ارسال به دیگران پرینت

مشاوران املاک | قیمت مسکن

افزایش اجاره‌ بها با شگرد جدید مشاوران املاک | قیمت ها بالا تر می رود ؟ + ویدئو

مشاوران املاک برای افزایش اجاره‌ بها شگرد جدید دارند.

 افزایش اجاره‌ بها با شگرد جدید مشاوران املاک | قیمت ها بالا تر می رود ؟ + ویدئو

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره اجاره بهای مسکن گفت: لازم است در طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی به صورت خودکار سالیانه قراردادهای اجاره تمدید شود و موجران نتوانند بیشتر از تعرفه معین افزایش قیمت داشته باشند.

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مشاوران املاک در یک هماهنگی محلی، قیمت منطقه را تعیین می‌کنند.

شاکری گفت: همکاران و مراجعانم اعلام می‌کنند که به خاطر این افزایش قیمت خانه مجبور شدند خانه‌شان را کوچک‌تر و یک محله پایین‌تر بروند.

 

حجم ویدیو: 2.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46
منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خانه و اجاره خانه هردو جزء کالا حساب می شوند و باید قیمت آن ها با تورم افزایش یابد .‌کاهش دستوری قیمت مشکلات جدی دیگری بوجود خواهد آورد . بجای این کار های آسان بهتر است نمایندگان محترم و مسئولین کشور درآمددسرانه نردم را با اقدامات اقتصادی درست ، بالا ببرند . در آن صورت مشکلات خود بخود حل می شوند . ما از یک طرف تورم ۵۰ درصدی درست می کنیم و ارزش پول ملی را پایین می آوریم . در نتیجه همه چیز گران می شود . سپس با قیمت دستوری می خواهیم قیمت بعضی چیز ها را از تورم عقب تر نگه داریم‌.‌این غیر ممکن است .
      اگر کار اقتصادی درست انجام شده و درآمد سرانه مردم ما هم مانند مردم قطر و امارات بالا برود ، در آن صورت همه مشکلات حل شده ومستاجری باقی نمی ماند و بی ماشین های فعلی هم لامبورگینی سوار می شوند .‌

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه