ارسال به دیگران پرینت

اجاره قایق تفریحی | کیش

هزینه باورنکردنی اجاره قایق تفریحی در کیش

قایق تفریحی با امکاناتی مثل آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و اتاق خواب ساعتی ۳۰ میلیون در جزیره کیش اجاره داده می‌شود

هزینه باورنکردنی اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره یات در کیش تفریح جدید مسافران این جزیره است. یات همان قایق‌های تفریحی است و در حال حاضر یکی از گران‌ترین یات‌های موجود در این جزیره ساعتی ۳۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. از امکانات این قایق‌ لوکس می‌شود به آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و اتاق خواب اشاره کرد. در طرف مقابل اجاره یات در کیش می‌تواند حدود دو میلیون تومان به ازای هر ساعت هزینه داشته باشد. این قایق‌ها ساده‌ترین گزینه برای اجاره یات در کیش محسوب می‌شوند و در آن‌ها به جز صندلی امکانات دیگری وجود ندارد. فروردین امسال یکی از معاونان اداره کل بنادر هرمزگان از ساخت سه فروند شناور تفریحی با هدف جابجایی تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد و اعلام کرد یکی از همین شناورها به قطر صادر شده است. 

ارزان‌ترین کشتی‌های تفریحی در کیش

اجاره یات در کیش دست‌کم ساعتی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. این رقم برای یک ساعت سوار شدن روی شناور Mohajer boat دریافت می‌شود و ظرفیت سرنشینان این قایق تفریحی شش نفر خواهد بود. در این مدل که طولش به شش متر می‌رسد، به جز صندلی، کابینی دیده نمی‌شود و چیز خاصی وجود ندارد. با کمتر از سه میلیون تومان می‌شود سراغ اجاره شناور Merry Fisher 965 رفت. اجاره این قایق تفریحی در کیش به ازای هر ساعت دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. طول این قایق کمی بیشتر از شش متر است و داشتن کابین شیشه‌ای آن را نسبت به شناور Mohajer boat متمایز می‌کند. همانطور که از اسم Merry Fisher 695 مشخص است، یک قایق کاربرد ماهیگیری هم دارد. در همین بازه قیمت امکان اجاره یات در کیش بازهم وجود دارد و می‌شود نیم‌نگاهی به شناور Sealine داشت. این یکی هم بدون کابین ساخته شده و ظرفیت سرنشینان آن حداکثر هشت نفر است. اجاره شناور Cap camarat ۶.۵ نیز تقریبا ساعتی سه میلیون تومان هزینه دارد. حداکثر ظرفیت شناور Cap camarat ۶.۵ هفت نفر است، در آن سایبان و مبلمان گذاشتند و اجاره این قایق تفریحی به ازای هر ساعت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. اگر نیم‌میلیون تومان بیشتر بپردازید، امکان اجاره شناور Cap camarat ۷.۵ وجود دارد. با اجاره این قایق تفریحی به امکانات بیشتری مثل تختخواب دسترسی خواهید داشت. ظرفیت شناور Cap camarat ۷.۵ نهایتا هشت نفر و طول آن حدود ۷.۵ متر است.

 

مشخصات ارزان‌ترین یات‌‌ها در کیش

شناور

ظرفیت

امکانات

هزینه یک ساعت اجاره 

Mohajer boat

شش نفر

-

دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Merry Fisher 695

شش نفر

کابین شیشه‌ای

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

Sealine

هشت نفر

-

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

Cap camarat 6.5

هفت نفر

سایبان و مبلمان

سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Cap camarat 7.5

هشت نفر

سایبان، مبلمان و تختخواب

سه میلیون و 850 هزار تومان

گران‌ترین کشتی‌های تفریحی در کیش

اجاره یات در کیش می‌تواند به‌ازای هر ساعت نزدیک ۳۰ میلیون تومان تمام شود. در حال حاضر اجاره ساعتی شناور Prestige 400 دقیقا ۲۸ میلیون تومان خرج دارد. گنجایش این شناور  ۱۲ نفر است و دارای تختخواب و مبلمان است. اجاره شناور NC۱۱ ساعتی هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. در این کشتی تفریحی که گنجایش ۹ نفر را خواهد داشت، اتاق خواب، دستشویی و آشپزخانه دیده می‌شود. همچنین اجاره شناور Cap Camarat ۸.۵cc تقریبا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت هر ساعت تمام می‌شود. یخچال، دوش، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و کابین کوچک را به‌عنوان امکانات این کشتی معرفی می‌کنند و گنجایش آن نهایتا شش نفر خواهد بود. اجاره شناور Cap Camarat ۸.۵WA نیز که امکانات مشابهی با مورد قبلی دارد، تقریبا شش میلیون تومان هزینه دارد.

مشخصات ارزان‌ترین کشتی‌های تفریحی در کیش

شناور

ظرفیت

امکانات

هزینه یک ساعت اجاره

Azimut 55

۱۴ نفر

آشپزخانه، حمام،‌ دستشویی و سالن با مبلمان

۳۰ میلیون تومان

Prestige 400

۱۲ نفر

تختخواب و مبلمان

۲۷ میلیون تومان

NC11

۹ نفر

اتاق خواب، دستشویی و آشپزخانه

هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Cap Camarat 8.5cc

شش نفر

یخچال، دوش،‌ سینک ظرفشویی،‌ سرویس بهداشتی

شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Cap Camarat 8.5WA

شش نفر

یخچال، دوش،‌ سینک ظرفشویی،‌ سرویس بهداشتی

شش میلیون تومان

 

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه