ارسال به دیگران پرینت

محققان نحوه نگه داشتن تلفن همراه را مورد مطالعه قرار دادند

تست شخصیت شناسی با در دست گرفتن گوشی

با انجام این تست شخصیتتان را بهتر بشناسید.

تست شخصیت شناسی با در دست گرفتن گوشی

محققان نحوه نگه داشتن تلفن همراه را مورد مطالعه قرار دادند و در تحقیقات مشخص شد که نحوه نگه داشتن موبایل در دستانمان بازتاب مستقیم شخصیت ماست. چهار روش اصلی برای در دست گرفتن گوشی وجود دارد که هر کدام با شخصیت هر فرد مطابقت دارد.

1. گوشی را در یک دست بگیرید و متن را با انگشت شست وارد کنید

اگر گوشی را با یک دست بگیرید، چندکاره هستید . به دلیل منظم بودن رفتارتان همیشه درک می کنید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی بد. صحبت کردن را بیشتر از گوش دادن دوست دارید اما وقتی نوبت به روابط عاطفی می رسد، نمی خواهید ریسک کنید. شما عجله ای برای تعهد ندارید و در اوایل رابطه تان کاملا شکاک برخورد می کنید اما به محض این که فردی اعتماد شما را جلب کرد، کاملا احساساتتان را آشکار می کنید.

2. گوشی را با دو دست بگیرید و متن را با انگشت شست وارد کنید

شما فردی هستی که نمی خواهی احساسات خود را ابراز کنید و بنابراین ممکن است شریک زندگی شما احساس کند که عشق کافی دریافت نمی کند. فریب دادنتان سخت است زیرا همیشه هوشیار و همچنین نسبت به افکار و احساسات دیگران بسیار حساس هستید. گاهی در بعضی مسائل عجله می کنید و این امکان وجود دارد که کسی لیاقت عشق شما را نداشته باشد.

3. گوشی را با دو دست بگیرید و با دو انگشت شست بنویسید

شما قلب نسبتاً ضعیفی دارید، اغلب ترسیده و نگران هستید . شما به شریکی نیاز دارید که  100% درکتان کند. دوست دارید مورد حمایت قرار بگیرید و در مهمانی ها پرانرژی و با نشاط، در بحث های فکری جدی و در جمع دوستان بی خیال هستید.

4. گوشی را با یک دست بگیرید و با انگشت دیگر متن را بنویسید

رفتار آرام و متعادلی دارید و دوست دارید همه چیز را فدای دیگران بکنید . عادت دارید اشتباهات عزیزانتان را با سرعتی بی سابقه ببخشید. با وجود این که شما فردی خودجوش و با هیجان هستید، گاهی اوقات می خواهید از جمعیت فرار کنید و بازنشسته شوید تا انرژی خود را دوباره به دست بیاورید. وقتی صحبت از روابط به میان می آید خجالتی هستید و از برداشتن اولین قدم می ترسید.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه