ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان حتما بخوانند | زمان طرح افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان

رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور گفت: مصوبه شورای‌عالی کار درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شده و از سوی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی به منظور اجرا از شهریورماه امسال ابلاغ شده است.

بازنشستگان حتما بخوانند | زمان طرح افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان

یک مسئول: طرح افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شهریورماه اجرایی می‌شود

 

میرهاشم موسوی روز پنجشنبه درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان افزود: طبق مصوبه‌ای که توسط وزرای عضو هیات امنا تامین اجتماعی ابلاغ‌ شده از شهریور پرداخت ۳۸ درصد افزایش حقوق براساس احکام جدید به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه توسعه خدمات غیرحضوری نیز جزو برنامه های اولویت‌ دار ماست که خدمات سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ مورد به ۴۲ مورد افزیش یافته و خدمات غیرحضوری بیشتر شود.

۷۰۰ هزار بانوی خانه‌دار در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ هزار بانوی خانه‌دار و دانشجو از سال گذشته که طرح بیمه این افراد آغاز شده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار  درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان داشت: طی سال گذشته ۲۷۰ هزار نفر در ۲ طرح بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویی در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

موسوی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون نیز بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در ۲ طرح مذکور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار نفر بیمه‌شده زنان خانه‌دار و دانشجویان را داریم که بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی جزو اقدامات راهبردی ما برای پوشش آحاد جامعه مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح یکپارچگی بیمه و مالیات در اولویت کاری بیمه تامین اجتماعی قرار دارد تا حضور در شعب کاهش یابد.

 رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور بیان کرد: در استان‌های محروم طبق روال حضور می‌یابیم و ارزیابی میدانی در حوزه درمان و سرمایه‌گذاری انجام می شود اگر قرار باشد این بخش تقویت شود، تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

رییس سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: برآورد می شود روزانه حدود هزار نفر به پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان مراجعه و خدمات رایگان دریافت کنند.

وجود ۳۹۳ مرکز درمانگاهی، تخصصی، فوق تخصصی و پلی کلینیک در کشور

وی ادامه داد: در کل کشور ۳۹۳ مرکز درمانی عمومی، تخصصی و فوق‌تخصصی و نیز مرکز بیمارستانی وابسته به بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که ۸۷ مورد از این‌ها بیمارستان ها فوق‌تخصصی، تعدادی پلی‌کلینیک و بخشی هم از آن‌ها درمانگاه هستند.

موسوی بیان کرد: تعداد درمانگاه‌های خدمت‌رسانی تحت پوشش تامین اجتماعی قبل‌ از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی بود که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته این تعداد به ۳۹۳ مرکز درمانی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ساخت ۳۳ مرکز درمانی شامل درمانگاه، پلی‌کلینیک، درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی طی سال جاری در کشور آغاز شده که ۲۰ طرح مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی بیمه تامین اجتماعی به بانک رفاه پرداخت شد

مدیر سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور در ادامه درباره  درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان گفت: با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی صندوق بین ‌نسلی تامین اجتماعی و بانک رفاه تسویه شد که اتفاق بزرگی در این راستا رخ داد.

وی ادامه داد: زیرا این صندوق از سال ۹۴ با داشتن بدهی، به ابربدهکار بانکی معروف بود که در سال ۱۴۰۰ با همکاری بین دستگاهی مجلس و اعتبارات دولت نقل ‌و انتقال با ظرفیت هم‌افزایی صورت گرفت.

موسوی اظهار داشت: طی ۱۰  ماه اخیر تسویه بدهی بانکی تامین اجتماعی انجام شد اما تکلیف داریم در حوزه تقویت معیشت خانواده‌ها و نیز در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تلاش کنیم.

وی گفت: با این شرایط ۵۰ درصد سهم بیمه تکمیلی که قبلاً در سنوات گذشته ۳۰ درصد بود برای چهار میلیون نفر بازنشسته تقبل شد.

موسوی درباره  درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان خاطرنشان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان اتفاق بزرگی بود و بار مالی در برداشت به‌اضافه برخی از خدماتی که در برخی بیمه‌ها ارائه می شود رایگان شد و افراد بالای ۶۵ سال هم خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند اما از جیب مردم نباید بزنیم و نمی‌زنیم.

موسوی افزود: ما تا نقطه آرمانی کسب و جلب رضایت مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم فاصله داریم و می‌توانیم ادعا کنیم که در دوره ۴۰ ساله اخیر سازمان بیمه تامین اجتماعی با ۴۵ میلیون نفر بیمه شده یعنی حداقل نیمی از جمعیت کشور؛ مسیر رو به رشد و تکامل را طی کرده‌ است.

پلی کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان با چهار هزار متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان با حضور موسوی رییس سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولان این شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

یک مسئول: طرح افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شهریورماه اجرایی می‌شود

در ادامه رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور به همراه هیأت همراه با خانواده شهید حمید باقری شهید سازمان تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان دیدار و گفت و گو کرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دیوس پدر سگ گوه زیادی میخوری ایقدر با حیثت باز نشستگان‌ بازی نکنید سگ رید به هیکتون و جدابادتون بی شرف ..بی شرف

    • ناشناس ارسالی در

      چرابایدکسانیکه بیمه پرداختی ندارن وسابقه سختی کارندارن حقوقشون برابرباشه باحقوق کسانیکه سابقه کاری‌وپرداختی بیمه زیاددارن یکی بشه

    • بازنشسته ارسالی در

      من هم با این فرد ناشناس هم عقیده هستم دقیقا حرفهای خوبی زدی حقشون هست واقعا بی شرف هستن

    • بازنشسته تامین اجتماعی کارگری ارسالی در

      خدمات غیرحضوری تونم دیدیم
      اینترنتی مدارک پروتزم رافرستادم همش گفتن اشتباه است وحدودیکسال مدارکم درخونه مانده وهزینه اش رانگرفته ام چکارکنم حضوری بیایم؟

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      با سلام 38 درصد بعلاوه 515000 تومان درست است

    • یاغی ارسالی در

      ای کاش این همه کار نمیکردم توشرگت ۳۵ سال حقه بیمه پرداخت کردم حالا میخوان ۲تومان اضافه کنند بیشرفا دارن میمیرند ازکمر دست پا فلج شدم جوانی ام رفت پیر شدم ای کاش هیچ وقت این همه کار نمیکردم ۳۵ سال سه شبفت کار کردم نتیجش شده این

    • ح خو ارسالی در

      باسلام . اگر ما سی یک سال در خیابان سنگ جمع کرده بودیم الان تاجر سنگ بودیم بابا از پی انداز خودمان افزایش نمی دهید انصاف است پیر و لال شدیم شش ماه ارسال گذشت خجالت بکشید تماس کنید خدا وکیلی خودتان چقدر حقوق می گیرید

    • ناشناس ارسالی در

      ۵۱۵۰۰۰ رو جا انداختی

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت خدا بر میرهاشم موسوی

    • ناشناس ارسالی در

      ایا ما بازنشستگانی که ۵۷ درصد اضافه شده دوباره ۳۸ درصد اضافه میشود کسی اطلاع دارد

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خسته شدیم مرگ بهتر از این زندگی تا کی باید با گرونی وبدیختی زندگی کنیم حداعقل حقوق برمبنای گرونی بدهید

    • ناشناس ارسالی در

      در روی یک پاشنه نمیچرخد فکر یک سال دیگرتان هم باشید دنیا میچرخد

    • بازنشسته شریفی که یارانه اش قطع وحقوقش توسط دولت سیزدهم ضایع شد ارسالی در

      اقای اسکندری نفرمایید با دادن حق و حقوق بازنشستگان دست تو جیب کی کردی تو هم مثل عبدالمالکی حرف می زنی یه میخ به نعل می کوبی یکی به ... درست فکر کن چی می گی هنوز نه بباره نه بداره خط و نشون می کشی برای بازنشستگان بدان و اگاه باش عواقبی خوشتر از عبدالملکی نخواهی داشت با این دیدگاهی که داری حواست و جمع کن ..!

    • رضانژاد ارسالی در

      آیا دریافتی من شش میلیون است 38درصد به ما تعلق میگیرد

    • ناشناس ارسالی در

      تا رمانی که مدیران خائن نفوذی و بعضی از مسولین نفوذی در دولت و بقیه ادارات دولتی وجود دارند مستمری بگیر و بازنشستگان روزگار خوشی را نخواهند دید آقایان در توهم هستند و احساس می کنند که کشور ارث باباشون است و الباقی مردم هیچ حقی ندارند پول نفت و گاز و مسئولات پترو شیمی و هرچه که صدر می شود و دول ار های به دست آمده در بین خودشان تقسیم می کنند و در حالی که مستمری بگیر الان شش ماه است با حقوق پارسال زندگی را به سختی می گذراند و مسولین هم عین خیال شون نیست دول ار های نفت و گاز را در حساب های خارج ار کشور انباشته اند و مردم هم به نان شب محتاج هستند

    • عباس زارع ارسالی در

      منبازنشته کارکنان ذولت به عبارتی بازشته شرکت مخابرات تهران و حقوق خودرا از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت میکنم البته شرکت میده صندوق و لونم به ما می پردازد یعنی به هم دیگه نون قرض میدن خب این چه دردیه یه راست خود شرکت بریزه به حساب بازنشسته البته غقط حقوق تنها به ما میدن که از رفاهیات و مناسبتها و بیمه تکمیلی را سرکت مخابرات قطع کرده و آنطور که میگن ما آنهارا به گروگان گرفته ایم تا تعرفه های تلفن را زیاد کنند تا به پردازیم که اینم یه دروغ بزرگه چونکه سهامدارانی مثل مخبر و هاشمی و سلطانی و محمودزاده از سهمامداران بزرگ و تحت عنوان تهاون سپاه هستن و بازور و قلدری مطالبات مغفول مانده مارا نمیده اند والا نوبره اکثر ماها جانباز ایثار گر و وووهستیم و در تجمعات مار با نیروی قهری یا با باتون و گاز فافل و بازداشت پزیرایی مبکنند چرا که ما بیمه تکمیلی را و رفهیات را و مناسبتهارا و مطالبات ۱۴ ساله خودمون را خوستاریم چکار میتونیم بکنیم ما دیگه نه نیروی کار داریم ونه میتونیم کار کنیم حقوقمون هم کفاف خرجی مارا نمبده پس با این سن و سال بتید رفت از مال مردم بدزدیم و یا به کارهای خلاف رو بیاریم والسلام نامه شد تمام موفق و سربلندو باشید و مورد این همه تحقیر و بلاتکلیفی نباشید و در ضمن بخش خصولتی مخالرات که زیر نظر مقام معظم میباشد از ستاد اجرایی امام است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه