ارسال به دیگران پرینت

انفجار | انفجار در کنگان | انفجار مجتمع مسکونی و تجاری

انفجار عظیم در مجتمع مسکونی و تجاری در‌کنگان | حضور سگ‌های زنده یاب برای جستجوی مصدومین

انفجار هولناک در مجتمع تجاری مسکونی در کنگان / اعزام سگ‌ های زنده یاب برای جستجوی مصدوما

انفجار عظیم در مجتمع مسکونی و تجاری در‌کنگان | حضور سگ‌های زنده یاب برای جستجوی مصدومین

انفجار هولناک در مجتمع تجاری مسکونی در کنگان

احسان ایزدپناه شامگاه جمعه اول مهر اظهار انفجار هولناک در مجتمع تجاری مسکونی در کنگانک رد: در ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه اول مهر مجتمع تجاری مسکونی واقع در شهرستان کنگان دچار انفجار شده که بلافاصله تیم های ارزیاب و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۴ تیم نجات از شهرستان  کنگان  و ۲ تیم نجات از شهرستان دیر به همراه یک دستگاه آمبولانس ، دو دستگاه خودرو نجات به محل حادثه انفجار مجتمع مسکونی اعزام شده است.

ایزدپناه با بیان اینکه هرگونه احتمال در عملیات های امداد و نجات قابل تامل و بررسی است، افزود: با توجه به موضوع که ساختمان تجاری مسکونی بوده و شاید مصدومانی هم در زمان  تخریب ساختمان  به دنبال داشته باشد، تیم آنست(  سگ  های تجسس) و تیم واکنش سریع این جمعیت به همراه به روز ترین تجهیزات زنده یاب و اواربرداری در محل حضور دارند و همچنان مشغول عملیات امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور دستگاهی انتظامی ، نیرو های اورژانس و آتش‌نشانی یاداورشد: مدیریت فرماندهی و مدیریت بحران این حادثه از سوی فرمانداری شهرستان کنگان انجام می گیرد و هلال احمر به همراه اورژانس ، اتشنشانی و نیروهای انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

این انفجار در محدوده شهرک مدرس شهر کنگان رخ داده است  و جزییات این حادثه در دست بررسی است

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      عجب

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه