ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا گلزار | صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار | تصاویر جدید محمدرضا گلزار

مهاجرت محمدرضا گلزار ؟ | عکس‌هایی که به این شائبه دامن زد + عکس

تصاویر منتشر شده جدید در صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل و خواننده مطرح شائبه مهاجرت او به آمریکا را تقویت کرده است.

مهاجرت محمدرضا گلزار ؟ | عکس‌هایی که به این شائبه دامن زد + عکس

محمدرضا گلزار در لس‌آنجلس حضور دارد. محمدرضا گلزار در کالیفرنیا عکس های متفاوتی را منتشر کرده است. محمدرضا گلزار با حضورش در لس‌آنجلس شایعه مهاجرتش را قوت بحشیده است.

حضور محمدرضا گلزار در کنسرت های اروپایی شایعه ممنوع الکار بودن او را بر سر زبان ها انداخت.محمدرضا گلزار بازیگر سینما و سوپر استار سال‌های نزدیک سینمای ایران که چند وقتی است به خارج از ایران سفر کرده بود، با حضور در کنسرت‌ های ضد اخلاقی برخی از خواننده‌های زیرزمینی در دبی عکس‌های تامل برانگیزی را گرفته است.

XBAeorRx88dA

6BSesCSB65RL

محمدرضا گلزار چند تصویر تازه منتشر کرده و محل ثبت آن ها را شهر لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرده است.البته او قبل تر عکسی از خودش در هواپیما منتشر کرده بود، اما ننوشته بود که مقصد او کجاست.

حالا برخی از کاربران نیز اشاره می کنند که هدف او از اقامت طولانی مدت در امارات، آماده شدن برای مهاجرت به آمریکا بوده است.اما هنوز خود گلزار این موضوع را تایید و تکذیب نکرده است.

 

منبع : روابط‌‌گستر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کجابهترازایران هم میتونی پول دربیاری هم مالیات پرداخت نکنی. اونهایی که رفتن پشیمون هستن. ولی همین رفت وآمد این سلبرتیهاکلی به سیستم ارزی کشورضرر میرساندخارج شدن دلار ازایران.مگر اینکه گلشیفته خانم براش یک سکانس چند دقیقه ای جورکنه. البته به خودش که نمیرسه با شورتک بیایی بازی کنی

    • ناشناس ارسالی در

      بودن نبودنش برای مردم فرقی نمیکند. ولی برای خودش توایران بیشترپول درمیاره وکمتر مالیات میده. پس اینجا پول درمیاره تو امریکا خرجش میکنه. سلبرتی.....

    • ناشناس ارسالی در

      بهتر اصلا بازیگر نبود

    • ناشناس ارسالی در

      بابا قبلا آمریکا زندگی کرده الانم هی میره میاد کار داره اونجا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه