نمایشگاه خودرو | شهر آفتاب
حضور شهردار تهران در نمایشگاه بینالمللی خودرو، در ساعات اولیه صبح، پیش از بازگشایی نمایشگاه+تصاویر
| شهردار تهران صبح امروز، از نمایشگاه بینالمللی خودرو دیدن کرد.
چهارمین نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۲۵ شرکت در بخشهای خودروی سواری، تجاری و کار در شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، صبح امروز، در آخرین روز برگزاری نمایشگاه، در شهر آفتاب حضور پیدا کرد.



دیدگاه تان را بنویسید