ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا گلزار | همسر محمدرضا گلزار | بازیگر

راز رابطه جنجالی محمدرضا گلزار با بازیگر خارجی | محمدرضا گلزار با پاریس هیلتون در رابطه است؟ + عکس

محمدرضا گلزار با پاریس هیلتون در رابطه است ؟

راز رابطه جنجالی محمدرضا گلزار با بازیگر خارجی | محمدرضا گلزار با پاریس هیلتون در رابطه است؟ + عکس

حاشیه جدید برای  محمدرضا گلزار  ، به تازگی  پاریس هیلتون  ثروتمندترین دختر دنیا زیر پست محمد رضا گلزار کامنت گذاشت و برای محمدرضا گلزار جنجال به پا کرد. خبر رابطه محمد رضا گلزار و این دختر ثروتمند در فضای مجازی وایرال شده است. پاریس هیلتون از محمد رضا گلزار به عنوان قدرت ایران یاد کرده است.

محمدرضا گلزار (1)

محمدرضا+گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ 1 فروردین 1356) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال 1385 دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

گلزار در چند فیلم پر فروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (1394)، آینه بغل (1396)، رحمان 1400 (1397) و ما همه با هم هستیم (1398) حضور داشته‌است.

او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (1395–1396) ساخت ایران 2 (1397) و گیسو (1399–1400) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال 1377 به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (1379) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

اصلیت محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است.او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است.

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خاطره اسلامی ارسالی در

      بسمه تعالی-باسلام آقای گلزار بزرگوار . به نظرم از جذابیت خدا دادیتون در راه خدا و ترویج اسلام ناب محمدی استفاده کنید و به خانم هیلتون پیشنهاد آشنایی با قرآن کریم و معجزات علمی اش و اسلام عزیز و مسلمان شدن بدهید و اگر ایشان قبول کردند که به نظرم قبول میکنند انشالله باهم ازدواج کنید انشالله با رعایت شئونات اسلامی البته- انشالله که خوشبخت باشید براتون دعا میکنم

    • ناشناس ارسالی در

      آقای گلزار،ازجذابیت خداداتون استفاده کنیدودل ایشان رابدست آورید.مطمئنا خانم پاریس ،صمیمانه شمارادوست داردوازکامنت ایشان پیداست!.لطفاشهامت بخرج دهیدوباایشان چنانچه مایلندازدواج کنید.انشاالله خوشبخت شوید

    • سعید ارسالی در

      ایشالا که موفق باشند و یک هزارم از شانس این دوتا رو هم خدا ب من بده

    • ناشناس ارسالی در

      بنام خدا و با سلام. اموال خود را از حرام پاک سازید آقای گلزار بزرگوار البته چنانچه تا کنون اینکار را نکردید! ارتباط با ثروتمندانی چون خانم هیلتون ممکن هست شمارا ازین امر مهم غافل سازد و شمارا طالب ثروت بیشتر سازد که باید مراقب باشید و قبل از انجام معملات اقتصادی حتما احکام مربوط به آن را بخوانید و مطلع شوید چون ربا خواری هم گناه بسیار بزرگی هست و هم نفوذ آن در زندگی و معاملات مردم به دلیل ناآگاهی قوی و گسترده هست با نهایت تاسف. آیه شریفه 275 سوره مبارکه بقره.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه