ارسال به دیگران پرینت

شهر آفتاب | عباس تقدسی‌نژاد

از سئول به آفتاب؛ مصوبه شورای شهر کماکان در انتظار اجرا

30 آذر 1400 بود که اعضای شورای شهر کلیات طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی (واقع در خیابان سئول) به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را تصویب کردند.

از سئول به آفتاب؛ مصوبه شورای شهر کماکان در انتظار اجرا

30 آذر 1400 بود که اعضای شورای شهر کلیات طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی (واقع در خیابان سئول) به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را تصویب کردند. طرحی که هنوز در کش و قوس اجرا به سر می برد و مدیرعامل شهرآفتاب در تلاش است تا موانع را از پیش بردارد. در راستای اجرای این مصوبه، امروز عباس تقدسی‌نژاد با سرهنگ مرادی، سخنگو و معاون اجتماعی پلیس پایتخت دیدار داشت.

در این دیدار دوستانه، طرفین از مشکلات مردم تهران در ایام برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول سخن گفتند و بر لزوم اجرای این مصوبه که از مطالبات مردم تهران است، تأکید داشتند.

سرهنگ مرادی نیز در این دیدار از حمایت همه جانبه‌ی نیروی انتظامی جهت تسهیل این مهم سخن گفتند و افزودند: «اجرای این مصوبه می‌تواند تغییر مهمی برای همه مردم تهران باشد که خواه ناخواه، در ایام نمایشگاه با مسائل و مصائب ناشی از آن، درگیر هستند. برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول و مصلای تهران باعث ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. این ترافیک محدود به مناطق نمایشگاهی نبوده و برای دیگر مناطق شهر نیز مشکل ساز شده است. امیدواریم با تأکید شهرداری تهران و همکاری پلیس پایتخت، هر چه زودتر شاهد برگزاری تمامی رویدادهای نمایشگاهی در مجموعه شهر آفتاب باشیم.»

پیش‌تر، تقدسی‌نژاد از آمادگی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب در این مجموعه گفته بود، که در نهایت قرعه میزبانی اهل کتاب به نام مصلای تهران درآمد. با اینحال شهر آفتاب از 27 تا 30 اردیبهشت میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود؛ نمایشگاهی تخصصی که امسال چهارمین دوره آن برگزار خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه