ارسال به دیگران پرینت

کتاب | کتاب ایرانی | خرید کتاب ایرانی

۱۳ کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند

برای آگاهی از ۱۳ کاری که والدین دارای ذهن قوی هرکز انجام نمی‌دهند، این مطلب را حتماً بخوانید.

۱۳ کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند

کتاب «13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند» اثر ایمی مورین نشر بهار سبز.

رقعی-35

تربیت یک کودک سخت است. تربیت یک کودک مسئولیت‌پذیر و دارای ذهن قوی سخت‌تر. این چالش تربیتی زمانی دشوارتر می‌شود که دیگران سعی می‌کنند کودک را قانع کنند که یک قربانی است. بسیاری از شکست‌هایی که کودک در مسیر زندگی‌اش تجربه می‌کند، مثل عدم موفقیت در یک امتحان، رشته‌ی ورزشی یا حتی شغل، لزوماً به معنای قربانی بودن او نیست. اما اگر ذهنیت یک قربانی بزرگ شده باشد، هر نوع انتقاد، شکست و چالشی را به چشم اثباتی برای قربانی بودن خود می‌بیند.

در این زمان، وظیفه‌ی والدین این است که فرزندشان را طوری تربیت کنند که ذهنیتی قوی و مستحکم داشته باشد. افراد دارای ذهن قوی، احساس قربانی بودن ندارند و برای خود احساس تاسف نمی‌کنند. با چالش‌های زندگی به خوبی و با قدرت مواجه شده و به دنبال جلب ترحم نیستند.

زندگی همیشه آسان نیست و خوب است که فرزندتان به این باور برسد و آن را به عنوان یک حقیقت بپذیرد. اما او را به این باور برسانید که اگرچه زندگی سخت است، اما تو سخت‌تری.

نویسنده‌ی این کتاب، ایمی مورین، با زبانی ساده و از طریق گام‌هایی ساده‌تر، به والدین آموزش می‌دهد که انجام چه کارهایی در مسیر والدگری اشتباه است و چه کارهایی مانع از آن می‌شود که فرزندانی با ذهن قوی تربیت کنند.

  • کتاب «۱۳ کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند»، را از اینجا بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.
منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

دیدگاه

توسعه