ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان کشوری

سورپرایز دولت رئیسی برای بازنشستگان | این مبلغ ماهانه در حساب حقوق بازنشستگان

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کمک معیشت بازنشستگان مبلغ ماهانه ۶۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه تصویب شده است.

سورپرایز دولت رئیسی برای بازنشستگان | این مبلغ ماهانه در حساب حقوق بازنشستگان

پس از انتشار خبر پیشنهاد مشترک سازمان امور استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان لشگری و کشوری، گمانه‌زنی درباره علت این پیشنهاد و کیفیت و جزئیات این افزایش در رسانه‌ها بیش از پیش مطرح شد. حقوق بازنشستگان  همانند حقوق سایر افراد هر ساله مقداری افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان  داری شرایط خاصی است، به طور مثال سن و سابقه کاری وی بر مبلغ  حقوق بازنشستگان  تاثیر گذار است.جدیدترین اخبار در رابطه با  حقوق بازنشستگان  را از سایت خبر آزاد پیگیری نمایید.​

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کمک معیشت بازنشستگان مبلغ ماهانه ۶۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه تصویب شده است.

رسول چراغ سحر بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان برای تمام افراد تا سقف دریافتی ۱۰ میلیون تومان اجرایی می‌شود.

مبنی بر رشد ۱۰ درصدی حقوق این دسته و در راستای هماهنگ سازی پرداخت حقوق این گروه، برای مشمولینی که دریافتی بیشتر از حداقل حقوق و دستمزد را دارند، افزایش ده درصدی اعمال شده است.

حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 ، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

علی دهقان‌کیا، با اشاره به فرآیند مشخص شدن افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین‌ اجتماعی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اواخر سال گذشته شورای عالی کار، جلسه‌ای را تشکیل داد و بر اساس آن افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان به تأمین اجتماعی مشخص شد.

وی افزود: بر اساس آن حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر ۵۷ درصد و بازنشستگان سایر سطوح ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سال ۱۴۰۱ مشخص شد و این مصوبه به تصویب رسید.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران، تصریح کرد: در ادامه اما دولت از اجرای این قانون سر باز زده و اعلام کرد که افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری در تضاد است و نمی‌توانند افزایش ۳۸ درصدی را اجرا کنند.

دهقان‌کیا ادامه داد: در همین ارتباط در تاریخ ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱، کانون عالی بازنشستگان جلسه‌ای را با موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار کرد و این جلسه به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بویژه بازنشستگان سایر سطوح اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به قانون بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: متأسفانه در این قانون بندی آمده بود که همین مسئله حقوق اختلاف کانون عالی بازنشستگان و دولتمردان بود که رایزنی‌ها برای اصلاح یک ویرگول در بخشی از تبصره قانون بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت/مهر

حقوق بازنشستگان

مصوبه افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان

وی درعین حال به مصوبه افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق شامل حال همه بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی می شود که باید به اضافه مبلغ ۵۱۵ هزار تومان به آنها پرداخت شود و سازمان تامین اجتماعی احکام آن را بر اساس این مبلغ از اول سال صادر کند.

این کارشناس حوزه کار تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی قبلا افزایش ۱۰ درصدی حقوق به اضافه مبلغ ۶۵۰ هزار تومان را مطابق آنچه دولت ابلاغ کرده بود اجرا کرد ولی اکنون با توجه به اعلام دکتر زاهدی وفا ـ سرپرست وزارت کار ـ افزایش ۳۸ درصدی به اضافه ۵۱۵ هزار تومان از شهریور ماه برای تمام بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی لحاظ خواهد شد.

حاج اسماعیلی گفت: بازنشستگان سایر سطوح کسانی هستند که بیشتر از حداقل مستمری دریافت می‌کنند و حدود ۸۰۰ هزار تا ۸۵۰ هزار نفر هستند که تحت عنوان سایر سطوح مزدی افزایش ۳۸ درصدی به اضافه ۵۱۵ هزار تومان شامل حال آنها می شود و بازنشستگان حداقل بگیر هم کسانی هستند که حداقل مستمری را دریافت می کنند که در خصوص آنها قبلا مصوبه افزایش ۵۷ درصدی شورای عالی کار اجرا شده است.

وی در خصوص آن دسته از بازنشستگانی که حقوق و مستمری خود را بر اساس افزایش ۱۰ درصد به اضافه ۶۵۰ هزار تومان دریافت کردند نیز، گفت: این دسته از بازنشستگان مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی به اضافه ۵۱۵ هزار تومان را برای ماههای قبل و از اول فروردین دریافت خواهند کرد و از اول شهریور ماه هم احکام حقوق آنها بر اساس ۳۸ درصد به اضافه ۵۱۵ هزار تومان صادر خواهد شد./خبرآنلاین

منابع لازم برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت؟

اما در این میان، محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ دولت به مجلس گفت: نگاه دولت در بودجه این بود که تا جایی که می‌تواند هزینه‌های دولت را افزایش ندهد، زیرا قصد داشتند با یک نگاه انقباضی نقدینگی و تورم را کنترل کنند. دولت در این راستا افزایش حقوق را در لایحه ۱۰ درصد در نظر گرفته بود.

وی درباره نظر مجلس در این خصوص اظهار کرد: اگر همه بخش‌های دولت هماهنگ عمل می‌کردند این تصمیم برای افزایش ۱۰ درصد حقوق‌ها معقول بود. اما پس از این تصمیم، اتفاقاتی در زمینه حقوق کارگران و شورای عالی کار افتاد. همچنین بعضی از دستگاه‌ها از طریق مجاری مختلفی، مصوبه افزایش بیشتر حقوق‌ها را دریافت کردند. این موضوع در کنار تورم بیش از ۵۰ درصدی امسال، شرایط را برای کارکنان دولت سخت کرد و باعث نوعی تبعیض و بی‌عدالتی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارسال لایحه دولت به مجلس برای لغو محدودیت ۱۰ درصد در قانون بودجه گفت: این لایحه در حال طی کردن مراحل خود است اما دولت در نهایت تصمیم گرفته است تغییراتی را در حقوق و دستمزد کارکنان بدهد و آن را افزایش دهد.

وی درباره منابع دولت برای افزایش حقوق کارکنان دولت تصریح کرد: محل منابع این اقدام دولت برای مجلس نیز جای سوال است زیرا دولت برای انجام این کار نیاز به ارائه یک متمم و اصلاحیه به مجلس است. تنها محلی که دولت می‌تواند این کار را انجام دهد و حقوق‌ها را افزایش دهد چاپ اوراق و کسب درآمدهای مالی است.

وی افزود: دولت ابتدا اعلام کرده بود که بنایی برای فروش اوراق ندارد اما در لایحه‌ای که دولت به مجلس در خصوص حقوق محاسبه گمرکی ارسال کرده است، برآورده است ۲۸ هزار میلیارد تومان منابع دولت کاهش پیدا می‌کند و از مجلس برای چاپ اوراق اجازه خواسته است.

زنگنه با اشاره مجدد به‌عدم مشخص بودن منابع مالی برای افزایش حقوق‌ها توسط دولت گفت: اگر در لایحه منابع مشخص نباشد، خود شورای نگهبان نیز این لایحه را تائید نخواهد کرد.

منبع : خبر آزاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عذرا ارسالی در

      بازنشستگان کشوری معیشت ندارند، مستمریشان هم که فقط ۱۰ درصد اضافه شده و قدرت خرید به شدت تنزل کرده.

    • شه رام ارسالی در

      درود بر مرد پر تلاش وحلال مشگلات اقتی مخبر بازنشسته گان خیالتان راحت باشد حقوقها اضافه میشود پ

    • بازنشته ارسالی در

      باسلام وقتی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی وعدالت قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است ده درصد اضافه حقوق تحقیر بازنشته یا اعلام می کند بودجه نداریم در جای دیگری ملیارد توزیع می کند

    • ناشناس ارسالی در

      دولت مفت خوره...آخه دومیلیون شش صدتومان پوله..من نمیگم‌...تومیتونی بچرخونه...تورو.خدا..تو...به ابالفضل درسش کن

    • ناشناس ارسالی در

      دوستان عزیز رسانه وخبرنگاران محترم شما را به خدا جهت کسب خبر سراغ این یارونروید
      این یارو از شعور لازم برخوردار نیست ،فقط دست نشانده یک نهاده

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق بالای چندصدملیونی واختلاسها تورم زانیست ولی حقوق دوسه ملیونی تورم زاشده خدایا این نمایندگان ورییسان جمهوری اسلامی که سوادندارندولی خدایا خودت یه شعور ودرکی بهشون بده اگرهم لیاقت لطف شماراندارندنسلشان رانابودبگردان بخدا ازایران که بگذریم بااین شعورنداشته شان کره زمین هم ازبین برده اند

    • ناشناس ارسالی در

      با تقدیم واحترامات ادب سلام ظهر بخیر آقا یان محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله رئیسی و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی امروز که باشه ۵/ ۶/ ۱۴۰۱ مباشد وازسال هم دارد۵پنج ماه نیم میگذره ولی اما افسوس!!!!!متاسفانه در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح وطرح همسان سازی خبری نیست ۰ انشالله انشالله بتوفیق خداوندبزرگ انشالله ازکی اجرای قانون صددرصدی و صددرصدی مورد فوق الذکر حتمی صورت می‌گیرد انشالله انشالله بتوفیق خداوندبزرگ انشالله با مساعدت شما بزرگواران انشالله

    • ناشناس ارسالی در

      این خبرچه ربطی به رئیسی دارد!!!

    • بازه ارسالی در

      چندمیلیون نفرباید بخاطرچندهزارمیلیاردباید گرسنگی بکشند درحالیکه اختلاس جدیدشرکت فولادمبارکه چیزی که اعلام شده ۹۲هزارمیلیارد است ودولتمردان دم ازعدالت و تورم زا بودن حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری میزنند.اگراسمی ازعدالت نیاورید سنگین ترهستید.مردم دیگه این دروغهارو باورندارند.

    • ابی ارسالی در

      پس بازنشسته های لشکری کشوری چی ما رو جزهٔ غازورات حساب کردید ما بودید که زحمت وجوانی جنگ ووو رو بجان دل خریدیم وبرای حقوق تظاهرات نکردیم حالا حقه که ما کم بگیریم تامین اجتماعی زیاد خدایی درسته

    • شهروز ارسالی در

      چه سولپرازی پدر بازنشستگان و در آورد لعنت به این همه ظلم

    • ناامید ارسالی در

      ماهر روزبایک بدبختی ازجانب اقای رئیسی سورپرایزمیَشویم یکروزقبض برق یه روزبورس یکروزگرانی خ داخیرش بده

    • ناشناس ارسالی در

      بی‌عدالتی دولت بین بازنشستگان کشوری و لشکری و بازنشستگان تمین اجتماعی فاصله فاحش حقوق انها می باشد

    • محی بازنشسته ارسالی در

      نیازی نیست انقدرزحمت به خودتان بدهید شماهاکه ماشاالله حقوقها،پاداشها،و.....خوب وقبراق وسرحالندومشکلی ندارید.مشکل ازبنده است که بعداز۶۵سال و۳۰سال خدمت دربدترین مکانهای زنجان وماه نشان وروستای قوزلوانگوران......فعلاخانه ندارم ودوتا بچه هام (دانش جو وبیکار)هستندپس به نمایندگی ازتمام بازنشسته هااین دستورریئسجمهورعزیزراباطل اعلام میکنم تاشماهاپیش زن وبچه هاتون شرمنده حق الناس وحسن نصرالله،اسد ودارودسته تان نشوید موفق باشیدامین یارب العالمین

    • ناشناس ارسالی در

      این صحبتهای مدیرکل تامین اجتماعی بویراحمد که ازبودجه سازمان تامین اجتماعی پرداخت میشودچه ربطی به رئیسی داردکه آن تیترمسخره رامی زنید!!??

    • حسین ارسالی در

      بخدا بداد بازنشستگان برسید با این حقوق چکار میشه کرد

    • ب غ ارسالی در

      نتیجه افزایش بی رویه حقوقها تورم است وتولیدکنندگان هم جهت جبران قیمت کالای خودرا افزایش ميدند همه که حقوق بگیرنیستند مثل من قالیبافند ضمنا آقای ریسی که ازجیب خودش افزایش حقوق نمی‌کند ازبیمه پردازها اضافی می‌گیرند ميدند به بازنشسته ها مادیگه توان پرداخت حق بیمه نداریم عوض اینکاریارانه نقدی کل مردم راافزایش دهید همه یکسان استفاده کنند

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ،من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم ،همگان شاهد تورم گرانی مواد قضایی هستند یک منتطر سر ماه هستند، درآمد دیگری ندارند من به شخصه بالای سی سال خدمت یک سرپناهی از خودم ندارم از مسئولان شورای عالی کار و دیگر دست اندرکاران بابت افزایش ۳۸ درصدی تشکر ات فراوانی دارم دست همه شما درد نکند متشکرم؟؟

    • اناشناس ارسالی در

      دولت فکر میکند صندوق تأمین‌اجتماعی قلک آنان است در حالی که دست رنج بازنشستگی آنان است و برای افزایش حقوقشان منت گذاری میکنند ومسولیین تأمین‌اجتماعی همانطور که برای کارمندانشان سخاوت کندند واز کیسه خلیفه می‌بخشند نیم نگاهی هم به صاحبانش کنند

    • Pouyan ارسالی در

      تا کی تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تأمین اجتماعی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        فکر میکنید کشوری چقد حقوق میگیره من باز نشسته ی کشوری هستم با سی و پنج‌سال سابقه امسال حقوقم شد شش ملیون سه ملیون کرایه خونه سه ملیون دیگش برای قبض و قسط و دارو میره از اول ماه تا اخر ماه را با نون و‌پنیر و ماست خیار و این جور چیزها سر میکنیم زورشون به‌کشوریا رسیده چرا به ختلاس و دزدی مسولان اعتراض نمیکنید

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنتتان کند

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام به بازنشستگان نیروهای مسلح بایستی رسیدگی شود که با تمام وجود در سرما و گرما و جنگ و درگیری با اشرار شرکت داشتند و زندگی پر استرس دارند متعجبم از حاکمیت وقتی برای نیروهای مسلح که فرمانده هم خودش میباشد اندازه یک رفتگر توجه نمی کند چطور انتطار برقراری نطام را دارد من دلسوز انقلابم و این رویه درست مخالف نطام و صربه زدن به حاکمیت در کوتاه مدت خواهد بود لطفا کمی تامل بفرمایید چکار میکنید با خودتان

    • ناشناس ارسالی در

      مگه میشه‌ این همه بی عدالتی تو کشور باشه مگه مسئولین تو ای مملکت زندگی نمیکنند و از خزینه ها خبر ندارند واقعآ عدالت کجاست و کو خداشناسی؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      اولا آقای رییسی ما پانزده ماه است که بازنشسته شده ایم ولی افسوس از دریافت یک ریال پاداش دوما شما مقامات محترم نوبت بازنشسته که میرسه افزایش حقوقش تورم زا میشه خدایی این عدالت نیست اگر همسانسازی را اجرا نکنید چون اکثر ارگانها
      حقوقشان قابل مقایسه با یک بازنشسته فرهنگی نیست و فقط ما بازنشسته های
      فرهنگی هستیم که بعد از گذشت یکسال
      هنوز پاداشمان را در یافت نکردیم ترا به خدا
      در پرداخت حقوق عدالت علی را مد نظر داشته باشید که همگی ما در قیامت باید پاسخگو باشیم پس برا همه عدالت عدالت

    • ناشناس ارسالی در

      ترا به خدا ما بازنشسته ها را دریابید چون در زیر خط فقر زندگی می کنیم و هنوز هیچ کدام از فر زندانم سر زندگی خود نرفتن و هزینه درس و دانش جویی گردن ماست ما میخام در پرداخت همه کارکنان عدالت باشد اگر ما خود را مسلمان و شیعه علی می دانیم پس عدالت عدالت ............

    • ناشناس ارسالی در

      باز نشسته سر سبد این‌مملکت هست اول . دفاع از میهن در ۸ سال جنک
      دوم‌ هیچ موقع باز نشسته به خواستش نرسیده
      سوم مملکت‌ما با بی عرزه کی وزرا که ۵۰ درصد تازه بدوران رسیده رییس هستن و ۵۰ درصد هم روبهای این ۴۰ سال هستن که راه رسم حیله و دست روبا را از پشت بستن
      هیچ وقت به حرفهای روبها گوش ندین

    • حمید ارسالی در

      بازنشسته ها میبایست پس از سی سال تلاش دیگه با خیالی آسوده و بدون دغدغه مالی زندگی میکردند .

      چون دیگه رمقی برای مشغله فکری نمونده

    • ناشناس ارسالی در

      یکسال رئیس جمهور شده بیچاره کرده مردم را خدا بداد ملت برسه تا دوره این ششکلاسیها تمام بشه نسل ایرانی منقرض شده

    • ناشناس ارسالی در

      چذا فیش حقوقی شهریور بازنشتگان تا مین اجتماعی چاپ یا انتشار پیدا نمیکنه

    • M ارسالی در

      ازدروغگوی خسته نمشید

    • ناشناس ارسالی در

      به تام خدا ؛ من یک بازنشسته هستم با حقوق ثابت بازنشستگی و هیچگونه حتی یک ریال دیگر درآمدی ندارم ؟ با این همه گرانی و تورم ۱۰ درصد یعنی مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به حقوق من اضافه نمودند ؟! ور ازاش یارانه من را که ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان بوده را قطع نموده اند ؟! بی برنامه گی ؛! بی قانونی وبی عدالتی و بی انصافی و تبعیض به این غلیظی وجود ندارد ؟! یعنی نه با این تورم کمر شکن نه تنها به حقوقم اضافه نشده بلکه ۱۰۰ هزار تومان هم کمتر شده ؟ دست مریزاد به مسئولین محترم؟! به این تدبیر کمک به بیچارگان و کم درآمده

    • بازنشسته ایرانی ارسالی در

      سلام این فقط برای بازنشستگان تأمین اجتماعی هست که حداقل هستن برای بازنشستگان کشوری که نیست که حداکثر هستند خواهشا این را بلند گو نکنید که فروشنده دوباره همه چیز را بالا می‌برند هزار تومان اضافه بشه ۱۰ هزار تومان اجناس گران میشه دولتی ها ومجلس های بیسواد مدیون هستن که فرق می‌گذارند که رای را با پول خودشون وپولداران بدست میارند چهار سال طول میکشه جبران کنن بعد شاید فکر مردم یا بازنشستگان باشند خدا خیر واجرتون بده

    • ناشناس ارسالی در

      نسبت به بازنشستگان تامین اچتماعی خیلی
      ظلم میشه اصلا"حقوق ماکفاف زندگی مانیست

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بر بزرگان اسلام که بر تخت عدالت علی (ع)جلوس کردید چرا دم از عدالت می زنید ولی اجرا نمی کنید چرا حقوقها باید با هم اختلاف داشته باشند مگر پیامبر نفرموده فقر اگر از یک در وارد شود از در دیگر کفر بیرون می اید بعد شما چطور از این کفر انتظار دارید پایبند به انقلاب باشد بخدا قسم اگر بین حقوق مردم فرق بگزارید وفاصله طبقاتی درست کنید نسبت به خون جوانان وشهیدان ایران زمین مدیون هستید اگر با این کارتان مردم را نسبت به نظام بد بین کنید باید جواب شهدای اسلام را بدهید شما رفاه برای مردم ایجاد کنید این مردم با دست خالی جلوی تمام لشکریان کفر را می گیرند واز انقلاب دفاع می کنند

      • ناشناس ارسالی در

        فقر که بیرون رود از در دیگر ایمان بیرون میرود نه کفر لطفا درست تایپ کنید

    • بنده خدا ارسالی در

      کره زمین گرده هرکاری بکنید سر عزیزاتون میاد خدا نسلتون نابود کنه

    • نفرین کننده مفتخورها ارسالی در

      تنها عیب کشور اینه که مفتخور زیاد داره وسیر اوری ندارند ومردم پیروی از گرگان تشنه قدرت میکنند که برای رسیدن به قدرت بر سروکول هم بالا میروند

    • ناشناس ارسالی در

      انشاالله که بااضافه کردن حقوق‌دولت‌ی‌تصمیم دیگه نگیره ونخوادگرونی‌ایجادکنه‌خداگنه حقوق‌همه بازنشسته هااضافه شه تعویض‌قائل‌نشه واونایی‌که از۱۰بالاتربودن ۱۰درصداضافه‌کردن‌ناحقیه‌ بایداوناهم اضافه‌شه‌بایددولت‌ سختی‌کاروپرداخت بیمه روهم درنظربگیره بایدحق جانبازان رودراولویت‌قراربده

    • علی حیدری ارسالی در

      همش تامین چه خبره مگه ، پس لشگری چی خدا ازتون نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      ایا حقوق بازنشستگی کفاف زندگی شما که دم از عدالت میزنید فقط برای ده روز ایا میتوانید زندگی کنید چرا باما بازنشسته اینکار رامیکنید ده ها هزار میلیارد اختلاس میکنید و به این ان هم کمک میکنید ودم ازخدا وپیغمبر هم میزنید واقعا ایا کمی فکر میکیند چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است شما ها چطور مسلمانی هستید ؟که ما زیر خط فقر وهیچ امکاناتی نداریم و خونه نداریم وشماها در خانه های مجلل زندگی میکنید واین مسُولین بی کفایت بظاهر مسلمان به مردم خودش که بازنشسته ایم دروغ و‌کلک میزنید وعده پوشالی که پنج ماه است میدهید وحق خودمان را که سی سال پرداخت کردیم والان هم همسان سازی هم دوبار ه دروغ گفتید بلا خره همه ی ما فانی هستیم ودنیا امروز به کام شما مسُول بی کفایت هست اما منتظر روزی باش که در بستر بیماری که یکساعت برایت یه سال تمام شود وهر روز از خدا مرگ بخوای اما خبری از مرگ نیست بترس از ان روز دنیا خالی نیست اول خدا وبعد طبیعت کارخودش را میکند اقای مئسول حق الناس خیلی زجر اور است مراقب باش دنیا دار مکافات است

    • بازنشسته لشگری ارسالی در

      دولت اکثر بازنشستگان رو به فقر و فلاکت و بدبختی کشانده ؛ خط فقر ۱۵ میلیون تومن و تورم بالای ۱۰۰ درصد

    • علی اصغر بذرگر ارسالی در

      درود بیکران بر شما .من بازنشسته حداقل بگیر هستم.سهام عدالت نداریم.سفرخارج نرفتیم یک پراید ۸۹ داریم که اسنپ کار میکنیم ملکی به ناممان نیست حسابهای بانکیم هم میتوانید چک و بررسی کنید وسایل مصرفیمان هم ماهیانه از جانبو به صورت اقساطی میگیریم.ضمنا درسال۶۳ سرباز منطقه جنگی بودم وبه صورت بسیجی هم سال ۶۷در منطقا جنگی بودم  شما میتوانید همه را استعلام و بررسی کنید .لذا از حضورتان خواهشمندیم در  در مورد دهک بندی بررسی و تجدید نظر بفرمایید.با کمال تشکر

      09171100801

    • آزیتا ارسالی در

      سلام من از شما تشکر میکنم ولی انصاف رعایت نشده 👌👌👌

    • ایوب عباسی ارسالی در

      سلام لطفا حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی را همسان سازی کنید حقوق بعضی ها 16 میلیون وحقوق ما 6 میلیون این عدالت نیست همه باید مساوی حقوق بگیرند تا به حداقل بگیر فشار زندگی وگرونی بر دوشش نیاد

    • رضا سایر ارسالی در

      قرار بود احکام اول شهریور صادر شود چه شد صادر کنید تا خیال همه روشن شود ببینیم چقدر اضافه شده الان تاحکم صادر شود دق مرگ میشویم مردانه صادر کنید نزاری دقیقه نود منتظریم

    • احمدی ارسالی در

      کس کش کونی زن جنده چرا دروغ می نویسی . کیر می خوای . کیر تمام بازنشسته ها توی کونت . دیوث . ننه کیردزد . مادرجنده . خانوادت کونی هستند . خودت ابنه داری یعنی روزی ده تا کیر نخوری مریض میشی کس کش جمع کن سایت را هر روز هزاران کیر در هزاران پیام برات میاد کونی مادر قحبه

    • بازنشسته سایرسطوح ج ارسالی در

      این آقا چرا اینقدر توپش پراست این همه بدوبیجاه نوشته منظورش کی هست اینها گوششان ازاین حرفها پراست الکی اعصاب خودتان خراب نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشسته مستاجر با بازنشسته صاحب خونه باهم فرق دارن دولت لطف کند به بازنشسته مستاجر رسیدگی مالی کند چون تمام حقوقش به پرداخت اجاره می رود

    • ناشناس ارسالی در

      بیچاره معلولان بدون خونه اجاره نشین
      ما خانواده معلولان از سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصد همه امیدمان اون بود واریز نشده دولت انقلابي لطفا پول فروش از سال ۹۹ فروختیم واریز کنید ممنون
      #یارانه_اگه_نقدی_نباشه👇
      معلولان شدید پول دکتر دارو درمان و بدون خونه پول اجاره خونه نقدی از کجا بیاریم بدیم اگه غیر نقدی باشه بایدجوری باشه همه جا تونست خرج‌کرد مثلا پول دکتر دارو درمان بیماران شدید چند کانه‌یا باهاش بتونیم گرایه خونه‌بدیم و پول تو‌جیبی بچه هامون‌ خواهشا کاری نگنید غیر نقدی جوری باشه همه جا شرمنده بشیم ما معلولان پیش دکتر دارو خونه و گرایه خونه کاری کنید غیر نقدی هم باشه بتونیم همه چیز خرج‌کنیم‌ما معلولان شدید چند کانه قدرت کارکردنم نداریم در نظر بگیرید ممنون

      #ماده_۲۷_قانون_معلولان_شدید_و_خیلی_شدید_هر_سه_ماه_واریزمیشدولی_الان_چهار__ماهه_خبری_نیست #چرا_واریز_نمیشود؟ @raisi.ir @behzistikeshvar @behzisti.sh.tehran #پیگیری_کنید_حمایتهارو_لطفا_🙏🙏🙏🙏

    • ناشناس ارسالی در

      مابازنشستگان تامین اجتماعی کاری بابازنشستگان لشگروکشوری نداریم ان موقع که همه امدندکف خیابان الحقوق بگیر از دولتند ماازصندق بازنشستگی خودمان حقوق میگیرم درضمن مصوب۵۷ درصد و۱۰ درصد افزایش را اقایان پیش نکشید بابا سرتانمی شود مجلس مهرآباد زد بزارید بعداز۶ ماه به بدبختی خودمان برسیم هرکسی هی زیر آتش خاموش را چوب فرو میکنند اینبار مردم را تحریک نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا وخدا وکیلی ما بازنشسته‌ها را دریابید حقوق۸م ۶م کرایه خونه هرسالم که دولت به جای کمک به مستاجر ها به صاحب خونه ها کمک میکنه البته کو گوش شنوا خیلی زندگی را سخت کردید برامون قوت وروزمونو که حراممون کردید از گرانی یخچال خونه به جز اب وپنیر هیچی نیست داخلش نه خونه نه ماشین همه چیز بنفع پولدارا ودل دزدای حرام خور لطف وزرای اقای رئیسی هم زیاده وزیر صمت که بچه است باید برهدوچرخه سواری عرضه نداره ماشینو ارزون کنه ووزیر مسکن معمار بنده خدا اونم همطور این خونه خالی بدن از طریق کانون بازنشستگی بگن اقا پول پیش خونه تو بده وامی بهت میدیم ماهی ۶م قسط بده نیاد مسکن ملی بسازه ومالیات بگیره از خونه های خالی مسکن مهر وپردیس در زمان احمدی نژاد درست شد ارزون اخوندی لعنتی امد خرابش کرد داد دست دلالها وبنگاهی ها به هرحال نفرین برکسی که قصد ازار واذیت ملت رادارد وکارشکنی میکند واینم بگم اکثر دست اندر کاران دولتی از جبهه دولت میرحسین موسوی هستن

    • بازنشسته سایرسطوح ج ارسالی در

      بازنشسته چه فرقی داردصاحب خانه مستاجرکسانی که خانه دارند دولت بهشان نداد به هرحال زحمت کشیدن با بدبختی صاحب خانه شدن من خودم خانه ندارم ولی این حرف غیر منطقی است حقوق بصورت بیمه پردازی باید بدن هرچند الان اینطور نیست کسانی که سابقه کم دارند بیشتر میگیرن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه