ارسال به دیگران پرینت

آتش سوزی | آتش سوزی به خاطر پاور بانک | به آتش کشیده شدن خانه‌ای در شیراز

بلایی که پاور بانک سر یک خانواده شیرازی آورد | خبری باورنکردنی از شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: به دنبال وقوع حریق یک خانه، کارشناسان سازمان آتش نشانی علت وقوع حادثه را انفجار پاور بانک متصل به برق در زمان نبود ساکنان اعلام کردند.

بلایی که پاور بانک سر یک خانواده شیرازی آورد | خبری باورنکردنی از شیراز

 

محمدهادی قانع دوشنبه ۳۱ مرداد در خصوص حادثه که شامگاه یکشنبه رخ داد، بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۲ دقیقه یکشنبه ۳۰ مرداد ماه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه هشت با تجهیزات مورد نیاز، به محل اعزام شدند.

او درباره به آتش کشیده شدن خانه‌ای در شیراز افزود: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به حریق شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: با توجه به واقع شدن محل حادثه در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، هنگام حضور آتش‌نشانان حریق در حال گسترش و دود زیادی فضای ساختمان را در بر گرفته بود.

قانع درباره به آتش کشیده شدن خانه‌ای در شیراز ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، به دلیل نبودن ساکنین از طریق پنجره وارد منزل مسکونی شدند و با به کارگیری لوله‌های آبدهی عملیات  مهار زبانه‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

او گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی وارد نشد و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز درباره به آتش کشیده شدن خانه‌ای در شیراز عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که هیچگاه گوشی موبایل و پاور بانک را در حالت شارژ در زمان نبودن در منزل یا محیط کار رها نکنند و قبل از شارژ کامل از برق کشیده و در زمان شارژ روی سطوح غیر قابل اشتعال و شیشه‌ای قرار دهند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه