ارسال به دیگران پرینت

معاملات بیت کوین

افت‌های متوالی رمز ارزها | ترس در بازار رمز ارزها

افت‌های متوالی رمز ارزها فعالان این بازار را به شدت نگران کرده است. قیمت ها هر روز در حال کاهش هستند و ترس شدید در بازار حاکم است.

افت‌های متوالی رمز ارزها | ترس در بازار رمز ارزها

افت‌های متوالی رمز ارزها فعالان این بازار را به شدت نگران کرده است. قیمت ها هر روز در حال کاهش هستند و ترس شدید در بازار حاکم است.

قیمت بیت کوین دوباره منفی است. این بار یک افت قیمت شدید و کاهش قیمت تا کانال 31000 دلار روی تابلو معاملات نشان داده شد.

وضعیت البته فعلا کمی بهتر از بامداد امروز است و کمی از افت شدید قیمت ها جبران شده است. بامداد امروز قیمت بیت کوین تا 30016 دلار هم کاهش یافت و حالا این ارز با افت حدود 6 درصدی، با قیمت حدود 31400 دلار در حال معامله است. عملکرد هفتگی بیت کوین افت 18 درصدی را نشان می دهد.

ترس در بازار رمز ارزها

چیزی که در بازار امروز بسیار به چشم می آید، افزایش شدید ارزش معاملات است. طی شبانه روز گذشته 82 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که این رقم حدودا سه برابر میانگین ارزش معاملات روزانه است. ارزش بازار بیت کوین هم عدد 600 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

 
 

 

افت اخیر بیت کوین باعث شدیدتر شدن ترس موجود در بازار شده، به طوری که شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد 10 رسیده است؛ عددی که به ندرت در تاریخ معاملات بیت کوین دیده شده بود.

بیت کوین و اتریوم

 
 

معاملات روزانه اتریوم به 46 میلیارد دلار رسید

اتریوم هم مثل بیت کوین افت زیادی را در شبانه روز گذشته تجربه کرده است. هم اکنون اتریوم با قیمت حدود 2370 دلار در حال معامله است. البته در مقیاس روزانه، کاهش قیمت اتریوم حدود 2.5 درصد بوده که از این نظر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته است.

بزرگ ترین آلت کوین بازار، طی شبانه روز گذشته 46 میلیارد دلار معامله داشته و ارزش بازار آن هم به 287 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم بامداد امروز تا قیمت 2211 دلار هم کاهش یافت که اکنون بخشی از افت آن جبران شده است.

سقوط 51 درصدی ترا در یک روز

کاهش قیمت شدید بیت کوین باعث ایجاد ترس شدید در بازار شده و به همین دلیل تعدادی از آلت کوین ها ریزش های سنگین داشته اند. 

در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین کاهش قیمت مربوط به ترا است که 51 درصد افت کرده و نمودار آن یک سقوط عجیب را به رخ می کشد. این موضوع وقتی بیشتر به چشم می آید که بدانیم ترا در روزهای گذشته هم منفی بوده و در مقیاس هفتگی افت 65 درصدی داشته است.

ایپ کوین هم با افت حدود 20 درصدی، یک سقوط آزاد را تجربه کرده و افت هفتگی آن به 41 درصد رسیده است. Klaytn و مونرو هم امروز افت 13 درصدی را تجربه کرده اند.

اما با وجود کاهش قیمت شدید در اکثر ارزها، تعدادی از نمادها مثبت مانده اند. امروز الروند 4 درصد رشد کرده و FTX Token هم رشد 3 درصدی داشته است. 

 
 

ارزش معاملات به 213 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با کاهش 5 درصدی به عدد 1.44 تریلیون دلار رسید. اما ارزش معاملات رشد 111 درصدی داشته و طی شبانه روز گذشته 213 میلیارد دلار معامله در این بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 26 میلیارد دلار بوده که کم سابقه است. 193 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه