ارسال به دیگران پرینت

رائفی پور | واکنش به رائفی پور | واکنش جمهوری اسلامی به رائفی پور

جمهوری اسلامی به سخنان رائفی پور واکنش نشان داد | چرا تریبون‌شان خاموش نمی‌شود؟

واکنش جمهوری اسلامی به سخنان رائفی‌پور: چرا تریبون‌شان خاموش نمی‌شود؟

جمهوری اسلامی به سخنان رائفی پور واکنش نشان داد | چرا تریبون‌شان خاموش نمی‌شود؟

جمهوری اسلامی به سخنان رائفی پور واکنش نشان داد | چرا تریبون‌شان خاموش نمی‌شود؟

برای "بعضی‌ها"، سکوت، غیرممکن است انگار. حرف می‌زنند، حرف می‌زنند، حرف می‌زنند. هزینه می‌تراشند، اما چون قرار نیست از جیب خودشان پرداخت شود عین خیالشان نیست. تازه خیالشان جمع است و خاطرشان آسوده که نه تنها کسی برای این همه هزینه تراشی از آنان سؤال نخواهد کرد که فاکتورهایشان هم بی‌هیچ مشکلی پرداخت خواهد شد.

حتی خواهند توانست، کار رقبا و رفقا را به حساب خود سند بزنند. جنجال بر سرِ فاکتور مالی هشتگ‌های توییتری، را که فراموش نکرده‌ایم. این جماعت پرگو، نه‌تنها سکوت نمی‌کنند که سکوت دیگران را هم با انفجار حرف‌های نارنجکی شان بر می‌آشوبند.

علی اکبر رائفی پور]جبهه و حضور مجاهدانه رزمندگان در حماسه دفاع مقدس را به تخلیه هیجانات ربط می‌دهد. سنش قد نمی‌دهد به فهم این گزاره یقینی که در همان روز‌های جنگ می‌گفتند کسی که با مارش عملیات به جبهه بیاید با سوتِ اولین خمپاره به دنبال راه فرار خواهد رفت حال آنکه رزمندگان ما، اکثریتشان سابقه چندبار حضور در جبهه را داشتند. یعنی جنگ چهارشنبه سوری نبود که برای تخلیه هیجان از روی آتش بپرند. معرفتی مجاهدانه در جان‌شان بود که به دل آتش می‌زدند.

دریغا مظلومیتِ مستمر بچه‌های جنگ که همچنان ادامه دارد. بگذریم.

دیگری در روزگاری که همه باید آتش‌نشان باشیم و کلاممان از جنس آب باشد، آتش زبانی می‌کند و پای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را هم به ماجرا باز می‌کند. نفر بعدی هم کلماتی بر زبان می‌آورد که جز تحقیر و تحریک به پاسخ، نتیجه‌ای ندارد. بعدی و بعدی و بعدی همچنان با گفتار و رفتار خود به دنبال فعال کردن آتشفشان‌های پر شمار در جامعه‌اند.

واقعا چرا تریبون‌هاشان خاموش نمی‌شود؟ واقعا از تعجب، شاخ می‌روید بر سر عقلانیت که این قبیل جماعت را با سلام و صلوات، پشت تریبون می‌نشانند و به نتایج آن فکر نمی‌کنند.

این همه غفلت و بی‌توجهی - اگر به نفوذ قائل نباشیم - نوبر است که هر روزه در سبد هزینه جامعه گذاشته می‌شود. نمی‌دانم چه باید گفت با این جماعت، اما خوب می‌دانم که کلام امام رضا (ع) نسخه شفا بخشی است که دردِ امروز ما را درمان و کاری امروزِمان را چاره است. آنجا که به عبدالعظیم حسنی می‌فرمایند: "سلام مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگودر دل‌های خویش برای شیطان راهی نگشایند و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کار‌های بیهوده و بی‌فایده فراخوان! "

آیا پرگویانِ خوداستادپندار و از خودراضی، فرمان امام را می‌پذیرند؟ آینده نزدیک ثابت خواهد کرد، اما خدا کند بپذیرند و با سکوت خود به توسعه و تعمیق آرامش کمک کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عبداله ارسالی در

      ایشان هم مسلک مزدک و احسان و... هستند که بعد از تغذیه از بیت المال از رسانه های معاند سر در می آورند منتظر باشید

    • بیژن ارسالی در

      نفهم اول بفهم که رائفی پور منظورش از هیجانات در زمان جبهه چی بود بعد فک بزن ناشعور هیجانات میتواند در دین و فرهنگ ایثار هم رخ نشان دهد چراکه عشق یک هیجان روحی هستش خب بسیجی دهه پنجاهی هم عاشق وجه الله بوده این یک هیجان فطری هستش چرا شما نان خشکی‌ها بعدمدتها یک نفر که دایره قرمز تو رسانه بهش کشیده شده بود آوردند و مسائل و تحلیل های روز را با همان وسع زبان بیانش بصورت ساده و عام پسندانه میگوید شماها جملگی دل درد گرفتید بسه دیگه ملت حالشون از امثال شما بهم میخوره مثل کرم تو جامعه می وولید البته شما شرم حیا ندارید که این چیزها حالتون بشه

    • مصطفی غلامی ارسالی در

      خیلی احساس میکنم تو قلب امریکا نشستی داری به ما تحلیل میدی؟


    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه