ارزش روز ۱۰ میلیون تومان واگذار خواهد شد.

آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت این اقشار به تصویب دولت رسیده و در انتظار تایید هیات تطبیق مصوبات مجلس است. بلافاصله پس از تایید هیات مذکور، کار واگذاری سهام عدالت به این اقشار شروع خواهد شد.

بخش دوم جاماندگان سهام عدالت، سایر اقشار جزو ۶ دهک درآمدی پایین هستند که هنوز تعداد آنها مشخص نشده است. افراد مشمول این بخش، با هماهنگی وزارت اقتصاد و وزارت کار مشخص خواهند شد.

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از ثبت نام ۳.۵ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی خبر خوش رئیس سازمان خصوصی سازی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی برای دریافت سهام ۱۰ میلیون تومانی پرداختند.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ گفت: جاماندگان سهام عدالت به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده سهام عدالت نیستند؛ تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای وزارت اقتصاد، با انتقال سهام تعدادی از شرکت های دولتی، به این ۳.۵ میلیون نفر سهام عدالت با ارزش روز ۱۰ میلیون تومان واگذار خواهد شد.

تقریبا ۱۲ سال از عرضه سهام عدالت می‌گذرد و هنوز هم هستند افرادی که به‌عنوان جامانده این سهام را دریافت نکرده‌اند. اما عرضه سهام عدالت به رشد اقتصاد دارندگان این سهام کمکی کرده است؟

نحوه فروش سهام عدالت به چه صورت خواهد بود؟

تقریبا ۱۲ سال از عرضه سهام عدالت می‌گذرد و هنوز هم هستند افرادی که به‌عنوان جامانده این سهام را دریافت نکرده‌اند. اما عرضه سهام عدالت به رشد اقتصاد دارندگان این سهام کمکی کرده است؟

سهام عدالت نوعی یارانه است که در زمان دولت نهم به مشمولین پرداخت شد

یک کارشناس بازار سرمایه درباره اثرگذاری عرضه سهام عدالت در بازار سرمایه و ادامه عرضه این سهام در بورس – تحت عنوان سهام عدالت جاماندگان – اظهار کرد: ورود سهام عدالت به هیچ عنوان باعث عمق بخشی بازار سرمایه نشد و سال‌هاست که هشدار می‌دهیم که سهام عدالت از ابتدا خشت کجی بوده که اگر بر روی آن هر دیواری بکشیم تا انتها این دیوار کج بالا می‌رود.

مهدی سوری با بیان اینکه ۱۵ سال است که بحث سهام عدالت مدیریت و جمع نشده تا سال‌های سال هم درگیر این بدعت اشتباه خواهیم بود، گفت: از مباحث و تعاریف اولیه کلاس‌های سرمایه‌گذاری در بورس این است که سهام‌داری برای افرادی مناسب است که پس‌انداز مازاد دارند و بر روی بخشی از این پول مازاد می‌توانند صبر، ریسک و زیان کنند، اما سهام عدالت به افرادی داده شد که نه پول مازاد و نه امکان صبر و ریسک را دارند و افرادی هستند که نیاز به نقدینگی دارند.

چرا عرضه سهام عدالت اشتباه است؟

می‌کنند و وقتی ما بازاری داریم و پولی از آن خارج می‌شود، اما تعداد سهم‌ها در بازار کم نشده است قاعدتا کاهش ارزش باید بر روی سهام باقی‌مانده بر سرشکن شود و باعث می‌شود قیمت‌ها سطوح پایین‌تری را تجربه کنند.

وی با اشاره به ابهامات موجود در عملکرد شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی تاکید کرد: آخرین باری که با نمایندگان مجلس در این باره به بحث پرداختیم، در پایان جلسه به آن‌ها گفتم که تا چند سال آینده منتظر پرونده‌های فساد در شرکت‌های سرمایه‌گذاری‌های استانی باشید. موضوع این است که اعضای هیئت‌مدیره یک نهاد مالی و شرکت سرمایه‌گذاری باید افراد دارای صلاحیت باشند و اصولا این تعداد افراد دارای این صلاحیت مدیریت نهادهای مالی را در کشورمان نداریم. چراکه بازار کوچکی داریم و این تعداد افراد تربیت نشده‌اند. اساسا یک بدعت و ساختار جدید شکل داده‌ایم با این گستردگی که قابل مدیریت نیستند.

منبع : خبر روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد حسین کلبی ارسالی در

      من با عملکرد مسیو لین چه در رابطه با پرداخت اضافه حقوق کا ر مندان و چه سود سهام عدالت و چه واریز یارانه ها متفق نیستم چون تا حالا گفته اند اما عمل نکر ده اند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه