ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیتی | تست شخصیت از روی فرم صورت

تست شخصیت| با توجه به فرم صورتتان شخصیت خود را بشناسید

شخصیت شناسی : فرم صورت رو بگو تا بگم چه شخصیتی داری

تست شخصیت| با توجه به فرم صورتتان شخصیت خود را بشناسید

تست شخصیت شناسی از روی صورت

از چهره شناسی معمولا روانشناسان جنایی و کاراگاهان استفاده می کنند. جالب است بدانید که زبان می تواند دروغ بگوید اما چهره و زبان بدن نه زیرا هفتاد درصد افکار ما را قسمت ناهشیار تشکیل می دهد که بر روی زبان بدن تاثیر می گذارد پس هر چقدر فرد سعی در فریب داشته باشد زبان بدن او واقعیت را به ما خواهد گفت.

تست شخصیت شناسی از روی صورت

شناسایی سریع شخصیت از روی چهره چگونه است؟

  • چگونگی شکل چهره در زمان هیجانات
  • انواع تغییرات لب در زمان هیجانات
  • انواع تغیرات بینی و ارتباط آن با دست
  • نوع حرکات مختلف پیشانی
  • نحوه ارتباط و لمس دست ها با صورت
  • تغییرات ناگهانی صورت فرد
  • تغیرات در چشمها هنگام صحبت کردن

در نظر داشته باشید که شما برای شناسایی افراد نیاز به یادگیری دارید که متاسفانه در این به شکل آکادمیک و حرفه ای بر روی آن کار نمی شود. اگر از سازمان یا ارگان خاصی هستید می توانید از یک روانشناس جنایی یا روانشناس صنعتی و سازمانی کمک بگیرید. حال باید بدانیم آیا از شخصیت شناسی صورت صحت دارد و از نظر روانشناسی چه مفهومی را میتوان برای شخصیت شناسی چهره ارائه داد. در این مقاله تمام ابعاد صورت مانند چهره یا صورت گرد، مثلثی شکل و مربعی شکل و شناسایی شخصیت از روی چهره را مورد بررسی قرار خواهیم داد که پیش از آنه بهتر است بدانید که بیشتر جنبه تجربی دارد و هنوز علمی بودن آن مشخص نشده است.

شخصیت شناسی :  فرم صورت رو بگو تا بگم چه شخصیتی داری7

شناسایی سریع شخصیت از روی چهره

خوب، اگر صورت خود را نمایانگر شخصیت خود می دانید، در اینجا اطلاعاتی در مورد ویژگی های شخصیت شناسی چهره برای شما آورده شده است. اعتقاد بر این است که شکل و شخصیت صورت ارتباط مستقیمی باهمدیگر دارد. ویژگی های شخصیتی خاصی را میتوان از خصوصیات چهره شما کشف کرد.

برای مثال: چهره ای بلند و نازک در شخصیت شناسی چهره نشان دهنده استقامت است. اعتقاد بر این است که فردی با این چهره محکم و دارای اعتماد به نفس است. چهره ای پهن نشان دهنده ذهنیت گسترده است. گفته می شود که افراد با چهره گسترده و پهن چشم انداز گسترده ای به زندگی دارند. به طور معمول، آنها از نظر طبیعت حساس هستند. در اینجا بیشتر به شکل چهره و ویژگی های شخصیتی مرتبط با آنها می پردازیم.

شخصیت شناسی چهره افراد صورت گرد

افراد دارای صورت گرد عموماً دارای ساختار استخوانی قوی، گونه های مسطح، چانه گرد و بینی گسترده هستند. صورت آنها پر است و هیچ ویژگی زاویه ای ندارد. در طبیعت خوشنود، حساس، دلسوز، صمیمانه و قابل اعتماد هستند. آنها تمایل دارند خیالات جنسی داشته باشند. آنها روابط طولانی مدت و پایدار را ترجیح می دهند. آنها زحمتکش و آرام، ذهنی تیز و تأثیرگذار دارند. یک زندگی خوب خانوادگی را دارند، راحتی و لوکس بودن برای آنها از اهمیت برخوردار است.

شخصیت شناسی چهره افراد صورت بیضی

افرادی که دارای صورت بیضی شکل هستند، گونه های گرد، بینی متوسط، چانه متوسط و صورت باریک در خط فک دارند. بسیار متعهد و اهل اصول، بی ترس و دارای اعتماد به نفس هستند. آنها باهوش و دیپلماتیک هستند و مهارت های بین فردی خوبی دارند. آنها ممکن است فاقد قدرت جسمی باشند.

شخصیت شناسی چهره افراد صورت کشیده

گونه های افراد دراز و باریک بسیار گسترده تر از پیشانی یا فک آنها نیست. صورت آنها صاف است. این افراد ساخت ورزشی دارند. یک شخصیت معنوی قوی در شخصیت های آنها وجود دارد و آنها خلاق هستند. آنها ممکن است روابط پیچیده ای داشته باشند.

شخصیت شناسی چهره صورت لوزی شکل

افراد دارای چهره های لوزی به شکل برجسته، گونه های برجسته، بینی معمولی و چانه های تیز مشخص می شوند. آنها از نظر طبیعت کمال گرا هستند، آنها اعتماد به نفس و قدرتمند هستند. آنها رهبران خوبی خواهند شد. به نظر می رسد که آنها دارای خلق و خوی خوبی بوده و به نظر می رسد غیرقابل پیش بینی هستند. آنها در اواخر زندگی به موفقیت های بیشتری می رسند و اما ممکن است روابط بسیار موفقی نداشته باشند.

شخصیت شناسی چهره صورت مثلث شکل

افرادی که صورت های مثلثی دارند، پیشانی های گسترده، گونه های برجسته و یک چانه برجسته دارند. آنها فعال هستند اما از استقامت کمتری برخوردار هستند. باهوش و سرزنده هستند، اما تحت تأثیر احساساتشان، ممکن است خیلی راحت افسرده شوند. به نظر می رسد آنها خلاق و حساس هستند. روشنفکر و کمی بی تاب هستند.

شخصیت شناسی چهره صورت قلب / مثلث معکوس

افرادی که صورت قلبی دارند، پیشانی های بزرگی دارند و صورت آنها به سمت چانه می لرزد، بنابراین یک مثلث معکوس تشکیل می دهد. آنها خود تحلیلگر، متفکر هستند و حافظه خوبی دارند. جاه طلب هستند و استقلال را دوست دارند. ماهیتی آسوده ندارند. آنها اخلاص و تعهد را ارزیابی می کنند.

شخصیت شناسی :  فرم صورت رو بگو تا بگم چه شخصیتی داری20

 

شخصیت شناسی چهره صورت گلابی شکل

 

افرادی که صورت گلابی دارند پیشانی باریک دارند و صورت در ناحیه گونه ها و خط فک گسترده است. به راحتی احساس اضطراب می کنند و اغلب باید انگیزه پیدا کنند. آنها به همان اندازه گرم و دوست داشتنی می آیند.

شخصیت شناسی چهره صورت مربعی شکل

افرادی که صورت مربعی دارند، دارای پیشانی و فک گسترده، ویژگی های زاویه ای و به طور معمول ساختار استخوانی قوی هستند. از نظر ماهیت عملی و مادی، بسیار رقابتی هستند. آنها پرخاشگر و عصیان گر هستند و از این که مورد چالش قرار می گیرند، ناراحت می شوند. آنها مهارت تصمیم گیری و رهبری خوبی دارند.

شخصیت شناسی چهره صورت مستطیل شکل

فرد دارای صورت مستطیل شکل دارای پیشانی محکم، یک فک پهن و یک چانه پهن است. آنها به همان اندازه مسلط و جاه طلب هستند. باهوش، تحلیلی، زحمتکش هستند و خود را به خوبی کنترل می کنند. قوی و فعال هستند. رهبران خوبی می کنند.

شخصیت شناسی چهره شکل صورت چهار ضلعی

چهار ضلعی صورت در بالا و در چانه باریک است. افرادی که دارای این شکل چهره هستند، خلاقانه و برون گرا هستند. اکنون این شکل را برعکس کنید. چهره ای از بالا به پایین (پیشانی باریک و فک های گسترده) می دهد. افرادی که از این چهره برخوردارند، قوی و رقابتی هستند و ماهیتی مسلط دارند. نکته جالب استفاده از شخصیت شناسی چهره در روانشناسی صنعتی و سازمانی برای حوزه استخدام است که معمولا توسط ارزیابگران مورد استفاده قرار می گیرد.

سوالات متداول

1. آیا می توان شخصیت را تا حدودی از روی چهره تشخیص داد؟ تا حدودی، برای مثال: چهره ای بلند و نازک در شخصیت شناسی چهره نشان دهنده استقامت است. اعتقاد بر این است که فردی با این چهره محکم و دارای اعتماد به نفس است.

2. صورت لوزی شکل چه شخصیتی دارد؟ افراد دارای چهره های لوزی به شکل برجسته، گونه های برجسته، بینی معمولی و چانه های تیز مشخص می شوند. آنها از نظر طبیعت کمال گرا هستند، آنها اعتماد به نفس و قدرتمند هستند. آنها رهبران خوبی خواهند شد. به نظر می رسد که آنها دارای خلق و خوی خوبی بوده و به نظر می رسد غیرقابل پیش بینی هستند. آنها در اواخر ز

3. چهره مثلثی شکل چه شخصیتی دارد؟ افرادی که صورت های مثلثی دارند، پیشانی های گسترده، گونه های برجسته و یک چانه برجسته دارند. آنها فعال هستند اما از استقامت کمتری برخوردار هستند. باهوش و سرزنده هستند، اما تحت تأثیر احساساتشان، ممکن است خیلی راحت افسرده شوند. به نظر می رسد آنها خلاق و حساس هستند. روشنفکر و کمی بی تاب هستند.

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه