ارسال به دیگران پرینت

زورگیری | زورگیری از زن جوان

زورگیری از زن جوان در خیابان پاسداران | روش عجیب زن جوان برای فرار

زن جوان وقتی فهمید راننده خودروی مسافرکش یک زورگیر بی‌رحم است از ماشین در حال حرکت بیرون پرید تا خودش را نجات دهد.

زورگیری از زن جوان در خیابان پاسداران | روش عجیب زن جوان برای فرار

چند روز قبل زنی که آثار جراحت روی سر و صورتش مشهود بود نزد مأموران پلیس رفت و گفت که در دام یک زورگیر مسافرکش‌نما گرفتار شده است. او توضیح داد: در خیابان پاسداران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری دوو مقابلم توقف کرد. راننده که پسری جوان بود وانمود می‌کرد که مسافرکش است و من هم سوار ماشین شدم اما کمی بعد او تیغه چاقویش را به سمت من گرفت و با تهدید خواست همه پول‌ها و طلاهایم را به او بدهم.

شاکی ادامه داد: من از ترس وحشت کرده بودم گردنبند طلایم را به وی دادم اما این مرد قصد توقف نداشت و هر چه التماس کردم که مرا پیاده کند، فایده‌ای نداشت. به همین دلیل برای نجات خودم در یک لحظه در ماشین را باز کردم و به بیرون پریدم که دچار جراحت شدم. راننده نیز با دیدن این صحنه فرار کرد.

با شکایت این زن دستور بازداشت راننده زورگیر صادر و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری او شروع شد. سرهنگ علی‌ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و به بازبینی دوربین‌های مداربسته و لحظه به لحظه در محل وقوع جرم پرداختند و در ادامه با شناسایی پلاک خودرو، نشانی صاحب آن را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با دستگیری صاحب خودرو معلوم شد که وی برخلاف گفته‌های شاکی، مردی میانسال است و دخالتی در زورگیری نداشته و در زمان وقوع جرم، خودرو در اختیار پسرش بوده است. همین کافی بود تا کارآگاهان راهی محل کار پسر وی شده و او را دستگیر کنند. به‌گفته رئیس پلیس آگاهی تهران متهم در بازجویی‌ها به سرقت گردنبند شاکی با تهدید چاقو اعتراف کرد و تحقیقات از او برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

 

منبع : حادثه 24
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه