ارسال به دیگران پرینت

آتش سوزی | آتش سوزی در تهران | آتش سوزی در خیابان شوش تهران

آتش سوزی عظیم در بارانداز بزرگ خیابان شوش تهران

با توجه به اینکه ایستگاه شماره ٩١ در فاصله کمی از محل واقع شده بود نخستین ایستگاه در مدت زمان کمتر از یک دقیقه به محل رسیده و لحظاتی بعد ایستگاه های دیگر به محل رسیدند.

آتش سوزی عظیم  در بارانداز بزرگ خیابان شوش تهران

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٣٨ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک بارانداز واقع در خیابان شوش، خیابان تختی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره ٩١ در فاصله کمی از محل واقع شده بود نخستین ایستگاه در مدت زمان کمتر از یک دقیقه به محل رسیده و لحظاتی بعد ایستگاه های دیگر به محل رسیدند.

ملکی گفت: محل حادثه آتش سوزی یک گاراژ با سقف‌های شیروانی بود که دور تا دور آن انبارهای کوچک و بزرگ وجود داشت که بخشی از آن ها خالی بود و بخشی از آن ها جنس داخلش بود. در محدوده بیرونی این گاراژ حدود ٢٠٠ متر ضایعات کاغذ و کارتن در حجم زیاد نگهداری می شد که روی آن ها با فلزهای ظریف که مقاومتی ندارد، پوشانده شده بود. این محل دچار آتش سوزی شده بود و بخشی از انبار داخلی نیز شعله‌ور بود که باید بررسی شود آتش از کدام بخش آغاز شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و بخشی از سقف‌ها تخریب شده بود و به پایین ریخته بود که همین عملیات آتش نشانان را با مشکلاتی مواجه کرده بود. در حال حاضر با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آتش خاموش شده و عملیات لکه‌گیری و ایمن سازی محل نیز در حال انجام است.

وی افزود: دو تن از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا به شرایط آن‌ها رسیدگی بود.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه