ارسال به دیگران پرینت

رابطه نامشروع | رابطه با نامحرم | رابطه نامشروع زن متاهل با مرد متاهل

زن و مرد متاهل به خاطر رابطه نامشروع شیطانی به اعدام محکوم شدند | فیلم خانه مجردی رابطه شرم آور زن خائن تهرانی را لو داد!

زن و مرد متاهل که به دنبال رابطه شیطانی محاکمه شده بودند به استناد فیلم های سیاه به اعدام محکوم شدند .

زن و مرد متاهل به خاطر رابطه نامشروع شیطانی به اعدام محکوم شدند | فیلم خانه مجردی رابطه شرم آور زن خائن تهرانی  را لو داد!

فیلم رابطه نامشروع زن و مرد افشا شد. این و زن مرد بعد از افشای فیلم رابطه نامشروع دستگیر و به اعدام محکوم شدند. در پرونده فیلم رابطه نامشروع حکم اعدام در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. فیلم رابطه نامشروع مرد شیطانی توسط همسرش به دست پلیس رسید. زن و مرد کثیف بعد از دیدن فیلم رابطه نامشروع به جرم خود اعتراف کردند.

رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم دی ماه سال ۹۹ به دنبال شکایت زن جوانی به نام مریم آغاز شد.

او که به پلیس آگاهی رفته بود از شوهرش به نام میثم و زن جوانی به نام ساره که با او رابطه پنهانی داشت شکایت کرد. وی گفت: مدتی بود به رابطه همسرم و یک زن جوان مشکوک شده بودم تا اینکه مدارکی به دست آوردم که رابطه کثیف آنها برایم ثابت شد.

این زن فیلم هایی را از شوهرش و زن جوان ارائه داد که حکایت از رابطه شیطانی آنها با یکدیگر داشت.

با این شکایت دستور جلب دو متهم صادر و آنها در خانه ای در یوسف آباد بازداشت شدند .

میثم ۲۷ ساله مدعی بود با ساره رابطه ای نداشته و بی دلیل بازداشت شده است. اما ساره ۳۳ ساله به ماموران گفت: من شوهر دارم و سال ۹۲ ازدواج کرده ام و حالا پسری ۴ ساله دارم . من مدتی قبل با میثم آشنا و به او علاقه شدم. من و میثم نیمه شب به خانه مجردی او در یوسف آباد رفته بودم که ساعت ۸ صبح از سوی مأموران دستگیر شدیم .

این زن در حالی که اشک می ریخت درباره رابطه نامشروع گفت: من اشتباه کرده ام و پشیمان هستم . شوهرم از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارد.

به دنبال اظهارات زن جوان ، پدر شوهر وی از او و میثم شکایت کرد. با این شکایت گوشی های موبایل زن و مرد جوان در پلیس امنیت اخلاقی مورد بازبینی قرار گرفت و رابطه پنهانی آنها تایید شد .

در این میان مریم از جرم شوهرش و ساره گذشت و گفت: به خاطر اختلاف های قدیمی شش ماه است که رابطه خوبی با همسرم ندارم. به همین خاطر از جرم او و ساره گذشت می کنم .اما پدر شوهر ساره به اتهام زنای محصنه از زن و مرد شیطان صفت شکایت و برایشان تقاضای اشد مجازات را مطرح کرد .

به این ترتیب پرونده رابطه نامشروع با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه زن جوان جرمش را گردن نگرفت و مدعی شد با میثم فقط رابطه دوستانه داشته است . میثم نیز اتهام زنای محصنه را گردن نگرفت اما وقتی قضات دادگاه فیلم شیطانی او را که برهنه می رقصید به او نشان دادند جرمش را پذیرفت و هر دو متهم به عنوات آخرین دفاع ابراز پشیمانی کردند.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود در پرونده هر دو متهم را به خاطر زنای محصنه به رجم محکوم کردند .اما دو متهم به حکم صادره اعتراض کردند .به این ترتیب پرونده در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی رتبه پس از بررسی پرونده اعلام کردند با توجه به مستندات و خصوصاً فیلم ها که حکایت از ارتکاب رابطه نامشروع و اعمال جنسی خاص و عام داشته ، حکم اعدام زن و مرد شیطان صفت را تایید کردند و این زن و مرد در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفتند.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه