ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | مرگ مهسا امینی | سکوت سوپراستارها در مرگ مهسا امینی

واکنش مهران مدیری به درگذشت مهسا امینی چه بود ؟ | معروف ترین سوپراستارهایی که در فاجعه مهسا امینی سکوت کردند

در میانه داغ مهسا امینی هم بودند کسانی که تصمیم گرفتند سکوت اختیار کنند.

واکنش مهران مدیری به درگذشت مهسا امینی چه بود ؟ | معروف ترین سوپراستارهایی که در فاجعه مهسا امینی سکوت کردند

این سوپراستارها در مرگ مهسا امینی سکوت کردند!

مرگ مهسا امینی چنان دلخراش بود که جز معدودی نتوانستند در برابر آن سکوت کنند. این که فعالان اجتماعی و بخش بزرگی از مردم با ابراز همدلی و اشک و تاثر این مرگ هولناک را دنبال کردند، بی‌دلیل نبود. او انگار که دختر و خواهر همه ما بود و شکل از دست رفتنش چنان غم‌انگیز و باورنکردنی بود که از احزاب سیاسی تا رییس‌جمهور و مردم یکسره متاثر شدند و به صدا درآمدند. کمتر به یاد داریم که حادثه‌ای اینچنین توانسته باشد فضای جامعه را بشوراند و این همه چهره را به واکنش وادار کند. برای مرگ مهسا امینی بیشترین ابراز ناراحتی را شاهد بودیم. اظهاراتی که اغلب با اعتراض همراه بود و گشت ارشاد و برخوردهای نادرست و خشن با زنان و جوانان با بیشترین انتقاد همراه شد. از بازیکنان تیم‌ملی فوتبال که تقریبا همه به موضوع واکنش نشان دادند یا حسن یزدانی در بلگراد. از اصغر فرهادی تا قریب به اتفاق هنرمندان ایرانی به زبان آمدند و از این اتفاق گفتند.

اما در این میانه هم بودند کسانی که تصمیم گرفتند در برابر مرگ مهسا امینی سکوت اختیار کنند. محافظه‌کاری یا نگرانی برای به خطر نیفتادن موقعیت بوده یا شاید حرفی برای گفتن پیدا نکرده‌اند. از این عده نام برخی بیشتر توی چشم می‌زد. کسانی که بیشترین شهرت و درآمد را از حضور اجتماعی‌شان دارند، اما در اوج انتظار هم ترجیح می‌دهند حرفی نزنند تا گربه شاخ‌شان نزند. بیایید فرض را بر این بگیریم که گرفتار بوده‌اند یا خبر به گوش‌شان نرسیده. شاید هم دسترسی به نت نداشته‌اند. موافقید بخشی از این نام‌ها را مرور کنیم؟

مهران مدیری

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

 

آقای طناز مثل همیشه سکوت را می‌پسندد حتی در مرگ مهسا امینی. مهران مدیری را البته به طنز اجتماعی می‌شناسند و یادمان نرفته که در سال‌های آخر دولت گذشته چطور بی‌مهابا به مسئولان می‌تاخت. او که این روزها با تبلیغ فروشگاه رفاه درآمدی نجومی دارد، درباره مهسا امینی لب از لب نگشود.

رضا گلزار

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

کمتر یادمان می‌آید که آقای گلزار درباره موضوعی اجتماعی مانند مرگ مهسا امینی ، واکنشی داشته باشد. گلزار که با توصیه‌هایش برای ذکر گفتن و دعا خواندن مشهور است، هیچ‌وقت برای نمایش دادن خودروهای لاکچری و زندگی شاهانه‌اش کوتاهی نکرده. اما خب، لابد مرگ یک دختر موضوعی نیست که ذهنش را مشغول کند.

بهرام رادان

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

بازگشت جیران به شبکه نمایش خبر خوبی بود و هواداران این سریال را خوشحال کرد. به همین خاطر هم احتمالا کم نبودند هواداران بهرام که در روزهای گذشته به صفحه اینستاگرام او سر می‌زدند تا ببینند چه اکتی در برابر مرگ مهسا امینی دارد. اما بهرام عزیز هم دوست داشت به دلمشغولی‌های دیگرش برسد یا به هر دلیل چیزی درباره مهمترین سوژه روز ایرانی‌ها نگوید.

 

شهاب حسینی

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

شهاب ظاهرا فضای مجازی را ترک کرده. اگرچه فضای مجازی همچنان او و رفتارش را دنبال می‌کند. شهاب که بارها نشان داده خود را در قبال مسائل اجتماعی مسئول می‌داند و از نقش‌آفرینی در آثار ارزشی هم کوتاهی نکرده، درباره مهسا چیزی نگفت. شاید آمریکاست و دارد دوز پنجم فایزرش را می‌زند. غیبت نکنیم.

رامبد جوان

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

رامبد استاد برانگیختن افکار عمومی علیه خود است حتی در مرگ مهسا امینی. او هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد تا ضد خودش جریان درست کند. این بار هم چیزی نگفت. شاید نمی‌خواهد درهای بازگشت به تی‌وی بسته شود. البته خانم نگار جواهریان به شدت از ماجرای مهسا متاثر شده بود و پست گذاشته بود. اما گویا به رامبد چیزی نگفته تا شادی او برای اجراهایش کم نشود.

پژمان جمشیدی

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

پژمان این روزها همه جا هست. هر فیلم و سریالی که بخواهید ببینید مطمئنا یک پژمان دارد مگر این که خلافش ثابت شود. تبلیغات شهری و تلویزیونی او هم از در و دیوار بالا می‌رود. اما پژمان هم ترجیح می‌دهد کسی را نرجاند. از پژمان جمشیدی حرفی شنیده‌اید که نشان دهد درد و خشمی دارد؟ چرا داشته باشد، با این همه موفقیت.

 
 

سام درخشانی

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

رفیق جینگ پژمان هم مثل خود او رفتار می‌کند. سام هم این سال‌ها سوپراستار است و بفروش. از برنامه جوکر تا سریال و تبلیغ...ماشاالله. اما سام هم مشغول کار و خانواده است. وقت ندارد. شاید هم غمش چنان بزرگ است که کلمه پیدا نمی‌کند.

سیامک انصاری

آقایان سوپراستار، حواسمان هست که لالمونی گرفته‌اید

 

سیامک موجود غریبی است. حتی حضورش در توییتر و اینستاگرام هم غریب است. با خنک‌ترین شوخی‌ها و ولرم‌ترین واکنش‌ها. سیامک انصاری هم کم از قبال توجه مردم و شهرت و محبوبیت خوشبختی به دست نیاورده. نباید انتظار داشته باشیم وقت بدبختی هم کمی کنارمان باشد؟ ظاهرا نباید انتظار داشته باشیم.

این فهرست را می‌شد تا شب ادامه داد. از کسانی که کلا عادت ندارند حرف تلخ بزنند. از کسانی که اهل اعتراض و انتقاد نیستند. از خوشحال‌ها. از پیمان معادی که احتمالا الان شاکی است که چرا از ارشاد با او تماس نگرفته‌اند تا بگویند چه باید بکند. از امین حیایی که ممکن است بابت این رویدادها از خنده روده‌بر شده باشد. از ایرج طهماسب که کلا خرجش را جدا کرده و ترجیح می‌دهد کنار عروسک‌هایش باشد. از خیلی‌های دیگر. باز دم خانم‌ها گرم که اغلب‌شان تعارف را کنار گذاشتند و تسلیتی گفتند. غیر از بهاره رهنما که لابد مشغول گریم و بیزنس جدید است. سحر قریشی؟ نه بابا، درباره درست و درمان‌ها صحبت می‌کنیم.

اینها هم برای مرگ مهسا امینی که نوشتیم مربوط به عکس‌العمل‌ها تا همین چند ساعت قبل است. اگر کسی تصمیم گرفته که ناپرهیزی کند و حرفی بزند به ما خبر بدهید. اگر کسی خواب بوده و بیدار شده و دیده شهر غمگین است و خواسته با مردم همدردی کند، بگویید تا اسمش را از این فهرست برداریم. امیدواریم که هر کس عذر و دلیل خود را داشته باشد و ما اشتباه کرده باشیم. اصلا هر کس مسئول رفتار خود است و کسی که قرار نیست به ما جواب بدهد. فقط خواستیم اینجا بگوییم که حواس‌مان به رفتار سلبریتی‌ها هست و گمان نکنند که می‌توانند پاورچین از آن پشت بروند و خود را به شادمانی بعدی برسانند.

منبع : برترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید کلباسی ارسالی در

      شخصی در فروشگاهی دید یک طوطی و یک گربه در یک قفس کوچک تنگ دل هم نشسته اند! از مغازه دار پرسید رمز و راز این قضیه چیه؟ مغازه دار دم گربه را گرفت و از قفس بیرون کشید و چند دقیقه چرخاند و گفت این گربه تا یک ساعت گیج است و کاری به کار طوطی ندارد!

    • مازیار ارسالی در

      کجایید برادر ابنها دارند با این نظام پول پارو می کنند بعد بیایند برای این موضوع دنیایشان را خراب کنند .
      دل خجسته ای داری این بدبختیها مال منو تو است واگر ما بشویم این نظام است که محتاج ما است نه ما به نظام ولی افسوس هر سال مثل برده گوش به حرف این نامردها می شویم وانگشت را نشان دوربین هامی دهیم انهم با چه افتخاری ؟؟
      وجواب ما این می شود که باید داغ را بدون کوچکترین احساسی برای نظام ما تحمل کنیم ؟!!...

    • ناشناس ارسالی در

      سواره چه غم پیاده

    • خ. م ارسالی در

      ...... یعنی فقط یه بچه که حجابش اشکال نداشته رو گرفتن بردن و بچه مردم مرد!!!...بعد کل دنیا عکس بی حجابشو تو بیمارستان در حالت کما دیدن!!!... اسم این چیه الان؟؟؟... دفاع از حجاب و ناموس؟؟؟... دختر این خاکه... بچه وطن ماست... خیلی همه باید مواظب نسل جوان باشیم... این الان باید مادر میشد... خدمت میکرد به آب و خاکش... ما کشورمون پیره... جوان کم داریم... وقتی روشی جواب نمیده و ریخت و پاش میشه خب تعریفشو باید عوض کرد... این که نشد... آسیب به جامعه زدن و ایجاد فرسایش کردن در چنین شرایط خطیری، جایز نیست...

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام اتفاقعا بعضی از اینها که سکوت کردند همین قهوه بازیگران قهوه تلخ ووو بودند مدیری فقط به تنها چیزی که فکر میکند پول هست و بس همه چیزش را با پول بخر حیف از فامیل که گذاشته شده رو این موجود پول دوست مدیری به چه مدیری در تمام لحظات این موجود در خوش'گذارنی هستند اون همه در حرف آخر خوشگذرانی ها حیف از مردمی که نشستن پای سریال های ا ین موجود که اکثر سریالها و فیلم ها را از داستانهای دیگران و فیلم هایی که از کشورهای خارج ایران دیدن کپی کردند و حق اون کارگردان ها و نویسندگان را هم خوردن در حقه بازی و ریا کاری از روباه دست کم ندارد این موجود باید بداند که همه چیز پول نیست و خودخواهی ها ی که در این موجود هست در هیچ آفربده ای جتی روباه نیست چوت فقط فکر میکند خودش' حرف آخره و عقل کامله '''نه اشتباه میکنید و بدانی که ملت تورا فقط به عنوان پول دوستترین میشناسند بروید و خجالت بکشید تازه با اون تبلیغ رفاهش هم گند زده که اکثریت ملت میگویند ببینی در گفتار هم فکر میکنه فروشگاه رفاه را مالکیت دارد وای بر تو برو واز ملت عذر خواهی کن اما به بقیه ای که سکوت کردم حقیر نظرم این هست که به حز سیامک و گلرزار که همدست و هم ردیف این موجود میدیری هستند آنها در غمی بودند و خواهند سکوت را بشکنن تین را بدانید اما از اون سازنده هندوانه و خندودنه و خانمش هم با مدیری هستند درعقیده ای خود خواهی که ملت مظلومی را فراموش میکنند و از مجرماتی که دست به چنین اقدام وحشیانه زدند حرفی نزدن و دیگه چه توقعی میشه داشت از کسی که خانمش را ببرد در کشور خارج زایمان کند و ایشان پرونده شان در ممنوالکار هست اما چه شده که باز سر و کله اشان پیدا شده را باید از دیگزان بپرسید که پول دوست هستند انشاله براه راست هدایت شوند که فکر میکنم همچون نخواد شد چون خود خواه هستند و خودشان را عقل کل میدانند عحب انسان ظلم ببیند و برای پول سکوت کند وای بر روزی که قیامت بپاشود

    • ملک رضا ملکی ارسالی در

      وقتی افسران نیروی انتظامی به خاطر یه اضافه کار ماهیانه که از شهرداری میگیرن شرف و انسانیت خودشون رو میفروشن، و اگر بیدادگری اونا رو به دفتر فرمانده ناجا میرسونی، سردار اشتری میگه رفتار و گفتارتون اسلامی نیست، چه انتظاری از این سلبریتی های بی درد داری که از هیچ به اوج رسیدن، رفتار اسلامی یعنی از بین بردن جوانان بی گناه این خاک، یعنی سر خم کردن در برابر پول و ظلم بخاطر موقعیت اجتماعی، یعنی حروم لقمه هایی که پسر، پدر رو انکار میکنه و پدر، پسر رو، یعنی زندگی مرفه و خرید سیسمونی از خارج ایران، و ترغیب ملت به افتصاد مقاومتی، خبری کاش به جای این اسامی اسم کسایی رو میگفتی که از جنس مردم باشن، نه بت پرستای دنیای امروزی رو

    • نرگس ارسالی در

      ازاین پاچه خوار دلقک بگید که چادری شده از ولایت دفاع می کنه باسرود سرام فرمانده قر میده دیگه از حجاب دفاع نمیکنه یا اون گامبوی خودشیفته به قول خودش حقوق خونده خفخان است

    • ناشناس ارسالی در

      آقای حیایی واکنش نشان داد

    • ناشناس ارسالی در

      اینا دستمال بدستای جمهوری اسلامین فقط بلدن بمالن ی مشت 💩💩💩💩

    • ناشناس ارسالی در

      منم موافقم سواره چکارش به پیاده.

    • بهار ارسالی در

      هر کی از اجرای قانون در این کشور ناراحته بره امریکا اونجا پلیسای مهربونی دارن .هیچ کس از مرگ یه جوان خوشحال نمیشه ولی مرگ حقه و اون خانم هم مرده خدا رحمتش کنه شما نمیخواد کاسه داغ تر از اش بشین .مثلا تو فرانسه قانون اینه باید بی حجاب باشی و اجرا میشه به زور روسری از سرت در میارن و هیچ کس نمیاد بگه خب ما ازادی میخوایم میخوایم اونجوری که دوسداریم باشیم ولی تو کشور ما قانون حجابه وباید رعایت بشع ولی تمام دنیا میان برا ما دستور العمل صادر میکنن .همون دیگه از پلیس ناراحتین با این همه خدماتی که داده شرم ندارین خب پاشین برین امریکا یا فرانسه اونجا پلیسای مهربون در انتظارتونن

      • ا ارسالی در

        پلیس وظیفشه همیشه به مردم خدمت کنه آمریکا حداقل اون پلیسی که سیاه پوست رو کشت داد گاهی گرد ولی ایران داره زور میزنه بگه مرگ طبیعی بوده اگه خیلی عادل هستن او ماموران پلیس رو معرفی کنند

    • ناشناس ارسالی در

      چراشماهاازشهیدانی که هرروزازدستشون میدیم وبخاطرامنیت مادارن شهیدمیشن چیزی نمیگین...همتون شدین کاسه داغ ترازآش... واقعا برای خانواده شون سخته...ولی شماهاهمتون دوروزدیگه بفکرخودتونین...اینهمه ایرانتونوویران نکنین

    • مبین ارسالی در

      سایت خوب و محترم اگر مطلبی را منتشر میکنید لطفا اول مطمئن باشید بعد و یا اگر عمدا واکنش بعضی از بازیگران را منتشر نمیکنید هم باید گفتم سایت نسبتا محترم!
      sevenskies.co را در اینستاگرام سرچ کنید و واکنش شهاب حسینی را نسبت به این به قول شما فاجعه ببینید!

    • ناصر ارسالی در

      دلمون فقط بایدب این خوش باشه ک خداهست ومیبینه کاری ک ازدستمون برنمیادحرفم بزنیم آیندمون خراب میشه پس فقط ب خداتوکل کنیم خداب خونوادش صبربده...سکوت.

    • ناشناس ارسالی در

      مهران مدیری برای مهسا امینی هم پست گذاشته هم استوری. چرا دروغ منتشر می کنید؟

    • سیما ارسالی در

      واقعا‌ازفوت‌یه‌جوون‌یه‌دختر‌‌چراینقدرسواستفاده‌میکنن‌‌‌این‌بازیگرا

    • ناشناس ارسالی در

      چطور وقتی اون آشوبگرای وحشی پلیس هارو کشتند همه سلبریتی ها خفه خون گرفتن،اونوقت واسه مردن یه دختری که هیچ خدمتی به این مملکت نکرده هیچ خاصیتی واسه این مملکت نداشته واصلا معلوم نشد یهو ازکجا سردرآورد این همه جنجال به پاکردن؟اون سلبریتی هابا کشف حجاب شون باعث شدند مردم بیشترتحریک شندو پلیس هارو به کشتن بدهند.علت مرگ پلیس های بیگناه همین سلبریتی های خدانشناس بودند...الهی خون این پلیس ها دامن تک تک شونو بگیره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه