ارسال به دیگران پرینت

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان:

مستأجران همدانی با ۱۰۰ میلیون هم نمی‌توانند خانه اجاره کنند

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه مستأجران زیادی به دنبال خانه هستند اما قیمت‌ها بسیار بالا رفته است، گفت: مستأجران همدانی با ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌توانند خانه استیجاری مدنظر خود را پیدا کنند.

مستأجران همدانی با ۱۰۰ میلیون هم نمی‌توانند خانه اجاره کنند

ابراهیم جمالی اظهار کرد: اگر صاحبان املاک انصاف داشته باشند اجاره بها را با توجه به وضعیت مستأجران افزایش می‌دهند اما برخی افراد به دنبال سوءاستفاده از شرایط موجود هستند.

وی با بیان اینکه اجاره بها نسبت به سال گذشته سه تا چهار برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: وقتی قیمت ملک یکباره سه تا چهار برابر رشد می‌کند قاعدتاً قیمت اجاره بها نیز افزایش می‌یابد به‌طوریکه در همدان هستند مستأجرانی که با ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌توانند خانه اجاره یا رهن کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان درباره کاهش قیمت مسکن به علت کاهش خرید و فروش ملک در همدان نیز اعلام کرد: به طور حتم کاهش قیمت نخواهیم داشت بلکه باید دعا کنیم قیمت ملک از چیزی که وجود دارد، بیشتر نشود.

جمالی یادآور شد: در صورتی که تورم ثابت باشد و خرید و فروشی صورت نگیرد می‌توان انتظار کاهش قیمت داشت اما در شرایط فعلی توم و افزایش قیمت مصالح، حتی اگر خرید و فروشی وجود نداشته باشد، قیمت مسکن کاهش نمی‌یابد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن رونق خوبی ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر کسی تمایلی برای فروش و رهن و اجاره ملک خود ندارد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه